Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Универсальная

Тема: «АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» (ID:55129)

| Размер: 165 кб. | Объем: 99 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 19. Леви М., Вейтц Б.А. Основи розничной торговли: Пер. с англ./ Под. ред. Ю.Н. Каптуревско-го. - СПб.: Питер, 1999.
20. Полонська Л.О., Гасило О.О. Оптимізація системи управління підприємством / Торгівля і ринок України: Тем. збірн. - Донецьк: Дон ДУЕТ, 2000. - Вип. 10. - Т. 2.
21. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров "Управление развитием организаций". Модуль 4. - М.: ИНФРА-М, 1999.
22. Управление организацией: Учебник / Под ред. А.Г. Поршнева, З.П. Румянцевой, Н.А. Саломатина. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 1999.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

  • Організація маркетингового обслуговування підприємства та шляхи його вдосконалення (на прикладі підприємства харчової промисловості)

  • Організація маркетингової діяльності підприємства

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЕМСТВА

  • Загальний аналіз господарської діяльності підприємства

  • Маркетингова стратегія підприємства

  • УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

  • Аналіз діяльності ВАТ " Маріупольський сирмолзавод "

  • Розробка маркетингової стратегії підприємства

  • Організація маркетингової служби підприємства


Cгенерировано за 0.023479 секунд

загрузка...