Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Розробка і прийняття управлінських рішень на підприємстві» (ID:20813)

| Размер: 116 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ТА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 6
1.1. Сутність та місце управлінських рішень в процесі менеджменту 6
1.2. Етапи розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень 13
1.3. Методи прийняття управлінських рішень на підприємстві 17
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ТА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ДП «САВСЕРВІС» 23
2.1. Загальна характеристика підприємства 23
2.2. Аналіз результатів фінансово-господарської діяльності 29
2.3. Оцінка ефективності прийняття рішень в сфері логістичного менеджменту на ДП «САВсервіс» 39
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ДП «САВСЕРВІС» 48
3.1. Проект методики діагностики ризику при прийнятті управлінських рішень керівництвом ДП «САВсервіс» 48
3.2. Пропозиції щодо удосконалення системи розподілу товару 73
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 82
ВИСНОВКИ 89
Перелік літератури 91
ДОДАТКИ 97

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Господарський кодекс України
2. Закон України “Про власність”
3. Про захист прав споживачів: Закон України// Урядовий кур’єр. -1994. -27 січня.
4. Про захист споживчого ринку в Україні: Закон України// Урядовий кур’єр. – 1991, 16 квітня.
5. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення: Постанова Кабінету Міністрів України// Урядовий кур’єр. – 1995, 21 лютого.
6. Основні правила торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами/ Збірник нормативних документів з питань торгівлі. – Київ: Атіка, 2006.-512 с.
7. «Бизнес» №41 2003 г.
8. «Бизнес» №50, 2002 г.
9. «Бизнес» №8, 2003 г.
10. «Економіка АПК» №1, 2005 р.
11. «Мир продуктов» №5, 2004 г.
12. ISO 9000 сприяє збільшенню прибутковості// Інформаційний бюлетень з міжнародної стандартизації. – К.: Держстандарт України, 1996. – № 2. с. 86-105.
13. Альбеков А.У., Федько В.П., Митько О.А. Логистика коммерции. Серия «Учебники, учебные пособия». Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. – 512 с.
14. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Е. Основи менеджменту. - Львів: ”Світ“, 1995 –294 с.
15. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
16. Армстронг А., Котлер Ф. Макетинг: загальний курс, – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 569 с.
17. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 2000.
18. Баскин А. И., Варданян Г. И. Экономика снабжения предприятий сегодня и завтра. – М.: Экономика, 2000.
19. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. – 408 с.
20. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. Підручник. – М.: Тандем, 2006
21. Брэддик У. Менеджмент в организации. – М.: ИНФРА-М.,1997. – 344 с.
22. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. – М.: ИНФРА–М, 1999. – 392 с.
23. Валевич Р.П., Давидова Г.А. Экономика торгового предприятия: Учебн. Пособие. – Мн.: Высш. школа, 2006.
24. Веснин В.Р. Основы менеджмента. – М.: ”Триада, ЛТД“, 2006. – 384 с.
25. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учебник. – М.: Гардарика, – 2006. – 154 с.
26. Войцеховский О. Что такое магазин самообслуживания. Современные форматы торговли продовольственными и промышленными товарами. Перспективы совершенствования самообслуживания// Маркетинг и реклама, №5-6. – 2004. – С.46-55
27. Всеобщее Управление качеством: Учебник для вузов/ О.П. Глудкин, Н.М. Горбунов, А.И. Гуров, Ю.В. Зорин Под ред. О.П. Глудкина. – М.: Радио и связь, 1999. – 600 с.
28. Гінгстон Пітер. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. –Львів: Світло, 1996.
