|
-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Види цін. Джерела інформації про ціни.
Зміст
Вступ 3
1. Види цін. Джерела інформації про ціни. 4
2. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 7
3. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 9
4.Методи корекції ціни 12
Висновки 16
Список використаної літератури 17
-
Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичнометодологічні аспекти ціноутворення на підприємстві 4
1.1. Сутність цін, їх види та функції 4
1.2. Державний вплив на ціноутворення 8
Розділ 2. Вибір стратегії ціноутворення на підприємстві 13
2.1. Оцінка процесу ціноутворення на підприємстві 13
2.2. Розрахунки створення цін на підприємстві 18
2.3. Визначення економічної ефективності ціноутворення на підприємстві 23
Розділ 3. Напрямки удосконалення ціноутворення на підприємстві 29
3.1. Ціноутворення в межах товарної політики 29
3.2. Встановлення цін за географічними ознаками 30
3.3. Встановлення цін за знижками 31
Висновки 35
Список використаної літератури 36
Додатки 37
Додаток 1. Показники виробничої діяльності Комбінату за 2002 р.
Додаток 2. Показники платоспроможності Комбінату
Предметом роботи є ціна на продукцію.
Об’єктом роботи є компанія “Металхолдинг”
-
Управління цінами і витратами
1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3
2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5
3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6
4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8
5. Суть і методи встановлення ціни. 10
6. Методи встановлення ціни на основі споживчої цінності товару. 11
7. Поняття життєвого циклу товару та особливості ціноутворення на кожній стадії ЖЦТ. 12
8. Види цін за різними принципами класифікації. 15
Список використаних літературних джерел. 18
-
Природні монополії України. Сутність і системи регулювання
Вступ 3
1. Природні монополії та необхідність державного регулювання їх діяльності 6
1.1. Необхідність державного регулювання діяльності природних монополій 6
1.2. Поняття монополії у виробництві (постачанні) продукції 13
1.3. Причини та наслідки існування природних монополій 16
2. Оцінка світового та українського досвіду державного регулювання діяльності природних монополій 22
2.1. Стратегії перебування підприємств-природних монополістів у державній власності 22
2.2. Методи регулювання ціни на продукцію природних монополістів 27
2.3. Закон України "Про природні монополії" у системі державного регулювання функціонування природних монополій в Україні 35
3. Удосконалення державного регулювання діяльності природних монополій в Україні 48
3.1. Механізм отримання права на монопольне постачання певної продукції чи послуг 48
3.2. Механізми регулювання ціни на продукцію підприємств-природних монополістів 54
3.3. Напрямки удосконалення української електроенергетики та житлово-комунального господарства 58
Висновки 67
Література 71-73
-
Цна та ціноутворення в галузі туризму
1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори 3
2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань 10
3. Задача 13
Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору.
Література 14
-
Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг
Зміст
Вступ 3
1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
3. Основні завдання цінової політики 7
4. Проблеми ціноутворення у перехідній економіці 11
5. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 12
6. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 15
7. Врахування якості в ціні товару 18
8. Вплив термінів реалізації продукції(сезонності) на ціну товару 25
9.Методи корекції ціни 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму (вар. 28)
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
1 РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРИ ЕКСКУРСІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ТУРИСТІВ 4
1.1 Законодавче регулювання в сфері екскурсійних послуг 4
1.2 Особливості визначення цін на туристичні послуги та собівартість як база формування ціни 4
1.3. Методи ціноутворення при екскурсійному обслуговуванні 7
2 ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН ЗА ГЕОРГАФІЧНИМ ПРИНЦИПОМ 13
ВИСНОВКИ 14
ЛТЕРАТУРА 16
Задача 21
Роздрібна ціна виробу 3024 грн. Торгівельна надбавка 20% ціни посередника. Націнка посередника – 5% відпускної ціни виробника. Ставка акцизного збору – 35%. Визначити прибуток в ціні виробника, якщо собівартість виробу дорівнює 1000 грн.
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Кон'юнктура ринку та ціноутворюючі фактори. 3
2. Встановлення цін на продукцію та послуги монопольних угрупувань. 11
3. Задача. 15
• Собівартість виробу - 56 грн.
• Рентабельність - 25%,
• Ставка акцизного збору - 30%,
• Збутова націнка - 5% відпускної ціни виробника.
• Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп.
Визначити % торгівельної надбавки у роздрібній ціні.
Література 18
-
Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни
ПЛАН
1. Види цін на продукцію, роботи, послуги. Структура ціни. 3
2. Зміст і порядок укладання кредитного договору 7
Список використаної літератури 9
-
Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення
Зміст
Вступ 3
1. Поняття та види цін і доходів 4
1.1 Ціни і доходи як важелі економічного впливу на розвиток економіки 4
1.2 Розподіл доходів населення в Україні 11
2. Необхідність та методи державного регулювання цін та доходів населення 14
2.1 Необхідність і методи державного регулювання цін 14
2.2 Реальні доходи населення та їх регулювання 24
Висновок 29
Література 30
Cгенерировано за 0.218921 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|