-
Розробка маркетингової стратегії підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
-
Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства
4
1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій
економіці 4
1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8
1.3. Цінова політика підприємства 15
2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії
підприємства
2.1. Аналіз традиційних ринкових методів
ціноутворення 21
2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28
3. Формування маркетингової політики підприємства
3.1. Аналіз споживача 38
3.2. Товарний рух 46
3.3. Збутова політика підприємства 50
3.4. Стимулювання збуту 52
3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62
Висновки 66
Список літератури 68
-
Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)
Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36
-
Обґрунтування стратегії підприємництва малого бізнесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 6
1.2. РОЛЬ І МІСЦЕ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ЕКОНОМІЦІ КРАЇНИ 10
1.3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ І ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 29
2.1.ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
2.2. ФІНАНСИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЙОГО АНАЛІЗ 30
2.3. ПЛАНУВАННЯ В МАЛОМУ БІЗНЕСІ 37
2.4. КАДРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 42
2.5. МАРКЕТИНГ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ 48
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ПОЛІПШЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 52
3.1 ЗОВНІШНІ ТА ВНУТРІШНІ ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 52
ВНУТРІШНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ ПВП «КОРН» 54
ЗОВНІШНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ВПЛИВУ НА СТРАТЕГІЮ СТВОРЕННЯ ПВП «КОРН» 55
3.2 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ 57
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 67
ДОДАТКИ 73
-
Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність і види маркетингових стратегій 6
1.2.Аналіз ресурсів і конкурентних можливостей підприємства 14
1.3. Основні етапи розробки стратегії підприємства 29
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1. Загальна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз маркетингової стратегічної діяльності фірми 51
2.3. Аналіз конкурентного середовища 64
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ 73
3.1. Стратегічні рішення в ціновій політиці 74
3.2. Вибір оптимальної комунікаційної політики 79
3.2. Оцінка запропонованих заходів 87
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105-126
-
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
-
ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”
Зміст
Стор.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 6
1. 1. Необхідність маркетингу в діяльності комерційного банку 6
1.2. Стратегічне планування в комерційному банку 15
1.3. Основні методи та стратегії банківського маркетингу 21
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40
АКБ „СОЦКОМБАНК” 40
2.1. Роль маркетингу в діяльності банків України 40
2.2. Фінансово-економічна характеристика АКБ СОЦКОМБАНКу 46
2.3. Оцінка маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 58
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 78
АКБ „СОЦКОМБАНК” 78
3.1 Напрямки вдосконалення маркетингової стратегії 78
АКБ „СОЦКОМБАНКу” 78
3.2. Розробка нової маркетингової стратегії АКБ СОЦКОМБАНКу 83
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 99
-
ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)
Предмет: Маркетинг в банку, практична курсова
Зміст
Вступ 3
1. Необхідність маркетингової стратегії банку і її сутність 4
2. Особливості маркетингової стратегії банку 8
3. Реалізація маркетингової стратегії АКБ для забезпечення ефективності банківського бізнесу 11
4. Основні напрямки вдосконалення маркетингу банківських послуг 18
Висновок 22
Список використаної літератури 25
-
Маркетингова стратегія підприємства
Вступ 5
Розділ 1 Концептуальні основи розробки і реалізації маркетингової стратегії 9
1.1 Роль і значення стратегічного маркетингу в діяльності підприємств за умов транзитивної економіки 9
1.2 Структуризація процесу формування маркетингової стратегії 23
1.3 Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної маркетингової стратегії 35
Розділ 2 Маркетинговий аналіз господарської діяльності підприємства ЗАТ „...” 44
2.1 Маркетингові характеристики діяльності ЗАТ „.-.” 44
2.2 Оцінювання стратегічних напрямків діяльності і методики стратегічного планування 58
2.3 Аналіз розробки і реалізації маркетингової стратегії 72
Розділ 3 Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ЗАТ „...” 77
3.1 Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок виходу на ринки регіонів України . 77
3.2 Програма формування конкурентної стратегії 84
3.3 Економічна доцільність запропонованих заходів 88
Висновки 98
Список літератури 103
ДОДАТОК А 106
ДОДАТОК Б 108
ДОДАТОК В 109
ДОДАТОК Г 116
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6
1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6
1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14
1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18
РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33
2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33
2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46
2.3 Результати маркетингового дослідження 60
РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66
3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66
3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72
3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85
-
Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85