|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління маркетингом в індустрії моди
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4
1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4
1.2. Основні концепції управління маркетингом 6
2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12
2.1. Процес моди 12
2.2. Дослідження сповивачів моди 15
2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17
2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
-
Особливості управління фармацевтичним маркетингом
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................3
1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4
2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12
3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16
4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21
5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
-
Процес управління маркетингом
Вступ
1. Суть і значення маркетингу 7
2. Концепції управління маркетингом 11
3. Процес управління маркетингом 14
Висновок
Висновки 20
-
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Зміст
Стор.
АНОТАЦІЯ 3
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 8
1.1. Концепції управління маркетингом 10
1.2. Стратегічне планування маркетингу 14
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 19
1.4. Процес управління маркетингом 33
1.5. Контроль за здійсненням маркетингових заходів 48
РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «КОМПАНІЯ «ЮНІВЕСТ МАРКЕТИНГ» 53
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ Й АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1. Аналіз факторів макросередовища підприємства 63
3.2. Аналіз факторів мікросередовища 76
3.3. SWOT-аналіз 97
3.4. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 99
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 105
4.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії «Юнівест Маркетинг» 105
4.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 108
4.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 108
4.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 114
4.2.3. Рекламна кампанія в спеціалізованих виданнях 121
ВИСНОВКИ 126
ЛІТЕРАТУРА 130
ДОДАТОК А 132
-
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
1.1 Сутність структури управління операційною системою з ЗЕД
1.2 Стратегії вивчення структури управління операційною системою з ЗЕД
Розділ II. Методологія (удосконалення) структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.1. Методи (модель) удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.2. Критерії оцінки удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ III. Аналіз та оцінка існуючої структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах ЗАТ «Корпорація «СТАЛЬ»
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.2. Аналіз структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
3.3. Встановлення факторів впливу на структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ IV. Шляхи удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах «...».
4.1. Сутність запропонованих заходів
4.2. Алгоритм впровадження запропонованих заходів
4.3. Ефективність впровадження запропонованих заходів
Висновки
Використана література
-
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
1.1 Сутність структури управління операційною системою з ЗЕД
1.2 Стратегії вивчення структури управління операційною системою з ЗЕД
Розділ II. Методологія (удосконалення) структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.1. Методи (модель) удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин.
2.2. Критерії оцінки удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ III. Аналіз та оцінка існуючої структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах ЗАТ «Корпорація «СТАЛЬ»
3.1. Загальна характеристика підприємства
3.2. Аналіз структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
3.3. Встановлення факторів впливу на структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин
Розділ IV. Шляхи удосконалення структури управління операційною системою з ЗЕД в період переходу до ринкових відносин в умовах «...».
4.1. Сутність запропонованих заходів
4.2. Алгоритм впровадження запропонованих заходів
4.3. Ефективність впровадження запропонованих заходів
Висновки
Використана література
-
Контрольна робота операційний менеджмент
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Управління операційною системою підприємства 5
2. Фінансові методи поточного та оперативного управління операційною системою 10
3. Удосконалення організаційної системи управління підприємством або підрозділом 13
Література 17
-
Операційний менеджмент
1. Управління якістю продукції підприємства. 3
2. Організаційна структура управління операційною системою. 8
3. Визначити організаційну структуру управління операційною системою на вашому підприємстві та запропонувати заходи щодо її вдосконалення. 15
Список використаної літератури. 18
-
УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ФОРМУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЮ ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ КОМЕРЦІЙНИМИ БАНКАМИ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БАНКУ)
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління системою формування та ефективністю використання фінансових ресурсів комерційними банками України 6
1.1. Економічна сутність управління системою формування та ефективністю використання фінансових ресурсів комерційними банками України 6
1.2. Проблеми діючої системи управління системою формування та ефективністю використання фінансових ресурсів комерційними банками України 22
1.3. Світовий досвід управління системою формування та ефективністю використання фінансових ресурсів 27
Список використаної літератури 38
Додатки 44
Cгенерировано за 0.010333 секунд
|