|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Процес управління медичним і фармацевтичним маркетингом
Предмет: Меркетинг медичних і фармацевтичних послуг
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Особливості розвитку маркетингу медичних та фармацевтичних послуг 4
2. Управління медичним і фармацевтичним маркетингом 8
3. Процес управління фармацевтичним підприємством (на прикладі ВАТ „Фармак”) 14
Висновки 21
Література 22
-
Управління маркетингом в індустрії моди
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ 4
1.1.Поняття управління маркетингом, цілі та функції 4
1.2. Основні концепції управління маркетингом 6
2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ІНДУСТРІЇ МОДИ 12
2.1. Процес моди 12
2.2. Дослідження сповивачів моди 15
2.2. Основні напрямки модельної індустрії в Україні 17
2.3. Дослідження вітчизняного ринку бренді 20
3. УДОСКОНАЛЕННЯ ШЛЯХІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МОДЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ 25
ВИСНОВОК 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
-
Управління маркетингом як системою
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5
1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5
1.2. Стратегічне планування маркетингу 13
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16
1.4. Процес управління маркетингом 24
Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48
3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Процес управління маркетингом
Вступ
1. Суть і значення маркетингу 7
2. Концепції управління маркетингом 11
3. Процес управління маркетингом 14
Висновок
Висновки 20
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
-
Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1 Економічна сутність маркетингу в системі управління підприємством 6
1.2 Узагальнення сучасного досвіду управлінням маркетингом в провідних компаніях 10
1.3 Прогнози та перспективи розвитку маркетингу 23
Висновки 1-го розділу 26
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В КОМПАНІЇ ЗАТ "ЄВРОВІКНОБУД" 28
2.1 Загальна характеристика управлінської (маркетингової) діяльності підприємства 28
2.2 Оцінка конкурентного статусу підприємства на ринку 36
2.3 Ефективність маркетингової діяльності в компанії 48
Висновки 2-го розділу 51
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ „ЄВРОВІКНОБУД” 52
3.1 План реструктуризації структури управління маркетингом 52
3.2 Виконання стратегічного підходу в управлінні маркетингом 58
3.3 Техніко-економічне обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетинг-менеджменту на підприємстві 61
Висновки 3-го розділу 70
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75
Мета диплома - теоретичне дослідження основних напрямків управління маркетингом та застосування їх на практиці.
Для досягнення даної мети в дослідженні було виконано наступні завдання:
- визначення сутності та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства;
- порівняння значення поняття „управління маркетингом” на різних етапах розвитку управлінської діяльності;
- дослідження перспектив розвитку управління маркетингом в сучасних умовах;
- аналіз маркетингової діяльності підприємства та визначення основних напрямків щодо її удосконалення;
- економічна оцінка перспектив удосконалення управління маркетингом на підприємстві в сучасних умовах.
Предмет дослідження – відносини внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, пов’язані з введенням та функціонуванням системи управління маркетингом.
Об’єкт дослідження - діяльність підприємства ЗАТ „Євровікнобуд”, пов’язана з управлінням маркетингом.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління маркетинговою діяльністю.
У другому розділі проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ЗАТ „Євровікнобуд” за 2002-2004 роки.
У третьому розділі запропоновано та економічно обґрунтовано заходи щодо удосконалення системи управління маркетингом на підприємстві.
Літературна база складається з 60 джерел. Основними науковцями, які проводили дослідження даної теми можна назвати: Балашова В., Діксона Пітера Р., Котлера Ф., Пласа А., Попова Е.В., Сміта А., Френка Дж., а також зарубіжних авторів: Багоззі Р.П., Роза Дж. А., Селлі К.С., Коронель Ф. та інші.
-
ЗВІТ з виробничої практики
Зміст 2
Введення 3
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Організаційна структура управління 4
3. Управління виробництвом 6
4. Управління персоналом 12
5. Інформаційний процес в організації 15
6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16
6.1 Планово-економічний відділ 16
6.2. Фінансовий відділ 21
7. Управління маркетингом 26
Висновок 37
Список літератури 38
-
ЗВІТ з виробничої практики
Зміст 2
Введення 3
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Організаційна структура управління 4
3. Управління виробництвом 6
4. Управління персоналом 12
5. Інформаційний процес в організації 15
6.Економічні служби і фінансовий менеджмент 16
6.1 Планово-економічний відділ 16
6.2. Фінансовий відділ 21
7. Управління маркетингом 26
Висновок 37
Список літератури 38
-
"Управление маркетингом на предприятии"
Содержание
Содержание 2
Ведение 3
Глава 1. Система комплексного управления маркетингом на предприятии 5
1.1 Сущность управления маркетингом 5
1.2 Процесс управления маркетингом 6
1.3 Концепции управления маркетингом 8
Глава 2. Маркетинговая деятельность на ЗАО "ТИРОТЕКС" 13
2.1 Техническая характеристика предприятия 13
2.2 Маркетинг на ЗАО "ТИРОТЕКС" 16
2.3 Программа маркетинга на ЗАО "ТИРОТЕКС" 18
Глава 3. Маркетинг как инструмент повышения эффективности предприятия 19
3.1 Примеры повышения эффективности предприятий через применение маркетинга 19
3.2 Примеры маркетинга в России 23
Заключение 26
Список используемой литературы 27
Приложение
-
"Управление маркетингом на предприятии"
Содержание
Содержание 2
Ведение 3
Глава 1. Система комплексного управления маркетингом на предприятии 5
1.1 Сущность управления маркетингом 5
1.2 Процесс управления маркетингом 6
1.3 Концепции управления маркетингом 8
Глава 2. Маркетинговая деятельность на ЗАО "ТИРОТЕКС" 13
2.1 Техническая характеристика предприятия 13
2.2 Маркетинг на ЗАО "ТИРОТЕКС" 16
2.3 Программа маркетинга на ЗАО "ТИРОТЕКС" 18
Глава 3. Маркетинг как инструмент повышения эффективности предприятия 19
3.1 Примеры повышения эффективности предприятий через применение маркетинга 19
3.2 Примеры маркетинга в России 23
Заключение 26
Список используемой литературы 27
Приложение
Cгенерировано за 0.013527 секунд
|