|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”
Зміст
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингового дослідження і планування
збуту продукції.......................................................................................................5
1.1. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві........5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень.................10
1.3. Планування збуту продукції...............................................................15
Розділ 2. Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на
підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”..............................................19
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства........................19
2.2. Маркетингова діяльність досліджуваного підприємства................22
2.3. Дослідження збутової діяльності підприємства...............................28
Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на
підприємстві..........................................................................................................34
Висновки................................................................................................................40
Список використаної літератури.........................................................................42
Додатки
-
Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15
2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15
2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27
3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27
3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52
-
Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"
Вступ 3
1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5
1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 5
1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 15
2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 19
2.1 Раціоналізація товарної пропозиції ТОВ «Назва» 19
2.2 Вдосконалення цінової політики ТОВ «Назва» 23
2.3 Вдосконалення збутової політики ТОВ «Назва» 25
2.4 Розробка програми інтегрованих маркетингових комунікацій 26
Висновки 30
Список використаної літератури 33
-
Вдосконалення маркетингової діяльності
Вступ 3
1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5
1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" (SWOT-аналіз, ABS-аналіз) 5
1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 20
2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 24
Висновки 31
Список використаної літератури 34
-
ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 4
Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7
1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7
1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14
1.3 Досвід маркетингової діяльності в оптовій та роздрібній торгівлі України 25
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Тайрекс” 33
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ „Тайрекс” 33
2.2 Дослідження ринку 43
2.3 Аналіз діяльності підсистеми маркетингу 52
Розділ 3. Розробка комплексу маркетингу для ТОВ „” 59
3.1 Розробка маркетингової програми підприємства 59
3.2 Обгрунтування напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства 66
Висновки 75
Література 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ТОВ «» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Бізнес-план 88
ДОДАТОК Г. Чиста поточна вартість проекту. 111
-
Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Маркетингова стратегія в системі управління підприємством
1.1 Суть маркетингової стратегії планування
1.2 Елементи та види маркетингових стратегій
1.3 Фактори які впливають на формування маркетингової стратегії
Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"
2.1 Визначення основних видів діяльності та майнового стану товариства
2.2 Визначення стратегічних напрямів діяльності ТОВ "Полікомп"
2.3 Аналіз фінансової стратегії ТОВ "Полікомп"
2.4 Аналіз маркетингової стратегії ТОВ "Полікомп"
2.5 Аналіз галузі та дослідження основних конкурентів
Розділ 3. Перспективний розвиток підприємства та використання ефективно розробленої стратегії ТОВ "Полікомп"
3.1 Маркетингове дослідження ринку
3.2 Економічне обґрунтування проекту
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
стр.
2
4
7
12
15
17
20
25
26
37
44
48
49
-
Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)
Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36
-
Шляхи удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства (на прикладі торгового підприємства)
Вступ 3
1. Загальна характеристика показників господарської діяльності ТОВ "Катран" 7
2. Організація структури служби маркетингу та функції її працівників 20
3. Аналіз маркетингової діяльності компанії 23
4. Підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Катран" 36
Висновки 44
Література 48
ДОДАТОК. ОБЛАДНАННЯ ТОВ “КАТРАН” 51
Метою роботи є розробка методичних засад формування систем управління якістю продукції та прикладних аспектів їх впровадження на підприємствах ринкової орієнтації.
Предметом дослідження є механізми впровадження маркетингового підходу на підприємствах з виробництва деревообробних верстатів.
-
Контрольна з міжнародної стратегії економічного розвитку
Вступ 3
1. Аналіз ефективності імпорту обладнання для української промисловості 4
2. Теоретико-методологічні основи механізму розвитку галузі промисловості 8
3. ТОВ “Компанія ВІМ” на ринку хлібопекарського обладнання України 17
Висновки 20
Література 22
Додаток. Зразки продукції, які пропонує ТОВ “Компанія ВІМ” 24
-
Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ЛІЗИНГОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 6
1.1. Сутність та значення лізингових послуг. 6
1.2. Зміст та мета маркетингових досліджень лізингових послуг 19
1.3. Ринок лізингових послуг 22
1.4. Теоретичні засади маркетингових досліджень ринку лізингових послуг 32
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" 36
2.1. Маркетинговий аналіз економічної діяльності фірми 36
2.2. Планування маркетингових досліджень фірми 45
2.3. Аналіз ефективності лізингової діяльності підприємства 47
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ 54
3.1. Удосконалення процесу дослідження ринку лізингових послуг 54
3.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень 58
3.3. Впровадження результатів маркетингових досліджень в процесі управління работою компанії 64
ВИСНОВОК 68
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток А. Організаційна структура ТОВ "Перша лізингова компанія"
Додаток Б. Анкета
Рецензія - 1 стор.
Реферат - 2 стор
Метою дипломної роботи є маркетингове дослідження ринку лізингових послуг з метою їх удосконалення.
Завданнями дипломної роботи є:
1) Дослідити український ринок лізингових послуг, шляхи і форми його розвитку в багатофункціональній економіці.
2) Проаналізувати нормативну базу по лізингу на Україні, виявити її плюси та мінуси.
3) Дослідити проблеми економічного регулювання, оподатковування, і фінансування лізингу.
4) Розглянути можливості і шляхи вдосконалення лізингу на Україні.
Об'єктом дослідження є діяльність суб'єктів лізингових послуг на Україні.
Предметом дослідження є відносини, які виникають на ринку лізингових послуг на прикладі підприємства „Перша лізингова компанія”.
Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел.
Cгенерировано за 0.019301 секунд
|