29. Голошубова Н.С., Фесюк В.А. Навчальний посібник. Ч.2. Організація роздрібного продажу товарів. – К.: КДТЕУ, 2004.
30. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и техноло¬гия торговли – М.: Информационно- внедренческий центр «Мар¬кетинг», 1999. – 448 с.
31. Драккер Л.Ф. Управление, нацеленное на результаты/ Пер. с англ. – М.: Техн. шк. бизнеса, 2002
32. ДСТУ 2462-94 Сертифікація. Основні поняття. Терміни та визначення.
33. Егоршин А.П. Управление персоналом. – 2-е изд. – Н.Новгород: НИМБ, 1999. – 624 с.
34. Завадський Й.С. Менеджмент. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу. 1997. – 543с.
35. Зудина Л.Н. Организация управленческого труда. – М.: ИНФРА–М, 1997. – 250 с.
36. Кальченко А.Г. Логістика – Навч. посібник. – К.:КНЕУ, 2002. – 148 с.
37. Камни преткновения в самообслуживании// Штрих-код, №1-2. – 2006, с. 33-39
38. Карлоф Б. Деловая стратегия. Пер. с англ. – М.: Экономика, 2001.
39. Клейнер Г. Б. и др. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность. – М.: Экономика, 1997. – 288 с.
40. Колот А.М. Мотивація, оцінка і стимулювання персоналу. – К.: «Скарби», 2002. – 380 с.
41. Корольков І.І., Головко В.А. Навчально-наочний посібник. Організація товаропостачання, перевезення товарного господарства у торгівлі. – К.: КДТЕУ, 2004.
42. Крикавський Є.В. Логістика: Навч. посібник. 2 вид., переробл і доп. – Львів: Львівська політехніка, 2005. – 264с.
43. Лифиц И.М. Основы стандартизации, метрологии и сертификации: Учебник – М.: Юрайт, 1999. – 285 с.
44. Лігоненко Л.О. Управління товарним забезпеченням обороту. Навчальний посібник. – К.: КДТЕУ, 1998.
45. Лукашевич В.В. Управление персоналом (предприятий торговли и общественного питания). – М.: Изд. Дом «Деловая литература» – Изд-во «ГЕЛАН», 2003. – 253 с.
46. Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. Підручник. – К.: Хрещатик, 1999.
47. Макаренко М. В. Махалина М. В. Производственный менеджмент. – М.: Приор, 1998. – 383 с.
48. Макарова М.В. Електронна комерція. – К.: Академія, 2002. – 272с.
49. Менеджмент организаций: Уч. пособие/ Под ред. 3.П. Румянцевой, Н.А. Саламатина. – М.: ИНФРА-М, 1996. – 428 с.
50. Микитенко Н. Проектування операційної системи підприємства роздрібної торгівлі// Вісник КНЕУ, №4. – 2005. – С.48-53
51. Мэйтланд Я. Руководство по управлению персоналом в малом бизнесе. – М.: «Аудит» – 1996, – 159 с.
52. Николаева М.А. Товарная экспертиза. М.: Издательский дом «Деловая литература» 1998. – 288 с.
53. Николаева М.А. Товароведение потребительских товаров. – М.: Норма, 1997. – 216 с.
54. Николаева Т. И. Адаптация торговли к условиям рынка.
– Екатеринбург: УГЭУ, 2005.
55. Новые кондитерские изделия профилактической направлености/ А.Н.Дорохович, В.П.Волошина, И.Л.Аранина и др. //Междунар. конф. «Соврем. пробл. пр-ва кондитер. изделий»: Тез. докл. – М.,1997. – С. 156.
56. Олейникова А.Я., Лисенко Л.П. Разработка технологи мягкой карамели// Матер. 35 Отчет. Научн. Конф. Воронеж. Гос. Технол. Акад. за 1996 г. – Воронеж, 1997. – с.68
57. Основні правила торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами / Збірник нормативних документів з питань торгівлі. - Київ: Атіка, 2003.-512 с.
58. Панкратов Ф.Г., Памбухгиянц В.К. Коммерция и технология торговли – М., 2004. – 220 с.
59. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т. К. Комерційна справа. – Рівне: Вертекс, 2003. – 352 с.
60. Петров А. М. Методология выработки стратегии предприятия. – Спб.: УЭФ, 1992.
61. Планирование в условиях перехода к рынку. Киев: Техника, 2000. - 265 с.
62. Позняковский В.М. Гигиенические основы питания и экспертизы продовольственных товаров. Новосибирск: Издательство Новосибирского университета, 1996.
63. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. с англ. – К.: Основи, 1998. – 392 с.
