-
Організація маркетингової служби підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5
1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25
3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34
ВИСНОВКИ 44
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Організація маркетингової діяльності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Стисла характеристика підприємства 16
2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18
2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41
3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
-
СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
-
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
-
Дослідження конкурентів підприємства ТОВ банк Фінанси та кредит КРУ
Вступ 3 Розділ 1.Теоретико- методологічні аспекти дослідження конкурентів підприємства 6 1.1.Пріоритетна роль маркетингу на підприємствах ринкової орієнтації 6 1.2.Система маркетингових досліджень в ефективному розвитку підприємства 16 1.3. Комплексне дослідження конкурентів підприємства 26 Розділ 2.Аналіз системи маркетингових досліджень ТОВ „Фінанси та кредит” 41 2.1.Маркетингові характеристики господарської діяльності 41 2.2.Діагностика аналітичної системи маркетингу на підприємстві 56 2.3.Оцінювання існуючої на підприємстві організації її і проведення дослідження конкурентів 67 Розділ 3.Шляхи удосконалення маркетингової діяльності 78 3.1.Напрямки удосконалення маркетингової діяльності 78 3.2.Програма удосконалення аналітичної системи маркетингу 85 3.3.Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 97 Висновки 101 Список літератури 105
-
Дослідження конкурентів підприємства ТОВ банк Фінанси та кредит КРУ
Вступ 3
Розділ 1.Теоретико- методологічні аспекти дослідження конкурентів підприємства 6
1.1.Пріоритетна роль маркетингу на підприємствах ринкової орієнтації 6
1.2.Система маркетингових досліджень в ефективному розвитку підприємства 16
1.3. Комплексне дослідження конкурентів підприємства 26
Розділ 2.Аналіз системи маркетингових досліджень ТОВ „Фінанси та кредит” 41
2.1.Маркетингові характеристики господарської діяльності 41
2.2.Діагностика аналітичної системи маркетингу на підприємстві 56
2.3.Оцінювання існуючої на підприємстві організації її і проведення дослідження конкурентів 67
Розділ 3.Шляхи удосконалення маркетингової діяльності 78
3.1.Напрямки удосконалення маркетингової діяльності 78
3.2.Програма удосконалення аналітичної системи маркетингу 85
3.3.Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 97
Висновки 101
Список літератури 105
-
Особливості управління комерційними процесами та маркетинговою діяльністю на сучасному підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Комерційна діяльність: сутність, складові елементи, принципи та функції 4
1.2. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ФАРМАК» 17
2.1. Сучасний стан організації маркетингової та комерційної діяльності на підприємстві 17
2.2. Напрямки вдосконалення структури управління службою маркетингу 22
3. МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ТА КОМЕРЦІЙНИМ ВІДДІЛАМИ ПІДПИЄМСТВА 29
3.1. Аналіз функцій та завдань комерційної служби 29
3.2. Модель управління маркетинговою діяльністю 35
ВИСНОВКИ 43
ЛІТЕРАТУРА 44
-
Організація маркетингового обслуговування підприємства та шляхи його вдосконалення (на прикладі підприємства харчової промисловості)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Процес управління маркетингом 6
1.2. Особливості маркетингу харчової промисловості 16
Висновки до розділу 1 18
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19
2.1 Аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 19
2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 24
Висновки до розділу 2 26
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
Висновки до розділу 3 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
-
Маркетинг та його місце в розвитку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 7
1.2. Маркетингове дослідження: поняття та значення 18
1.3. Види маркетингових стратегій 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП „....” 37
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП „....” 37
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 44
2.3. Огляд ринку взуття 60
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.1 Розроблення ефективної маркетингової стратегії 77
3.2 Оцінка отриманих результатів 90
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 95
4.1. Організація охорони праці на підприємстві 95
4.2. Особливості умов праці працівників підприємства 100
ВИСНОВКИ 110
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115
-
Розробка комунікаційної програми підприємства
.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової комунікаційної програми. 6
1.1. Маркетингова комунікаційна політика, її місце в комплексі маркетингу 6
1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх основні функції. 8
1.3. Методичні підходи до розробки програми маркетингової комунікації підприємства. 32
Розділ 2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ВАТ„...". 45
2.1. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. 45
2.2. Дослідження стану комунікаційної діяльності на підприємстві. 50
2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства. 53
Розділ 3. Удосконалення розробки комунікаційної програми підприємства. 70
3.1. Поліпшення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства. 70
3.2. Формування комунікаційної програми підприємства. 79
3.3. Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. 87
Висновки і пропозиції 92
Список використаних джерел 94
Додатки 99
Додаток 1. Напрями діяльності маркетингових комунікацій 99
Додаток 2. Алгоритм планування маркетингової комунікативної кампанії для підприємств, що працюють на споживчому ринку 100