|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку
Зміст Вступ 4
Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6
1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6
1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12
1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17
Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21
2.1.Методи цінового регулювання 21
2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25
Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Суть ціни і аналіз її формування
ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………… 4
Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5
1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5
1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8
Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13
2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13
2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14
2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18
Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21
3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21
3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27
3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28
3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30
4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35
4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35
4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37
4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38
4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40
Висновки………………………………….……………………………………….. 47
Список використаної літератури………………………………………………… 48
Додатки……………………………………………………………………………. 49
-
Цінова політика підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42
Висновки 47
Додатки 51
-
Цінова політика підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42
Висновки 47
Додатки 51
-
"Ціни на продукцію (послуги):види, методи встановлення та регулювання (на прикладі Державного комбінату ""Металхолдинг"")"
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4 1.1. Сутність цін, їх види та функції 4 1.2. Державний вплив на ціноутворення 8 Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13 2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13 2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18 2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23 Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29 3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29 3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30 3.3. Встановлення цін за знижками 31 Висновки 35 Список використаної літератури 37 Додатки 38
-
Оцінка ефективності процесу ціноутворення
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно - правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВАТ "Домобудівник" 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 32
Висновки 37
Додатки 41
-
Оцінка ефективності процесу ціноутворення
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно - правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВАТ "Домобудівник" 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВАТ "Домобудівник" 32
Висновки 37
Додатки 41
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання 14
Висновки 19
Література 20
-
Удосконалення цінової політики на підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи ціноутворення та цінової політики на підприємстві 5
РОЗДІЛ 2. Дос’є підприємства 12
2.1 Характеристика підприємства 12
2.2 Аналіз ціноутворення 14
2.3 Цінова політика підприємства, щодо встановлення цін на нові товари 16
РОЗДІЛ 3 Удосконалення цінової політики на підприємстві 26
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
-
Удосконалення цінової політики на підприємстві
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи ціноутворення та цінової політики на підприємстві 5
РОЗДІЛ 2. Дос’є підприємства 12
2.1 Характеристика підприємства 12
2.2 Аналіз ціноутворення 14
2.3 Цінова політика підприємства, щодо встановлення цін на нові товари 16
РОЗДІЛ 3 Удосконалення цінової політики на підприємстві 26
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Cгенерировано за 0.010960 секунд
|