Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
3

Тема: «Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення» (ID:21037)

| Размер: 134 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3
1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4
2. Принципи ціноутворення 5
3. Маркетингова політика ціноутворення 6
4. Ціноутворення в різних типах ринків 15
5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18
Висновки 31
Література 32

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Бєлєвцев М.І., Петренко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика. Навчальний посібник – Київ. Центр навчальної літератури, 2005 – 332 с.
2. Безкоровайна С. В. Вибір оптимальних методів ціноутворення в умовах ринку // Тези доповідей ІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 23-24 квітня 2003 року. – К.: КНУТД, 2003. – С. 164.
3. Безкоровайна С. В. Застосування маркетингових досліджень у процесі управління ціновою політикою підприємства // Збірник наукових праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичній конференції “Крок у майбутнє” – К.: КНТУ “КПІ”, 2003. – С. 124-125.
4. Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічних знань : Навч. посібник. – Київ: Вища школа, 1998. – 544 с.
5. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення : Навч. посіб. – Київ: МАУП, 2001. – 152 с.
6. Закон України „Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності” від 18.02.1992 р. // Голос України. - 1992. - 29 квітня.
7. Економічна теорія / Під ред. Предборського В.А. – К.:Кондор, 2003. – 492 с.
8. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. - К.:КНЕУ, 2001. - 257 с.
9. Лабурцева О. І., Безкоровайна С. В. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник. – К.: КНУТД, 2004. – 160 с.
10. Мельник Л.Г., Каринцева А.И. Экономика предприятия. Конспект лекций: Учебное пособие. – Сумы: ИТД “Университетская книга”, 2002. – 400 с.
11. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
12. Тормоса Ю.Г. Ціни та цінова політика : Навч. посібник. – Київ: КНЕУ, 2001. – 247 с.
13. Чорна Л.О. Ціни і ціноутворення в ринковій економіці: Навчальний посібник. – Вінниця: державне вид-во «Вінниця», 1999. – 164 с.
14. Цены и ценообразование: Учебник для вузов. 3-е изд. / Под ред. В.Е. Есипова. – Санкт-Петербург: издательство «Питер», 2000. – 464 с.
15. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 214 с.
Дополнительная информация 3043
Заказ Заказать Купить «Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оцінка зростання цін споживчого ринку

  • Суть ціни і аналіз її формування

  • Цінова політика підприємства

  • Цінова політика підприємства

  • "Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"

  • Оцінка ефективності процесу ціноутворення

  • Оцінка ефективності процесу ціноутворення

  • Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

  • Удосконалення цінової політики на підприємстві

  • Удосконалення цінової політики на підприємстві


Cгенерировано за 0.010960 секунд

загрузка...