|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Реферат з маркетингу на прикладі підприємства (практична робота)
Вступ 2
1. Загальна характеристика підприємства та відділу маркетингу як його складової 3
2. Вдосконалення структури управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 8
3. Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства 16
Висновки 25
Література 27
-
Особливості управління маркетинговою діяльністю
Вступ 3
Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5
1.1.Структура комплексу маркетингу та його завдання 5
1.2.Процес управління маркетингом. 8
Розділ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 11
1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 11
2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 14
Розділ 3.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27
3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 27
3.2 Механізм організації рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 36
Висновки 43
Список літератури 45
Додатки 48
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
-
Управління маркетингом як системою
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5
1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5
1.2. Стратегічне планування маркетингу 13
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16
1.4. Процес управління маркетингом 24
Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48
3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ
1.Методи мотивації персоналу туристичного підприємства 4
2.Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 6
3.Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України 13
Список використаної літератури 17
-
Контрольна робота менеджмент організацій
1. Методи мотивації персоналу туристичного підприємства 3
2. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 7
3. Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 58
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 62
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 74
Висновки та пропозиції 94
Список використаних джерел 99
Додатки 102
-
Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти праці менеджера в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.1. Сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
1.2. Менеджер - центральна фігура в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 19
1.3. Основні процедури та операції в праці менеджерів по управлінню зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 27
2. Аналіз впливу менеджерів на зовнішньоекономічну діяльність на підприємстві «...» 42
2.1. Характеристика господарської, фінансової, зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 42
2.2. Аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства «...» 47
2.3. Оцінка праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 59
3. Оптимізація підвищення ролі менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.1. Проблеми в організації праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 63
3.2. Обґрунтування напрямків вдосконалення праці менеджерів в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві «...» 75
Висновки та пропозиції 95
Список використаних джерел 100
Додатки 105
-
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Зміст
Стор.
АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 8
1.1. Концепції управління маркетингом 10
1.2. Стратегічне планування маркетингу 14
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 19
1.4. Процес управління маркетингом 33
1.5. Контроль за здійсненням маркетингових заходів 48
РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «КОМПАНІЯ «ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ» 53
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ Й АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1. Аналіз факторів макросередовища підприємства 63
3.2. Аналіз факторів мікросередовища 76
3.3. SWOT-аналіз 97
3.4. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 99
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 105
4.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії «Юнівест Маркетинг» 105
4.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 108
4.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 108
4.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 114
4.2.3. Рекламна кампанія в спеціалізованих виданнях 121
ВИСНОВКИ 126
ЛІТЕРАТУРА 130
ДОДАТОК А 132
Cгенерировано за 0.012770 секунд
|