Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”» (ID:48714)

| Размер: 1632 кб. | Объем: 58 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Про господарські товариства: Закон України // Нове законодавство України. Випуск 3.— К., 1993.
2. Про підприємництво: Закон України // Нове законодавство України. Випуск 2,- К., 1992.
3. Про підприємства в Україні: Закон України // Відомості Верховної Ради. – 1991. - №24.
4. Про рекламу: Закон України // Маркетинг и реклама, №5-6 (57-58), май-июль, 2001р. (нова редакція).
5. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 1999.
6. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. – Л.: Обл. правл. ВНТОЭ, 1990.
7. Буров В.П., Морошкин В.А., Новиков О.К. Бизнес-план. Методика составления. Реальный пример. – М.: Изд-во ЦИПКК АП, 1995.
8. Герасимчук В.Г. Маркетинг: графічне моделювання. – К.: Вид-во КНЕУ, 1997.
9. Голубков Е.П. и др. Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 1993.
10. Голубков Е.П. Основы маркетинга. – М.: Финпресс, 1999.
11. Економіка підприємства: Підручн. (В 2 т.) / За ред. С.Ф. Покропивного.-К.: Хвиля-Прес, 1995.
12. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Компаньон. 2005 – № 1(2). – С. 45-56
13. Коробов М.Я. Фінанси промисловості підприємства. – К.: Либідь, 1995.
14. Котлер Ф. и др. Основы маркетинга. – М.: Вильямс, 2001.
15. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Росинтер, 1996.
16. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. – К.: Вид-во КНЕУ, 1998.
17. МакДональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000.
18. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991.
19. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997.
20. Ромат Е.В. К вопросу об оценке эффективности рекламы // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 53. – С.34-37
21. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг. – 2004. – № 3 (58).
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз маркетингових досліджень і збутової діяльності на підприємстві ТОВ „Компанія „Інтер-Поліграф”

  • Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

  • Вдосконалення маркетингової діяльності на ТОВ "Назва"

  • Вдосконалення маркетингової діяльності

  • ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • Аналіз діяльності ТОВ "Полікомп"

  • Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

  • Шляхи удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства (на прикладі торгового підприємства)

  • Контрольна з міжнародної стратегії економічного розвитку

  • Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг


Cгенерировано за 0.019301 секунд

загрузка...