|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
-
Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)
Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6 2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36
-
Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Основи маркетингової діяльності на міжнародному ринку 6
1.2. Методи планування ринкової стратегії 12
1.3. Цінова політика на зовнішньому ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «__» 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2. Дослідження міжнародної діяльності підприємства 43
2.3. Аналіз маркетингового середовища на ринку 49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства 64
3.2. Оцінка запропонованих заходів вдосконалення маркетингової і цінової політики підприємства 84
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
Додатки 112
Дослідження міжнародного маркетингового середовища ринку соків
-
Аналіз маркетингової цінової політики підриємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування маркетингової цінової політики підприємства 5
1.1. Сутність цінової політики та фактори ціноутворення 5
1.2. Методи ціноутворення 13
1.3. Кон’юнктура ринку та цінова політика 20
1.4. Стратегії ціноутворення 29
2. Аналіз маркетингової цінової політики ТОВ „Ваш стиль” 33
2.1 Маркетингова характеристика підприємства ТОВ “Ваш стиль” 33
2.2 Аналіз методів ціноутворення на підприємстві ТОВ „Ваш стиль” 45
2.3 Аналіз стратегії ціноутворення підприємства ТОВ „Ваш стиль” 60
3. Шляхи вдосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ „Ваш стиль” 64
3.1 Зниження цін на продукцію підприємства ТОВ „Ваш стиль” як передумова конкурентної боротьби 64
3.2 Впровадження складових концепції маркетингу для покращення економічного стану підприємства ТОВ „Ваш стиль” 70
Висновки 84
Список використаної літератури 87
-
Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. 6 2. ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НВО «ПРОДУКТИ» 18 2.1. Характеристика НВО «ПРОДУКТИ» та формування і управління його ціновою стратегією з метою підвищення конкурентноздатності. 18 2.2. Аналіз системи управління НВО «ПРОДУКТИ» з метою підвищення його конкурентноздатності на ринку. 21 3. ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НВО «ПРОДУКТИ» 26 3.1. Аналіз впровадження змін обсягу і структури виробництва товарної продукції НВО «ПРОДУКТИ» на його цінову стратегію. 26 3.2. Управління впровадженням нової цінової стратегії та маркетингової політики НВО «ПРОДУКТИ» 33 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39 ДОДАТОК №1 42 ДОДАТОК №2 45 ДОДАТОК №3 47
-
Цінові стратегії фірми
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 4 2. ВИДИ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ 5 2.1 ПІОНЕРНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 5 2.2 СТАНДАРТНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 7 2.3 АДАПТАЦІQНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 10 3. ЗАЛЕЖНІСТЬ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІД КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 10 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРУТ 15 4.1 КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПРУТ”. 15 4.2 ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЦІН, ЗАСТОСОВУВАНИХ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ПРУТ” ТА ОЦІНКА ВПЛИВУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ. 17 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 23
-
Розробка маркетингової стратегії підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетингової стратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетингової стратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетингової стратегії підприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетингової стратегії підприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетингової стратегії підприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
-
Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
-
Системи управління підприємством на основі впровадження обгрунтованої маркетингової стратегії
РЕЗЮМЕ 2 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 4 2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку Інтернет-послуг в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП «Сотлайн» 10 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ПП «Сотлайн» 16 2.4. SWOT – аналіз ПП «Сотлайн» 21 2.5. Формування маркетингової стратегії розвитку ПП «Сотлайн» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПП «СОТЛАЙН» 34 3.1. Оцінювання ефективності реалізації запропонованих маркетингових стратегій ПП «Сотлайн» 34 3.2. Оцінювання чинників ризику при впровадженні маркетингової стратегії ПП «Сотлайн» 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 48
-
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
ЗМІСТ
ВСТУП.........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5
1.1. Сутність та види цін ........................................................................5
1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13
1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26
1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41
2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53
2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65
2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73
2.6. Шляхи удосконалення маркетингової цінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82
2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87
ВИСНОВКИ .............................................................................................94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98
Cгенерировано за 0.011902 секунд
|