Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА» (ID:19861)

| Размер: 377 кб. | Объем: 114 стр. | Стоимость: 600 грн. | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
Содержание

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4
1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31
Висновки до першого розділу 39
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48
2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55
Висновки до другого розділу 83
РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84
3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85
Висновки до третього розділу 99
ВИСНОВКИ 100
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТОК А 106
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998. - 316с.
2. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: ПИТЕР, 2005. – 367с.
3. Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт. — СПб.: Питер, 2004. — 269с.
4. Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440с.
5. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики: учеб. для вузов (спец. экон.) — М. : КноРус, 2005. — 672с.
6. Бланк І.А. “Управління прибутком торговельного підприємства”, К.: “Ника-Центр”, 1998 р. - 457с.
7. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчин М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємства - К.: "Каравела"; Львів: "Новий світ - 2000", 2001. - 298 с.
8. Бравнов А. А. Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие. - К.: ВИРА - Р, 1998. - 384с.
9. Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Основи маркетингу. — Донецьк: Норд-Прес, 2004. — 388с.
10. Войчек А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. - К.: КНЕУ, 1998. - 268с.
11. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2004. — 712с.
12. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг. — Л.: ЛБІ НБУ, 2004. — 256с.
13. Гончарук Я. А., Павленко А. Ф., Скибінський С. В. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2004. — 391с.
14. Горновенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. - К.: Лібра, 1998. – 384с.
15. Дайновський Ю. А. Маркетингова товарна політика. — Л.: Видавництво Львівської комерційної академії, 2004. — 52с.
16. Данько Т.П. Управление маркетингом. – М.: Инфра-М, 2006.
17. Дихтль Е. Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; gод. ред. Минко И.С. — М.: Высшая школа, 1995. – 385с.
18. Економіка підприємства. Збірник практичних задачі і конкретних ситуацій: Навч. Посібник. / За ред. С.Ф.Покропивного. – К.: КНЕУ, 1999. - 348с.
19. Економіка підприємства: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплін / О.Г.Швиданенко та інші – К.: КНЕУ, 2000. – 267с.
20. Економіка підприємства: Структурно-логічний навч. посібник/ За ред. С.Ф. Покропивного. - К.: КНЕУ, 2001. - 457 с.
21. Завьялов П. С., Демидов В. Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке). - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Международные отношения, 1991. - 416с.
22. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб.: Питер, 2000. - 752с.
23. Коробов М.Я. Фінанси промисловості підприємства. – К.: Либідь, 1995. – 348с.
24. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и практика: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2004. – 655с.
25. Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навчальний посібник. - Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2002. - 228с.
26. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер.с франц. – СПб.: Наука, 1996. – 276с.
27. Магура М. И. Управление предприятием в условиях кризиса / Директор. – 1997. - № 10.
28. Магура М. И. Как повысить уровень исполнительской дисциплины среди подчиненных? / Управление персоналом. – 1997. - № 6.
29. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2000. - 560с.
30. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учеб. для вузов / под ред. В.А. Алексунина .— 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Дашков и К°, 2005 . - 716с.
31. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998. - 152с.
32. Мескон М.Х., Альберт М. Основы менеджмента. М.: Дело, 1996. Основы предпринимательской деятельности, под ред. Власовой, М.: Высшая школа, 1994. – 584с.
33. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: навч. посібник. - Л.: ДУ “ЛП”, 1999. - 244с.
34. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999. - 192с.
35. Никифорова С.В. Научные основы разработки маркетинговой стратегии. – СПБ: Изд-во Санкт-Петербург. ун-та экономики и финансов, 1992. – 46с.
36. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 303с.
37. Нормативна база підприємництва: Документи, консультації // Галицькі контракти. - 1996. - №1111. - с.37-68.
38. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность: Учебник. - М., 1998. – 328с.
39. Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серёгина Т.К. Коммерческая деятельность. - М.: Информационно-внедренческий центр. Маркетинг, 2000. – 217с.
40. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997. – 80с.
41. Прауде В.Р., Білий О. Б. Маркетинг. – К.: Вища школа, 1994. - 256с.
42. Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228с.
43. Пушкар Р. М., Тарнавська Н. П. Менеджмент: теорія та практика. Підручник.-2-ге вид.,перероб. і доп. - Тернопіль: Карт-бланш, 2003. - 490с.
44. Речмен Д.Дж., Мескон М.Х. Современный бизнес. – Т.1. – М.: Республика, 1995. – 496с.
45. Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Банки и биржы, 1995. – 550с.
46. Ромат Е.В. К вопросу об оценке эффективности рекламы // Маркетинг и реклама. – 2001. – № 53.
47. Старостіна А. О., Черваньов Д. М., Зозульов О. В. Маркетинг. — К.: Знання-Прес, 2002. — 192с.
48. Столиц В. Какой работник вам нужен? / Консультант директора. – 1997. - №3.
49. Теорія і практика сучасної підприємницької діяльності // Персонал. - 1996. - №1. - с.86-98.
50. Тимонин А. М. Маркетинг: Учебное пособие - X.: ОКО, 1997. - 216с.
51. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика: Пер с англ. – СПб: «Питер», 1999. – 348c.
52. Федоренко В. С. Маркетинг. — Черкаси, 2004. — 162с.
53. Хейг П. Х., Ник, М. К. Маркетинговые исследования на практике. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 306с.
54. Холленсен Свен. Глобальный маркетинг. — Минск: ООО "Новое знание", 2004. — 832с.
55. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учеб.пособие. – 2-е изд., перераб.и доп. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 116c.
56. Хулей Г. С., Джон, П. Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 774с.
57. Цигачко Л., Ноздрева Р.Б. Маркетинг: как побеждать на рынке. - М.: 1990.-304с.
58. Чеботар С. І., Шевчик М. Г., Рябчик І. В., Ларіна Я. С., Арсеньєва О. П. Основи маркетингу. — К.: Наш час, 2004. — 238с.
59. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг. – 2001. – № 3 (58).
60. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия. - М: Финансы и Статистика, 1999. – 316с.
Заказ Заказать Купить «УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Реферат з маркетингу на прикладі підприємства (практична робота)

  • Особливості управління маркетинговою діяльністю

  • Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)

  • Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

  • Управління маркетингом як системою

  • МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

  • Контрольна робота менеджмент організацій

  • Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

  • Менеджер в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

  • МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ


Cгенерировано за 0.012770 секунд

загрузка...