Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень» (ID:46592)

| Размер: 1277 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Методи маркетингу 7
1.1. Метод орієнтації на продукт, виріб, послугу 7
2.2. Метод орієнтації на споживача 10
Розділ 2. Інтегрований маркетинг як спосіб вирішення управлінських проблем 14
2.1. Інтегрований маркетинг 14
2.2. Як керувати маркетингом 16
2.3. Маркетинг відкритих систем 19
Розділ 3. Завоювання своєї власної ніші ринку 23
3.1.Вертикальний маркетинг 23
3.2. Маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку 25
3.2. Стратегічне планування і роль маркетингу в організації 31
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Бронникова Т.С., Чернявский А.Г. Маркетинг: Учебное пособие.-Таганрог, Изд-во ТРТУ, 1999.
2. Гольдштейн Г.Я., Катаев А.В. Маркетинг: Учебное пособие для маги-странтов.-Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. 107 с.
3. Данько Т.П. Управление маркетингом (Методологический аспект): Учеб. Пособие .М.:ИНФРА-М, 1997. 280с.
4. Зубов В.М. Как измеряется производительность труда в США. – М., 1990.
5. Как добиться успеха: Практические советы деловым людям / Под общ.ред. В.Е. Хруцкого. – М., Политиздат, 1991.
6. Комаров М.А. Менеджмент.-М.: ЮНИТИ, 1998.
7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Пер. с англ. / Под. ред. О.А.Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Контуревского.-СПб:Питер,1999.-896с.:ил.
8. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. 2-е европ. изд.-М.:Вильемс, 1999.-1056с.
9. Ламбел Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспек-тива. Пер.с франзузкого.-СПб.: Наука, 1996.-589с.
10. Мерсер Д. ИБМ: Управление в самой преуспевающей корпорации мира. М.: Прогресс, 1991.
11. Мескон М.Х., Альберт Н., Хедоури Ф., Основы менеджмента.-М.:Дело, 1992. – 273с.
12. Производительность труда белых воротничков: Сборник / Пер. с англ. – М., 1989.
13. Современный маркетинг / Под ред. В. Е. Хруцкого. М.: Политиздат, 1991.
14. Тичи Н., Деванна М. Лидеры организации / Пер. с англ. – М., 1989.
15. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. М.: Экономика, 1993.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень
  • Удосконалення процесу прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві
  • СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
  • УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
  • Психологія діяльності керівника
  • Розробка і прийняття управлінських рішень на підприємстві
  • Організація маркетингової діяльності підприємства
  • АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • Ефективність прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень
  • Ефективність прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень
  • ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”
Cгенерировано за 0.122777 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...