-
Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15
2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15
2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27
3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27
3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52
-
Організація маркетингового обслуговування підприємства та шляхи його вдосконалення (на прикладі підприємства харчової промисловості)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Процес управління маркетингом 6
1.2. Особливості маркетингу харчової промисловості 16
Висновки до розділу 1 18
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 19
2.1 Аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 19
2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 24
Висновки до розділу 2 26
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
Висновки до розділу 3 33
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
-
Організація маркетингової діяльності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Стисла характеристика підприємства 16
2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18
2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41
3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЕМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………. 4
1.1. Значення і завдання аналізу маркетингової діяльності……………….. 4
1.2. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища…………………………. 5
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЕМСТВА…………………………………………………………….. 9
2.1. Організаційні форми економічного аналізу............................................. 9
2.2. Значення, завдання і методичний інструментарій аналізу……………. 12
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………….. 16
3.1. Аналіз попиту на продукцію і формування портфеля замовлень…….. 16
3.2. Оцінювання ризику незатребуваності продукції .................................... 18
3.3. Аналіз ринків збуту продукції…………………………………………… 22
3.4. Аналіз цінової політики підприємства..................................................... 26
ВИСНОВОК....................................................................................................... 32
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА............................................................................. 33
-
Загальний аналіз господарської діяльності підприємства
Зміст
ст.
Вступ……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ1. Теоретичні основи аналізу господарської діяльності підприємства…………………………………………………………
РОЗДІЛ2. Аналіз господарської діяльності підприємства……………………………………………………….
2.1 Загальний аналіз господарської діяльності підприємства……………
2.2 Аналіз фінансової діяльності підприємства
2.3Аналіз структури балансу та його обігових коштів
2.4Аналіз ліквідності і фінансової стійкості підприємства
2.5 Аналіз грошових потоків…………………………………………
2.6 Аналіз ділової активності (оборотності ресурсів)…………………
2.7 Аналіз структури витрат…………………………………………….
2.8 Аналіз прибутковості (збитковості) підприємства………………..
РОЗДІЛ 3 Аналіз ефективності діяльності підприємства…………………….
Висновок………………………………………………………………………..
Література……………………………………………………………
-
Маркетингова стратегія підприємства
Вступ 5
Розділ 1 Концептуальні основи розробки і реалізації маркетингової стратегії 9
1.1 Роль і значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємств за умов транзитивної економіки 9
1.2 Структуризація процесу формування маркетингової стратегії 23
1.3 Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної маркетингової стратегії 35
Розділ 2 Маркетинговий аналіз господарської діяльності підприємства ЗАТ „...” 44
2.1 Маркетингові характеристики діяльності ЗАТ „.-.” 44
2.2 Оцінювання стратегічних напрямків діяльності і методики стратегічного планування 58
2.3 Аналіз розробки і реалізації маркетингової стратегії 72
Розділ 3 Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ЗАТ „...” 77
3.1 Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок виходу на ринки регіонів України . 77
3.2 Програма формування конкурентної стратегії 84
3.3 Економічна доцільність запропонованих заходів 88
Висновки 98
Список літератури 103
ДОДАТОК А 106
ДОДАТОК Б 108
ДОДАТОК В 109
ДОДАТОК Г 116
-
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4
1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31
Висновки до першого розділу 39
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48
2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55
Висновки до другого розділу 83
РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84
3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85
Висновки до третього розділу 99
ВИСНОВКИ 100
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТОК А 106
-
Аналіз діяльності ВАТ " Маріупольський сирмолзавод "
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Маркетинг як основна функція управління підприємством 4
1.1 Сутність процесу управління маркетингом 4
1.2 Організація системи маркетингу 8
1.3 Планування в маркетингу 17
Розділ 2. Аналіз діяльності ВАТ " Маріупольський сирмолзавод " 24
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 24
2.2. Аналіз фінансово - господарської діяльності підприємства 24
2.3. Аналіз комплексу маркетингу 31
2.3 Маркетингове дослідження 35
Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на під-приємстві «Маріупольський сирмолокозавод» 43
3.1 Загальні рекомендації вдосконалення маркетингової діяль-ності 43
3.2. Вдосконалення елементів політики просування товару 49
Висновки 55
Література 57
-
Розробка маркетингової стратегії підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
-
Організація маркетингової служби підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5
1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25
3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34
ВИСНОВКИ 44
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48