64. Правила визначення вартості робіт з сертифікації продукції та послуг// Наказ Держстандарту України № 100 від 10 березня 1999 р.// Щоквартальний вкладиш до журналу «Стандартизація, сертифікація, якість». Вид. «Форт» – Харків, – 1999. – № 2(5), с. 3-8.
65. Проблеми поліпшення споживчих властивостей, вдосконалення асортименту і подовження зберігання цукристих кондитерських виробів/ І.В. Сирохман, М.І. Калимон, Т.М. Раситюк// «Товарознавство – наука, практика та перспективи розвитку в умовах ринку». Матеріали міжнар. Наук-практ. Конференції 24-25 листопада 2006 р., ч.ІІ. – с. 215.
66. Романин М.И. Оптимизация планирования производства. - М.: Финансы и статистика, 1981. – 108 с.
67. Рынок и логистика / Под ред. М.П.Гордона. – М.: Экономика, 2003. – 143 с.
68. Семененко А.И. Предпринимательская логистика. – СПб.: Политехника, 1997.
69. Смехов А.А. Введение в логистику. – М.: Транспорт, 2003.
70. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с.
71. Стюарт Г. Успешный менеджмент торговли. Как сделать Вашу команду самой лучшей/ Пер с англ. Мороз Л.А. – Мн.: Амалфея, 1997. – 192 с.
72. Теоретичні основи товарознавства продовольчих товарів: лабораторний практикум/ Н.Я.Орлова. – К.: Київ. держ. торг-екон. ун-т, 1999. – 107 с.
73. Теплов В.И., Сероштан М.В. Коммерческое товароведение. – М.: Дашков и К?, 2002. – 620 с.
74. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с.
75. Торговцы временем// Торговое и промышленное оборудование России. – 2005. – №4.
76. Третьяк С.Н. Коммерческая деятельность. Учебное пособие. – Хабаровск.: Издательство Дальневосточного государственного университета путей сообщения (ДВГУПС), 1999. – 138 с.
77. Управление организацией. Учебник / Под ред. А. Г. Поршнева, З.П. Румянцева, Н. А. Саламатина.-М.: ИНФРА - М, 1998. – 667 с.
78. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О. Управління прибутком торговельного підприємства. Конспект лекцій. – К.: КТЕІ, 2003.
79. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О., Головачук Т.И., Олейник С.И. Экономическая стратегия деятельности торгового предприятия в условиях рыночной экономики. – К.: КТЭИ, 2003.
80. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебное пособие. – ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 1997. – 304 с.
81. Фильченков Д. Организация объектов самообслуживания (основной и вспомогательный бизнес на примере торговой сети «Сельпо»)// Маркетинг и реклама, №5-6. – 2004, с.56-59
82. Хисрик Роберт Д., Джексон Ральф В. Торговля и менеджмент продаж/ Перевод с англ. – М.: ИИД «Филинъ», 2004. – 368 с.
83. Цыгичко В. Н. Руководителю о принятии решений. - М.: ИНФРА-М, 2004. - 272 с.
84. Час «люкс»// Український діловий щотижневик «Контракти». – №51 від 21.12.2005.
85. Шандезон Э., Лансестр А. Методы продажи – М.: АО издательская группа «Прогресс», «Универс», 2003.
Дополнительная информация 2825
Заказ Заказать Купить «Розробка і прийняття управлінських рішень на підприємстві»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості прийняття управлінських рішень на підприємстві

  • Сутність та моделі прийняття управлінських рішень

  • Методи і моделі прийняття управлінських рішень

  • АНАЛІЗ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ

  • Сутність та місце прийняття рішень в процесі управління організацією

  • Прийняття управлінських рішень в практиці менеджменту

  • Методи прийняття управлінських рішень, їх застосування в сучасних організаціях

  • Основні підходи до прийняття рішень (теорія)

  • Методи та ефективність прийняття поточних фінансових рішень на підприємстві

  • Технологія прийняття та реалізації управлінських рішень в менеджменті

  • Менеджмент в системі ринкової економіки, вимоги до управлінських рішень та їх ефективність


Cгенерировано за 0.223145 секунд

загрузка...