Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Особливості управління фармацевтичним маркетингом» (ID:47538)

| Размер: 1590 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП..................................................................................................3
1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4
2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12
3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16
4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21
5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Віннікова І. І. Впровадження міжнародних стандартів GMP на фармацевтичних підприємствах України/ Маркетинг в Україні. - Киiв, 2003. - №2. - С. 34-36
2. Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Основи маркетингу. — Донецьк: Норд-Прес, 2004. — 388с.
3. Воронов А. Организация управления на предприятиях фармаце-втической промышленности/ Маркетинг. - М., 2005. - N3. - С. 108-116
4. Гончарук Я. А., Павленко А. Ф., Скибінський С. В. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2004. — 391с.
5. Кидонь В. В. Чи гратиме фармацевтичний ринок за правилами ?//Маркетинг в Україні. - Киiв, 2003. - №2. - С. 37-39
6. Кідонь В.В Особливості маркетингу у фармацевтиці./ Маркетинг в Україні. - Киiв, 2003. - №6. - С. 24-25
7. Мнушко З.М., Сафіуліна З.Р., Пестун І.В., Тутутченко О.В. Дослідження системи планування у фармацевтичних організаціях/Фармац.журнал. – 2005.-№7. – с.29-32
8. Пілявська О. Фармацевтичний ринок України: тенденції та особливості/ Маркетинг в Україні. - Киiв, 2005. - №6. - С. 16-19
9. Пукіш Н.Б. Моделювання стратегії розвитку фармацевтичних ринків/ Маркетинг в Україні. - Киiв, 2003. - №4. - С. 4-11
10. Разумний А. Г. Використання Swot-аналізу в планування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України/ /Маркетинг в Україні. - Киiв, 2003. - №2. - С. 30-32
11. Табіта П. Болюча залежність : медикаменти/ Світ науки . - Львов, 2002. - №2/3. - С. 10-11
12. www. apteka.ua
13. http://www.darnitsa.ua
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Особливості управління фармацевтичним маркетингом»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом

  • Управління маркетингом в індустрії моди

  • Управління маркетингом як системою

  • Процес управління маркетингом

  • Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

  • Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві

  • ЗВІТ з виробничої практики

  • ЗВІТ з виробничої практики

  • "Управление маркетингом на предприятии"

  • "Управление маркетингом на предприятии"


Cгенерировано за 0.013527 секунд

загрузка...