|
-
АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
ЗМІСТ
ВСТУП ........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ................................................................................................5
1.1. Сутність та види цін .......................................................................5
1.2.Маркетингове ціноутворення та характеристика його елементів.10
1.3. Методи встановлення ціни .............................................................14
Висновки до розділу 1..............................................................................20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ .....................................................................................21
2.1. Характеристика ринку лікарських засобів .................................21
2.2. Фактори ціноутворення на ринку лікарських засобів ..................25
2.3. Аналіз цінової політики фармацевтичних структур...................27
Висновки до розділу 2..............................................................................31
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ .............................................................................................32
3.1. Розробка цінових стратегій фармацевтичних структур ...............32
3.2. Використання альтернативних методів ціноутворення на лікарські засоби ...................................................................................................36
Висновки до розділу 3..............................................................................43
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ..............................................................44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .........................................45
ДОДАТОК
-
Цінові стратегії фірми
ВСТУП 3
1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення 4
2. Фактори маркетингового ціноутворення 7
3. Маркетингові стратегії ціноутворення 8
4. Маркетингова стратегія встановлення оптової ціни 15
Ціна товару і планований прибуток 17
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт
бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН 5
1.1. Сутність, види та функції цін 5
1.2. Особливості ціноутворення туристичного продукту 12
1.3. Сутність маркетингових досліджень цін 19
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ 23
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 23
2.2. Характеристика маркетингового середовища туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 39
2.3. Процес ціноутворення на туристичному підприємстві ВАТ готель „Назва” 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ 48
3.1. Характеристика процесу маркетингового дослідження цін на туристичний продукт 48
3.2. Програма вдосконалення цінової політики туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 53
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69
-
Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення
Вступ 3
1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4
2. Принципи ціноутворення 5
3. Маркетингова політика ціноутворення 6
4. Ціноутворення в різних типах ринків 15
5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18
Висновки 31
Література 32
-
Основи формування цінової політики підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП .......................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти ціноутворення на продукцію, роботи, послуги........................................................................................................4
1.1. Сутність та види цін ........................................................................4
1.2. Основні принципи та фактори ціноутворення ..........................10
РОЗДІЛ 2. Основи формування цінової політики підприємства ...18
2.1. Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг......................................................................................................................18
2.2. Методи ціноутворення ....................................................................24
РОЗДІЛ 3. Практичні аспекти ціноутворення ..................................28
ВИСНОВКИ .............................................................................................31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................32
-
Ціни на промислову продукцію: загальна характеристика, методи встановлення та регулювання
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 6
2. Аналіз політики ціноутворення підприємства 17
3. Механізм удосконалення стратегії ціноутворення підприємства 22
Висновки 26
Список використаних джерел 27
-
Принцип вільного ціноутворення невід’ємна ознака ринку
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 6
1.1. Ціна як провідна категорія ринкової системи господарювання 6
1.2. Види функції та фактори ціноутворення в умовах ринку 10
1.3. Державне регулювання ціноутворення в умовах ринку 17
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УМОВАХ РИНКУ 20
2.1. Методичні підходи до розрахунку цін в умовах ринкової економіки 20
2.2. Динаміка цін і тарифів в Україні 29
3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ 33
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТОК 47
-
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
Ціни і ціноутворення в поліграфії
Вступ 4
1. Теоретичні аспекти ціноутворення 5
1.1. Загальна характеристика методів ціноутворення 5
1.2. Методика ціноутворення в поліграфічній галузі 8
2. Аналіз ціноутворення на прикладі поліграфічного підприємства 14
2.1. Загальна характеристика підприємства ДНВП 14
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства ДНВП 15
2.3. Аналіз цін на продукцію та ціноутворення на підприємстві 19
Висновки 27
Список використаної літератури. 28
Додатки 30 - 35
Мета даної курсової роботи – проаналізувати економічну діяльність поліграфічного підприємства на прикладі підприємства ДНВП.
-
"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
Cгенерировано за 0.120529 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|