Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Управління маркетингом як системою» (ID:21019)

| Размер: 279 кб. | Объем: 61 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5
1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5
1.2. Стратегічне планування маркетингу 13
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16
1.4. Процес управління маркетингом 24
Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48
3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Бурчацька І. Процедури управління маркетинговою діяльністю підприємств та їх інформаційне забезпечення //Маркетинг и реклама. - 1999. - № 2. - C. 45-46
2. Буряк П. Маркетинг: Навчальний посібник/ Петро Буряк, Борис Карпінський, Яніна Карпова, М-во освіти і науки України, Львівська держ. фінансова акад.. - К.: ВД Професіонал, 2005. - 318 с.
3. Гірченко Т. Маркетинг: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Тетяна Гірченко, Олена Дубовик, Мін-во освіти і науки України, Національний банк України, Львівський банківський ін-т. - К.: ІНКОС: Центр навчальної літератури, 2007. - 254 с.
4. Долбунов А. Маркетинговая концепция управления предприятием//Маркетинг в России и за рубежом. - 1998. - № 2. - C. 25-35.
5. Земляков І. Основи маркетингу: Навчальний посібник/ Ігор Земляков, Ігор Рижий, Василь Савич, М-во освіти і науки України, Ін-т менеджменту та економіки Галицька академія . - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с.
6. Косіюк В. П. Організаційно-економічні засади маркетингового управління на підприємствах //Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 9. - C. 89 - 91.
7. Крамаренко В. І. Маркетинг: Навчальний посібник/ В. І. Крамаренко, Б. І. Холод та ін.. - К.: ЦУЛ, 2003. - 257 с.
8. Крамська А.О. Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства//Легка промисловість. - 2007. - № 2. - C. 48-49.
9. Кудлай В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві //Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 12. - C. 12-17.
10. Кудлай В. Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства //Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 2. - C. 7-10.
11. Маркетинг у прикладах і завданнях: Навч. посібник / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми: Університетська книга, 2006. - 399 с.
12. Маслова Т. Маркетинг. /Татьяна Маслова, Светлана Божук, Ла-риса Ковалик, Ред. В. Усманов. - СПб.: Питер М. Харьков Минск, 2001. - 128 с.
13. Похабов В. Методика оценки эффективности управления маркетингом на предприятии //Маркетинг. - 2001. - № 5. - C. 102-117
14. Старостіна А. Маркетинг: Навчальний посібник/ Алла Старостіна, Дмитро Черваньов, Олександр Зозульов,. - К.: Знання-Прес, 2002. - 192 с.
15. Щербань В. Маркетинг: Навчальний посібник/ Володимир Щербань, М-во освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 202 с.


Дополнительная информация 3032
Заказ Заказать Купить «Управління маркетингом як системою»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління маркетингом в індустрії моди

  • Особливості управління фармацевтичним маркетингом

  • Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

  • Процес управління маркетингом

  • МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛЯННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

  • УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН

  • УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ОПЕРАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ З ЗЕД В ПЕРІОД ПЕРЕХОДУ ДО РИНКОВИХ ВІДНОСИН

  • Контрольна робота операційний менеджмент

  • Операційний менеджмент

  • УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ФОРМУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЮ ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ КОМЕРЦІЙНИМИ БАНКАМИ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ БАНКУ)


Cгенерировано за 0.010333 секунд

загрузка...