Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова стратегія підприємства» (ID:19766)

| Размер: 732 кб. | Объем: 115 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 16.03.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 5
Розділ 1 Концептуальні основи розробки і реалізації маркетингової стратегії 9
1.1 Роль і значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємств за умов транзитивної економіки 9
1.2 Структуризація процесу формування маркетингової стратегії 23
1.3 Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної маркетингової стратегії 35
Розділ 2 Маркетинговий аналіз господарської діяльності підприємства ЗАТ „...” 44
2.1 Маркетингові характеристики діяльності ЗАТ „.-.” 44
2.2 Оцінювання стратегічних напрямків діяльності і методики стратегічного планування 58
2.3 Аналіз розробки і реалізації маркетингової стратегії 72
Розділ 3 Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ЗАТ „...” 77
3.1 Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок виходу на ринки регіонів України . 77
3.2 Програма формування конкурентної стратегії 84
3.3 Економічна доцільність запропонованих заходів 88
Висновки 98
Список літератури 103
ДОДАТОК А 106
ДОДАТОК Б 108
ДОДАТОК В 109
ДОДАТОК Г 116

ЛитератураСписок літератури

1. Азов Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика.М.:ЦЭИМ, 2001.-207 с.
2. Азоев Г. Л., Челенков А. П. Конкурентные преимущества фирмы. М., ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000.
3. Азоев Г.Л. Анализ деятельности конкурентов. Учебное пособие. М.:ГАУ,2003.-75 с.
4. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. Пер. с англ. СПб., ПИТЕР, 1998.
5. Армстронг, Гарі, Котлер, Філіп. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер. з англ..: Ус. пос. – М.: Видавничий дів “Вільямс”, 2001. – 608 с.
6. Артем Белов. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы. // Top-Manager, - №21, - 2002 г.
7. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. – М., 1999. – С. 4–33.
8. Афанасьев М.П. Маркетинг. Стратегия и практика фирмы. М.:Финстатинформ, 2003-120 с.
9. Багиев Г.Л., В.М. Тарасевич, Х.Анн. Маркетинг: учебник. М: Экономика.- 2004. –703с.
10. БаззелР.Д., Комс Д.Ф.,БраунР.В. Информация и риск в маркетинге. М.:Финстатинформ, 2003. - 95 с.
11. Вествуд Дж. Маркетинговый план. –СПб:Питер. –2001. –256 с.: - (Серия «Наука делать деньги»)
12. Виссема Ханс. Стратегический менеджмент. Пер. с англ. под ред. Джарова Ю., Нуреева Р. М. М., "Финпресс", 2000, - 356 с.
13. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2004. – 712 с.
14. Гасов А. А. Стратегия в деятельности фирмы: Маркетинг, управление продуктом // Маркетинговые технологии, № 5, 2006, - с. 45-49.
15. Гольдштейн Г.Я.. Стратегический менеджмент. Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003.
16. Дойль П. Маркетинговое управление и стратегии. Пер. с англ. С.-Петербург, ПИТЕР, 1998
17. Дэвид Креденс. Стратегический маркетинг. М.: Вильямс, 2003, - 752 с.
18. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха. Маркетинг. М.: Международные отношения, 2001, - 245 с.
19. Зайцев Л. Г., Соколова М. И. Стратегический менеджмент. М., Юристъ, 2002.
20. Ковалев А.И. Маркетинговый анализ М.: Центр экономики и маркетинга, 2003. -167 с.
21. Крапивин А. А., Сусанова А. Ж. Стратегический маркетинг. М.: Економ. 2005 – 621 с.
22. Кретов В.И. Маркетинг на предприятии. М. 2001 г.
23. Кружилин П. Тезисы доклада «Бизнес-архитектура: процесс инновации бизнеса». Материалы 1-й Международной конференции «Стратегическое управление компанией. Разработка и внедрение.». Киев, 26 – 27 мая 2005г.
24. Куденко Н. Д. Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства // Вісник НУ „Львівська Політехніка” „Логістика”. – 2004. -№499. с. 72-78
25. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Київ: КНЕУ, 1998, 152 с.
26. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг. СПб: Наука, 2000. - 589 с.
27. М. Мак-Дональд Стратегическое планирование маркетинга – СПб: Питер. –2000. –320 с.: ил. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»)
28. Маркетинговая навигация для стратегии // & Стратегии, № 8, 2005 – С. 45-65.
29. Маркетинговая стратегия. О. Уолкер-мл., Х. Бойд-мл., Ж.-К. Ларше, Дж. Маллинз. 2006 , М.: Вершина, - 496с.
30. Минцберг Генри, Альстрэд Брюс, Лэмпел Джозеф. Школы стратегий. Пер. с англ. СПб., ПИТЕР, 2000.
31. Моисеева Н.К., АнискинЮ.П. Современное предприятие: конкурентоспособность, маркетинг, обновление. М.:Внешторгиздат, 2003, т.1,2.
32. Мосейкин Ю.Н. Стратегическое планирование. Курс лекций: Учебное пособие. - М.: Изд-во РУДН, 1995. - 80 с.
33. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг. – Міністерство освіти і науки України Київський Національний економічний університет. – К., 2001.
34. Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг. Учебник для вузов. 4—е изд. - М.: "Интел-Синтез", 2005, с. 352
35. Циганкова Т.М. Cучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу // Маркетинг в Україні №2, 2004, с. 31-36
36. Экономическая стратегия фирмы: Учебное пособие/ Под ред. А.П.Градова. Спб.: Спец. Литература, 1999.
37. http://www.expert.ua/articles/16/0/3372 Татьяна Плешивцева . Быстрее, шире, дешевле. Украинский бизнес / №7 (105) 19 Февраля.
38. http://www.volia.com/ Сайт компанії „Воля”
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегічний менеджмент
  • Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів
Cгенерировано за 0.092733 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...