ВСТУП 3
1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 4
1.1. Сутність, види управлінських рішень та підходи до їх прийняття 4
1.2. Методи обгрунтування управлінських рішень 11
1.3. Процес прийняття управлінських рішень 14
2. АНАЛІЗПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ (на прикладі підприємства ПТК ТОВ „Назва” 20
2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 20
2.2. Організація прийняття та виконання рішень на підприємстві 26
2.3. Шляхи вдосконалення прийняття рішень в менеджменті сучасного підприємства 33
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 39
Вступ 3
Розділ 1. Прийняття рішень в системі управління організацією 4
1.1. Управлінське рішення: поняття, сутність та класифікація 4
1.2. Етапи процесу прийняття рішень 9
1.3. Методи прийняття рішень 12
Розділ 2. Методи обґрунтування управлінських рішень 17
2.1. Евристичні методи обґрунтування управлінських рішень 17
2.2. Передбачення в розробці та прийняття управлінських рішень 22
2.3. Аналітичні методи обґрунтування управлінських рішень 26
Розділ 3. Практична реалізація теорії управлінських рішень в діяльності
організації. 30
3.1. Приклад прийняття інвестиційного рішення на підприємстві. 30
3.2. Напрямки вдосконалення прийняття рішень 35
Висновки 38
Список використаної літератури 39
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Сутність та основні характеристики процесу прийняття управлінських рішень 6
1.2. Процес прийняття управлінських рішень 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КАНАЛІВ ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 16
2.1. Інформація в системі управлінської діяльності 16
2.2. Канали отримання інформації для прийняття управлінських рішень 18
2.2.1. Електронні джерела інформації 21
2.2.2. Друковані видання як джерело інформації для підготовки управлінських рішень 22
2.2.3. Реклами, виставки та конференції як джерело інформації 24
2.2.4. Консультативні послуги як джерело інформації 27
РОЗДІЛ 3. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЇ В ТЕОРІЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 29
3.1. Інформаційне забезпечення управління для прийняття рішень 29
3.2. Дослідження кількісного використання інформації в організаціях та на підприємствах для прийняття рішень 34
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Зміст
Вступ 1
1. Теоретичні основи процесу прийняття управлінських рішень 4
1.1 Поняття процесу прийняття управлінських рішеннь та їх класифікація 4
1.2 Етапи процесу прийняття управлінських рішеннь 14
1.3 Роль керівника в процесі прийняття рішень 20
2. Прийняття управлінських рішень в практиці менеджменту 22
2.1 Технології прийняття управлінських рішень, їх особливості та їх практичне використання 22
2.2 Моделі і методи прийняття рішень 27
2.2.1 Види моделей 27
2.2.2 Методи прийняття рішень у менеджменті та вимоги до них 29
3. Особливості прийняття управлінських рішень в Україні 34
Висновок 37
Список літератури 39
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 4
1.1. Рішення в менеджменті. Основні теорії прийняття рішень 4
1.2. Процес прийняття управлінських рішень 9
1.3. Методи творчого пошуку альтернатив 14
Висновок 16
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ (НА МАТЕРІАЛАХ СПД „Назва”) 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2. Модель прийняття та виконання рішень на підприємстві 23
2.3. Напрямки вдосконалення прийняття рішень на підприємстві 25
Висновок 29
Вступ.............................................................................................................................. 3
РОЗДІЛ 1 Прийняття управлінських рішень............................................................. 5
1.1. Сутність управлінських рішень та їх класифікація........................................ 5
1.2. Природа й умови прийняття управлінських рішень...................................... 8
1.3. Етапи процесу умов прийняття управлінських рішень................................. 13
РОЗДІЛ 2 Особливості прийняття управлінських рішень на підприємстві "Камелія"...................................................................................................................... 17
2.1. Характеристика підприємства "Камелія"........................................................... 17
2.2. Процес прийняття управлінських рішень на підприємстві "Камелія"............ 22
РОЗДІЛ 3 Вирішення проблем стосовно прийняття нестандартного рішення на підприємстві "Камелія"............................................................................................... 26
Висновки....................................................................................................................... 30
Список використаної літератури................................................................................ 31
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 5
1.1 Поняття процесу прийняття управлінських рішень та їх класифікація 5
1.2 Етапи процесу прийняття управлінських рішень 15
1.3 Роль керівника в процесі прийняття рішень 21
1.4 Характеристика рівнів прийняття управлінських рішень 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ПРАКТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Назва» 29
2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 29
2.2 Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Назва» 38
2.3 Діагностика технологій прийняття управлінських рішень на туристичному підприємстві «Назва» 44
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯРІШЕНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «Назва» 48
3.1 Виявлення проблем організації процесу прийняття управлінських рішень туристичного підприємства «Назва» 48
3.2 Шляхи удосконалення процесу прийняття управлінських рішень туристичного підприємства «Назва» 51
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67-75
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 1.1 ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 7 1.2 ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИРОБЛЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 24 1.3 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 28 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” 35 2.1 ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІЗНОВИДІВ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” 35 2.2 АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЮ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ОРГАНІЗАЦІЇ 56 2.3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” З ВИКОРИСТАННЯМ ЕОМ 67 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” 79 3.1 МОДЕЛЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” 79 3.2 ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ ТА ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ 87 3.3 ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ПІДТРИМКИ УПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ В ТОВ „ДИСТРИБ'ЮТОР ЦЕНТР” 101 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 113 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120 ДОДАТКИ 126
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВАХ 4
1.1. Економічний зміст управлінських рішень, їх класифікація 4
1.2. Концепції управлінських рішень. Моделі прийняття рішень 8
1.3. Технології прийняття та реалізації управлінських рішень 12
Висновки до Розділу 1 17
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯУПРАВЛІНСЬКИХРІШЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ: ПОШУК ОПТИМАЛЬНИХ ШЛЯХІВ 18
2.1. Методи творчого пошуку альтернатив 18
2.2. Дерево рішень Ріка Роскіна 21
2.3. Пошук раціональної системи підтримки рішень у менеджменті 24
Висновки до Розділу 2 28
Вступ 3
1. Управлінські рішення в менеджменті організації 6
1.1. Особливості системи управління організацією 6
1.2. Сутність управлінських рішень, їх класифікація 10
2. Система методів та моделей прийняття управлінських рішень 17
2.1. Особливості методів прийняття управлінських рішень 17
2.2. Характеристика методів прийняття управлінських рішень 22
3. Впровадження сучасних моделей прийняття управлінських рішень в діяльності підприємств 29
Висновки 36
Список використаної літератури 38
Cгенерировано за 0.179383 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.