Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення» (ID:21037)

| Размер: 134 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3
1. Особливості маркетингового підходу до ціноутворення 4
2. Принципи ціноутворення 5
3. Маркетингова політика ціноутворення 6
4. Ціноутворення в різних типах ринків 15
5. Закономірності формування цін на етапах життєвого циклу товару 18
Висновки 31
Література 32

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Бєлєвцев М.І., Петренко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика. Навчальний посібник – Київ. Центр навчальної літератури, 2005 – 332 с.
2. Безкоровайна С. В. Вибір оптимальних методів ціноутворення в умовах ринку // Тези доповідей ІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів, 23-24 квітня 2003 року. – К.: КНУТД, 2003. – С. 164.
3. Безкоровайна С. В. Застосування маркетингових досліджень у процесі управління ціновою політикою підприємства // Збірник наукових праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичній конференції “Крок у майбутнє” – К.: КНТУ “КПІ”, 2003. – С. 124-125.
4. Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічних знань : Навч. посібник. – Київ: Вища школа, 1998. – 544 с.
5. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення : Навч. посіб. – Київ: МАУП, 2001. – 152 с.
6. Закон України „Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності” від 18.02.1992 р. // Голос України. - 1992. - 29 квітня.
7. Економічна теорія / Під ред. Предборського В.А. – К.:Кондор, 2003. – 492 с.
8. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. - К.:КНЕУ, 2001. - 257 с.
9. Лабурцева О. І., Безкоровайна С. В. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник. – К.: КНУТД, 2004. – 160 с.
10. Мельник Л.Г., Каринцева А.И. Экономика предприятия. Конспект лекций: Учебное пособие. – Сумы: ИТД “Университетская книга”, 2002. – 400 с.
11. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
12. Тормоса Ю.Г. Ціни та цінова політика : Навч. посібник. – Київ: КНЕУ, 2001. – 247 с.
13. Чорна Л.О. Ціни і ціноутворення в ринковій економіці: Навчальний посібник. – Вінниця: державне вид-во «Вінниця», 1999. – 164 с.
14. Цены и ценообразование: Учебник для вузов. 3-е изд. / Под ред. В.Е. Есипова. – Санкт-Петербург: издательство «Питер», 2000. – 464 с.
15. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 214 с.
Дополнительная информация3043
Заказ Заказать Купить «Установка цін на товари: задачі і політика ціноутворення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
  • Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми
  • Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")
  • Промисловий маркетинг
  • Оцінка зростання цін споживчого ринку
  • Удосконалення цінової політики на підприємстві
  • Удосконалення цінової політики на підприємстві
  • Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
  • Ціноутворення
  • Маркетингова цінова політика
Cгенерировано за 0.137338 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...