-
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
-
Організація маркетингової служби підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Основи маркетингового управління діяльністю підприємства 5
1.2. Порядок створення маркетингової служби на підприємстві 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ( на прикладі ЗАТ ФФ «__») 15
2.1. Загальна характеристика підприємства 15
2.2. Аналіз діяльності маркетингової служби підприємства 19
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 25
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової служби 25
3.2. Побудова ефективної моделі функціонування маркетингової служби 34
ВИСНОВКИ 44
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
-
СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
-
Маркетинг та його місце в розвитку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1.Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 7
1.2. Маркетингове дослідження: поняття та значення 18
1.3. Види маркетингових стратегій 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП „....” 37
2.1. Загальна характеристика підприємства ПП „....” 37
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 44
2.3. Огляд ринку взуття 60
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.1 Розроблення ефективної маркетингової стратегії 77
3.2 Оцінка отриманих результатів 90
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 95
4.1. Організація охорони праці на підприємстві 95
4.2. Особливості умов праці працівників підприємства 100
ВИСНОВКИ 110
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115
-
Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15
2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15
2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27
3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27
3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52
-
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55
-
Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”
Зміст:
Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4
1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4
1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8
1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19
2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19
2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27
2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42
Висновки та пропозиції............................................................................48
Список використаної літератури .............................................................50
Додатки
-
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4
1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31
Висновки до першого розділу 39
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48
2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55
Висновки до другого розділу 83
РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84
3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85
Висновки до третього розділу 99
ВИСНОВКИ 100
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТОК А 106
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЕМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………. 4
1.1. Значення і завдання аналізу маркетингової діяльності……………….. 4
1.2. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища…………………………. 5
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЕМСТВА…………………………………………………………….. 9
2.1. Організаційні форми економічного аналізу............................................. 9
2.2. Значення, завдання і методичний інструментарій аналізу……………. 12
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………….. 16
3.1. Аналіз попиту на продукцію і формування портфеля замовлень…….. 16
3.2. Оцінювання ризику незатребуваності продукції .................................... 18
3.3. Аналіз ринків збуту продукції…………………………………………… 22
3.4. Аналіз цінової політики підприємства..................................................... 26
ВИСНОВОК....................................................................................................... 32
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА............................................................................. 33