ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетинговоїцінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та ціновоїстратегіїпідприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз ціновоїстратегіїпідприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування маркетинговоїцінової політики підприємства 5
1.1. Сутність цінової політики та фактори ціноутворення 5
1.2. Методи ціноутворення 13
1.3. Кон’юнктура ринку та цінова політика 20
1.4. Стратегії ціноутворення 29
2. Аналіз маркетинговоїцінової політики ТОВ „Ваш стиль” 33
2.1 Маркетингова характеристика підприємства ТОВ “Ваш стиль” 33
2.2 Аналіз методів ціноутворення на підприємстві ТОВ „Ваш стиль” 45
2.3 Аналіз стратегії ціноутворення підприємства ТОВ „Ваш стиль” 60
3. Шляхи вдосконалення маркетинговоїцінової політики підприємства ТОВ „Ваш стиль” 64
3.1 Зниження цін на продукцію підприємства ТОВ „Ваш стиль” як передумова конкурентної боротьби 64
3.2 Впровадження складових концепції маркетингу для покращення економічного стану підприємства ТОВ „Ваш стиль” 70
Висновки 84
Список використаної літератури 87
Вступ 3 1. Концептуальні основи розробки маркетингової та ціновоїстратегіїпідприємства 6 2. Аналіз маркетинговоїстратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10 2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегіїпідприємства 14 Розділ 3. Розробка ринкової маркетинговоїстратегії ТОВ „Jobi” 21 Висновки 32 Список використаних джерел 34 Додаток 36
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Основи маркетингової діяльності на міжнародному ринку 6
1.2. Методи планування ринкової стратегії 12
1.3. Цінова політика на зовнішньому ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «__» 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2. Дослідження міжнародної діяльності підприємства 43
2.3. Аналіз маркетингового середовища на ринку 49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка ціновоїстратегіїпідприємства 64
3.2. Оцінка запропонованих заходів вдосконалення маркетингової і цінової політики підприємства 84
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
Додатки 112
Дослідження міжнародного маркетингового середовища ринку соків
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. 6 2. ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НВО «ПРОДУКТИ» 18 2.1. Характеристика НВО «ПРОДУКТИ» та формування і управління його ціновою стратегією з метою підвищення конкурентноздатності. 18 2.2. Аналіз системи управління НВО «ПРОДУКТИ» з метою підвищення його конкурентноздатності на ринку. 21 3. ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НВО «ПРОДУКТИ» 26 3.1. Аналіз впровадження змін обсягу і структури виробництва товарної продукції НВО «ПРОДУКТИ» на його цінову стратегію. 26 3.2. Управління впровадженням нової ціновоїстратегії та маркетингової політики НВО «ПРОДУКТИ» 33 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39 ДОДАТОК №1 42 ДОДАТОК №2 45 ДОДАТОК №3 47
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 4 2. ВИДИ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ 5 2.1 ПІОНЕРНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 5 2.2 СТАНДАРТНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 7 2.3 АДАПТАЦІQНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 10 3. ЗАЛЕЖНІСТЬ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІД КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 10 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРУТ 15 4.1 КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПРУТ”. 15 4.2 ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЦІН, ЗАСТОСОВУВАНИХ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ПРУТ” ТА ОЦІНКА ВПЛИВУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ. 17 ВИСНОВКИ 20 ЛІТЕРАТУРА 23
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 5
1.1. Сутність маркетинговоїстратегії, її значення 5
1.2. Принципи і методи розробки маркетингових стратегій 13
Класифікація маркетингових стратегій 33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " " 40
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Діагностика конкурентного середовища підприємства 46
2.3. SWOT-аналіз діяльності підприємства, аналіз портфелю продукції 54
2.4. Аналіз та характеристика ефективності поточної маркетинговоїстратегії компанії 60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 71
3.1. Альтернативний проект 1 маркетинговоїстратегіїпідприємства 71
3.2. Альтернативний проект 2 маркетинговоїстратегіїпідприємства 84
3.3. Альтернативний проект 3 маркетинговоїстратегіїпідприємства 95
3.4. Аналіз ризиків реалізації альтернативних стратегій та обґрунтування вибору оптимальної стратегії 96
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетинговоїцінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка ціновоїстратегіїпідприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
ВСТУП.........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ .................5
1.1. Сутність та види цін ........................................................................5
1.2. Маркетингова цінова політика та характеристика її елементів...13
1.3. Методи встановлення ціни .............................................................26
1.4. Правові основи організації цінової політики на підприємстві....34
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”.......................................................................................41
2.1. Характеристика ринку молочної продукції ...............................41
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства ...........47
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства .......53
2.4. Оцінка рівня здійснення цінової політики на ВАТ „Молочник”…………………………………………………………………........65
2.5. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства..........................................................................................................73
2.6. Шляхи удосконалення маркетинговоїцінової політики на ВАТ „Молочник”............................................................................................................82
2.7. Використання комп’ютерних технологій при написанні бакалаврської роботи ..........................................................................................87
ВИСНОВКИ .............................................................................................94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................98
РЕЗЮМЕ 2 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 4 2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку Інтернет-послуг в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП «Сотлайн» 10 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ПП «Сотлайн» 16 2.4. SWOT – аналіз ПП «Сотлайн» 21 2.5. Формування маркетинговоїстратегії розвитку ПП «Сотлайн» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПП «СОТЛАЙН» 34 3.1. Оцінювання ефективності реалізації запропонованих маркетингових стратегій ПП «Сотлайн» 34 3.2. Оцінювання чинників ризику при впровадженні маркетинговоїстратегії ПП «Сотлайн» 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 48
Cгенерировано за 0.406523 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.