Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА» (ID:7758)

| Размер: 443 кб. | Объем: 111 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 25.11.2004 | Код продавца: 1 |
Содержание Вступ 4
Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7
1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7
1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14
1.3 Досвід маркетингової діяльності в оптовій та роздрібній торгівлі України 25
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Тайрекс” 33
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ „Тайрекс” 33
2.2 Дослідження ринку 43
2.3 Аналіз діяльності підсистеми маркетингу 52
Розділ 3. Розробка комплексу маркетингу для ТОВ „” 59
3.1 Розробка маркетингової програми підприємства 59
3.2 Обгрунтування напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства 66
Висновки 75
Література 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ТОВ «» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Бізнес-план 88
ДОДАТОК Г. Чиста поточна вартість проекту. 111

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка маркетингової стратегії підприємства

  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

  • Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

  • Обґрунтування стратегії підприємництва малого бізнесу

  • Формування маркетингової стратегії фірми в умовах кризи, на прикладі інтернет-магазину цифрової фототехніки

  • АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  • ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”

  • ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)

  • Маркетингова стратегія підприємства

  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс


Cгенерировано за 0.019077 секунд

загрузка...