Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення» (ID:47713)

| Размер: 2309 кб. | Объем: 52 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст:

Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури:
1. Закон України "Про ціни і ціноутворення" : від 3 грудня 1990 р.
2. Білобловський С.В. Ціноутворення як складовий елемент управління підприємством / Економіка.Фінанси.Право. – 2003. - №9.-с.13-18
3. Бутнік-Сіверський О., Шматкова Т. Планування ціни та рентабельності / Харчова та переробна промисловість. – 2002. - №7.-с.8-9
4. Васильєва Н.З. Козлова Л.И. Формирование цены в рыночных условиях - М.: АО "Бизнес-школа",1995. - 63 с.
5. Герасименко В.В. Ценовая политика фирмы.- М.: Финстатпром,1995. - 192 с.
6. Ерухимович И.Л.Ценообразование. Уч.пособие. – К.: МАУП, 1999. – 106 с.
7. Иващенко Н.Г. Ценовая политика: технология разработки / Текстильная промышленность.- 2003.-№4. – с.70-72
8. Калита Н.С. Цены и ценообразование: состояние,проблемы, перспективы / Под ред. Калитна Н.С., Спицина Т.Ю. Кожуховского И.С.- К.: Вища школа, 1998. - 220 с.
9. Каретнікова В.С. Планування діяльності підприємства: навч.посібник. – Х., 1999. – 265 с.
10. Кириленко В., Кириленко Л. Теорія ціни та сучасне ціноутворення в Україні / Економіка України .-2002.-№8.-с.56-63
11. Маркетинг: принципи і функції/За ред.О.М.Азарян. – Київ: НМУВО, НВФ «Студцентр», 2001. – 320 с.
12. Орлов О.О. Планування діяльності підприємства. Підручник. – К.: Скарби, 2002. – 336 с.
13. Попов Е., Крючкова О. Ценообразование: методы установления цен и их классификация/ Маркетинг. – 2002. №5-6.- с.102-114
14. Примак Т.О. Маркетинг: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
15. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе / Пер. с анг. — М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. - 352 c.
16. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 438 с.
17. Тян Р.Б. Планування діяльності підприємства: Навч. посібник . – К.: МАУП, 1998. – 156 с.
18. Цал-Цалко Ю.С. Фінансова звітність підприємства та її аналіз: Навч.посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2001. – 300 с.
19. Ценообразование и рынок: пер. с англ./ Под ред. Е.И. Пунина, С.Б. Бычкова.- М.: Прог¬рес, 1992. – 315 с.
20. Ценообразование/ Под ред.И.М.Салимжанова: Уч.пособие. – М.: Финстатинформ, 1996. – 160 с.
21. Ценообразование. Под ред.В.А.Питетелев, А.Ю.Давыдов, А.В.Молчанов.- М.: Дека, 1994. – 52 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
  • Цінові стратегії фірми
  • Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт
  • Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення
  • Основи формування цінової політики підприємства
  • Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
  • Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку
  • Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
  • Ціни і ціноутворення в поліграфії
  • "Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
Cгенерировано за 0.120529 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...