Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства» (ID:49646)

| Размер: 127 кб. | Объем: 70 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст

Вступ 3
1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства
4
1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій
економіці 4
1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8
1.3. Цінова політика підприємства 15
2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії
підприємства
2.1. Аналіз традиційних ринкових методів
ціноутворення 21
2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28
3. Формування маркетингової політики підприємства
3.1. Аналіз споживача 38
3.2. Товарний рух 46
3.3. Збутова політика підприємства 50
3.4. Стимулювання збуту 52
3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62
Висновки 66
Список літератури 68
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

1. “Маркетинг” Дж. Р.Еванс, Б.Берман, Москва, “Економика”, 1990 г.
2. Буров М.П. “Бизнес-план: Методика упорядочения”. Москва, 1995 г.
3. Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: “Как побеждать на рынке”. - Москва, 1991 г.
4. Енгстлер П. “Ринкова економика”. Киев, “Вік”, 1995 р.
5. Й. Хамп. “Основные знания в рыночной экономике”. Курс лекций. - Москва, “Республика”, 1993 г.
6. Ламперт Х. “Социальная рыночная экономика. Немецкий путь”. Москва, “Дело”, 1994 г.
7.Чепурін М.Н., Кисєльова Е.А. “Курс економічної теорії”. “АСА”, Київ, 1995 р.
8. Камаев В.Д. “Учебник по основам экономической теории”. Москва, 1996 г.
9. Кемпбел Р. Макконел, Стенли Л.Брю “Экономикс (принципы, проблемы, политика; часть 1)”, Москва, “Республика”, 1995 г.
10. Лившиц А.Я., Никулина И.Н. “Введение в рыночную экономику”, Москва, “Высшая школа”, 1995 г.
11. Ю.В.Ніколенко та інші. “Основи економічної теорії”: Підручник, Київ, “Либідь”, 1994 р.
12. П.Самуельсон. “Экономика”. Москва, “Бек”, 1994 г.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

  • Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

  • Міжнародна маркетингова цінова політика галузі

  • Аналіз маркетингової цінової політики підриємства

  • Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства

  • Цінові стратегії фірми

  • Розробка маркетингової стратегії підприємства

  • Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення

  • Системи управління підприємством на основі впровадження обгрунтованої маркетингової стратегії

  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”


Cгенерировано за 0.011902 секунд

загрузка...