Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетингова стратегія підприємства» (ID:19766)

| Размер: 732 кб. | Объем: 115 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 16.03.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 5
Розділ 1 Концептуальні основи розробки і реалізації маркетингової стратегії 9
1.1 Роль і значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємств за умов транзитивної економіки 9
1.2 Структуризація процесу формування маркетингової стратегії 23
1.3 Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної маркетингової стратегії 35
Розділ 2 Маркетинговий аналіз господарської діяльності підприємства ЗАТ „...” 44
2.1 Маркетингові характеристики діяльності ЗАТ „.-.” 44
2.2 Оцінювання стратегічних напрямків діяльності і методики стратегічного планування 58
2.3 Аналіз розробки і реалізації маркетингової стратегії 72
Розділ 3 Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ЗАТ „...” 77
3.1 Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок виходу на ринки регіонів України . 77
3.2 Програма формування конкурентної стратегії 84
3.3 Економічна доцільність запропонованих заходів 88
Висновки 98
Список літератури 103
ДОДАТОК А 106
ДОДАТОК Б 108
ДОДАТОК В 109
ДОДАТОК Г 116

ЛитератураСписок літератури

1. Азов Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика.М.:ЦЭИМ, 2001.-207 с.
2. Азоев Г. Л., Челенков А. П. Конкурентные преимущества фирмы. М., ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000.
3. Азоев Г.Л. Анализ деятельности конкурентов. Учебное пособие. М.:ГАУ,2003.-75 с.
4. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. Пер. с англ. СПб., ПИТЕР, 1998.
5. Армстронг, Гарі, Котлер, Філіп. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ..: Ус. пос. – М.: Видавничий дів “Вільямс”, 2001. – 608 с.
6. Артем Белов. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы. // Top-Manager, - №21, - 2002 г.
7. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. – М., 1999. – С. 4–33.
8. Афанасьев М.П. Маркетинг. Стратегия и практика фирмы. М.:Финстатинформ, 2003-120 с.
9. Багиев Г.Л., В.М. Тарасевич, Х.Анн. Маркетинг: учебник. М: Экономика.- 2004. –703с.
10. БаззелР.Д., Комс Д.Ф.,БраунР.В. Информация и риск в маркетинге. М.:Финстатинформ, 2003. - 95 с.
11. Вествуд Дж. Маркетинговый план. –СПб:Питер. –2001. –256 с.: - (Серия «Наука делать деньги»)
12. Виссема Ханс. Стратегический менеджмент. Пер. с англ. под ред. Джарова Ю., Нуреева Р. М. М., "Финпресс", 2000, - 356 с.
13. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2004. – 712 с.
14. Гасов А. А. Стратегия в деятельности фирмы: Маркетинг, управление продуктом // Маркетинговые технологии, № 5, 2006, - с. 45-49.
15. Гольдштейн Г.Я.. Стратегический менеджмент. Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003.
16. Дойль П. Маркетинговое управление и стратегии. Пер. с англ. С.-Петербург, ПИТЕР, 1998
17. Дэвид Креденс. Стратегический маркетинг. М.: Вильямс, 2003, - 752 с.
18. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха. Маркетинг. М.: Международные отношения, 2001, - 245 с.
19. Зайцев Л. Г., Соколова М. И. Стратегический менеджмент. М., Юристъ, 2002.
20. Ковалев А.И. Маркетинговый анализ М.: Центр экономики и маркетинга, 2003. -167 с.
21. Крапивин А. А., Сусанова А. Ж. Стратегический маркетинг. М.: Економ. 2005 – 621 с.
22. Кретов В.И. Маркетинг на предприятии. М. 2001 г.
23. Кружилин П. Тезисы доклада «Бизнес-архитектура: процесс инновации бизнеса». Материалы 1-й Международной конференции «Стратегическое управление компанией. Разработка и внедрение.». Киев, 26 – 27 мая 2005г.
24. Куденко Н. Д. Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства // Вісник НУ „Львівська Політехніка” „Логістика”. – 2004. -№499. с. 72-78
25. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Київ: КНЕУ, 1998, 152 с.
26. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. СПб: Наука, 2000. - 589 с.
27. М. Мак-Дональд Стратегическое планирование маркетинга – СПб: Питер. –2000. –320 с.: ил. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»)
28. Маркетинговая навигация для стратегии // & Стратегии, № 8, 2005 – С. 45-65.
29. Маркетинговая стратегия. О. Уолкер-мл., Х. Бойд-мл., Ж.-К. Ларше, Дж. Маллинз. 2006 , М.: Вершина, - 496с.
30. Минцберг Генри, Альстрэд Брюс, Лэмпел Джозеф. Школы стратегий. Пер. с англ. СПб., ПИТЕР, 2000.
31. Моисеева Н.К., АнискинЮ.П. Современное предприятие: конкурентоспособность, маркетинг, обновление. М.:Внешторгиздат, 2003, т.1,2.
32. Мосейкин Ю.Н. Стратегическое планирование. Курс лекций: Учебное пособие. - М.: Изд-во РУДН, 1995. - 80 с.
33. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг. – Міністерство освіти і науки України Київський Національний економічний університет. – К., 2001.
34. Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг. Учебник для вузов. 4—е изд. - М.: "Интел-Синтез", 2005, с. 352
35. Циганкова Т.М. Cучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу // Маркетинг в Україні №2, 2004, с. 31-36
36. Экономическая стратегия фирмы: Учебное пособие/ Под ред. А.П.Градова. Спб.: Спец. Литература, 1999.
37. http://www.expert.ua/articles/16/0/3372 Татьяна Плешивцева . Быстрее, шире, дешевле. Украинский бизнес / №7 (105) 19 Февраля.
38. http://www.volia.com/ Сайт компанії „Воля”
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегічний менеджмент
  • Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів
Cгенерировано за 0.362484 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів