|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Оборотні фонди в індустрії моди
1. Загальна характеристика виробничих фондів підприємств індустрії моди 3
2. Структура оборотних фондів підприємств індустрії моди 5
3. Нормування оборотних фондів підприємств індустрії моди 7
4. Ефективність використання оборотних фондів підприємств індустрії моди 9
Список використаної літератури 14
-
СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
ВСТУП 3
І. СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ. 5
1.1. Сутність поняття «стратегія управління» в ринкових умовах. 5
2.2. Структура стратегії управління 7
ІІ. МОДА ЯК ВИД БІЗНЕСУ 10
2.1. Визначення поняття “індустрія моди” 10
2.2. Принципи стратегії управління в світовій індустрії моди 13
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26
-
Напрямок розвитку кольору в фешен індустрії + Доповідь + Анотація
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти проблеми використання кольору в індустрії моди 7
1.1. Історія проблеми та аналіз наукових джерел 7
1.2. Феномен сучасної індустрії моди (фешн-індустрії) 15
1.3. Роль кольору у формуванні образу світу та художнього твору 24
1.4. Особливості людського сприйняття кольорів 29
РОЗДІЛ 2. Практичне вивчення сучасних тенденцій розвитку кольорової гами у фешен-індустрії 41
2.1. Особливості використання кольору в одязі 41
2.2. Специфіка задіяння кольорової гами у зачісках 45
2.3. Використання кольору в макіяжі 56
2.4. Кольоровий дизайн інтер’єру 67
РОЗДІЛ 3. Інноваційні заходи спрямовані на вдосконалення управління сферою індустрії краси з використанням кольору 72
3.1. Дослідження поглядів провідних дизайнерів на майбутні актуальні кольори у фешн-індустрії 72
3.2. Загальні перспективи поєднання натуральних та штучних кольорів у моді 82
3.3. Аналіз перспективних показів колекцій одягу з використанням модних кольорів 87
3.4. Майбутнє кольору в зачісках та макіяжі 91
3.5. Перспективи кольорового дизайну інтер’єру 97
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ 109
-
Особливості управління фармацевтичним маркетингом
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................3
1. Сутність, функції та складові маркетингової діяльності ........4
2. Особливості управління фармацевтичним маркетингом......... 12
3. Дослідження фармацевтичного ринку …………………………16
4. Управління фармацевтичним маркетингом в ЗАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця"..................................................................21
5. Вдосконалення управління маркетингом фармпідприємства як голова передумова підвищення його ефективності ……………………….30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………..39
-
Нематеріальні активи підприємств індустрії моди
Нематеріальні активи підприємств індустрії моди 2
Література 12
-
Управління маркетингом як системою
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5
1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5
1.2. Стратегічне планування маркетингу 13
1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16
1.4. Процес управління маркетингом 24
Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34
2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48
3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50
Висновки 57
Список використаної літератури 60
-
Процес управління маркетингом
Вступ
1. Суть і значення маркетингу 7
2. Концепції управління маркетингом 11
3. Процес управління маркетингом 14
Висновок
Висновки 20
-
Мода і реклама
ВСТУП 3
1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5
2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7
2.1. Мода як соціальний феномен. 12
2.2. Реклама – двигун моди 14
2.3.Соціальна реклама і мода 15
3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19
3.1. Мода та емоції в рекламі 20
3.2. Мода та сезонність у рекламі 26
3.3. Мода та рекламні обриси 28
4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33
ВИСНОВКИ 41
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43
ДОДАТКИ 45
-
Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96
-
Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1 Економічна сутність маркетингу в системі управління підприємством 6
1.2 Узагальнення сучасного досвіду управлінням маркетингом в провідних компаніях 10
1.3 Прогнози та перспективи розвитку маркетингу 23
Висновки 1-го розділу 26
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В КОМПАНІЇ ЗАТ "ЄВРОВІКНОБУД" 28
2.1 Загальна характеристика управлінської (маркетингової) діяльності підприємства 28
2.2 Оцінка конкурентного статусу підприємства на ринку 36
2.3 Ефективність маркетингової діяльності в компанії 48
Висновки 2-го розділу 51
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ „ЄВРОВІКНОБУД” 52
3.1 План реструктуризації структури управління маркетингом 52
3.2 Виконання стратегічного підходу в управлінні маркетингом 58
3.3 Техніко-економічне обґрунтування заходів щодо удосконалення маркетинг-менеджменту на підприємстві 61
Висновки 3-го розділу 70
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 75
Мета диплома - теоретичне дослідження основних напрямків управління маркетингом та застосування їх на практиці.
Для досягнення даної мети в дослідженні було виконано наступні завдання:
- визначення сутності та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства;
- порівняння значення поняття „управління маркетингом” на різних етапах розвитку управлінської діяльності;
- дослідження перспектив розвитку управління маркетингом в сучасних умовах;
- аналіз маркетингової діяльності підприємства та визначення основних напрямків щодо її удосконалення;
- економічна оцінка перспектив удосконалення управління маркетингом на підприємстві в сучасних умовах.
Предмет дослідження – відносини внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, пов’язані з введенням та функціонуванням системи управління маркетингом.
Об’єкт дослідження - діяльність підприємства ЗАТ „Євровікнобуд”, пов’язана з управлінням маркетингом.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління маркетинговою діяльністю.
У другому розділі проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ЗАТ „Євровікнобуд” за 2002-2004 роки.
У третьому розділі запропоновано та економічно обґрунтовано заходи щодо удосконалення системи управління маркетингом на підприємстві.
Літературна база складається з 60 джерел. Основними науковцями, які проводили дослідження даної теми можна назвати: Балашова В., Діксона Пітера Р., Котлера Ф., Пласа А., Попова Е.В., Сміта А., Френка Дж., а також зарубіжних авторів: Багоззі Р.П., Роза Дж. А., Селлі К.С., Коронель Ф. та інші.
Cгенерировано за 0.010309 секунд
|