Реклама

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!

Курсовая

Тема: «Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг» (ID:49328)

| Размер: 84 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст

Вступ 3
1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
3. Основні завдання цінової політики 7
4. Проблеми ціноутворення у перехідній економіці 11
5. Встановлення цін на експортну і імпортну продукцію. 12
6. Етапи і методи встановлення цін на продукцію фірми. 15
7. Врахування якості в ціні товару 18
8. Вплив термінів реалізації продукції(сезонності) на ціну товару 25
9.Методи корекції ціни 27
Висновки 32
Список використаної літератури 33
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури


1. Про удосконалення порядку формування цін. Постанова КМУ від 18 грудня 1998 р. № 1998
2. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. - М., 1990.
3. Економіка підприємств: Підручник / За заг.ред. С.Ф. Покропивного.-Вид. 2-ге, перероб.та доп. – К.: КНЕУ, 2000 – 528 с., іл.
4. Мазаракі А.А., Ушакова Н.М., Лігоненко Л.О. Економіка торговельного підприємства. Підручник для вузів. (Під ред. проф. Н.М. Ушакової). – К.: «Хрещатик», 1999.
5. Макаров В.М. Стратегия и тактика организации маркетинговой деятельности на предприятии. - СПб, 1993.
6. Макконнел К.Р., Брю С.Л. Экономикс: принципы, проблемы и политика. Пер. с англ. 11-го изд. К., ХарГар, 19998. – 785 с.
7. Фінанси підприємств: Підручник / За ред. проф. А.М. Поддєрьогіна. – К.: КНЕУ, 1998.
8. Финансовый менеджмент: теория и практика: Учебник /Под ред. Е.С. Стояновой. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд-во «Перспектива», 1998.
9. Ценообразование: учебное пособие. /И.К. Салимжанов, О.В. Португалова и др. - М., 1996.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Основні завдання цінової політики

  • Цінова політика фірми або підприємства

  • Цінова політика фірми або підприємства

  • Основи формування цінової політики підприємства

  • Методичні основи обліку реалізації продукції

  • МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)

  • Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь”

  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

  • Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)

  • Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)


Cгенерировано за 0.015742 секунд
загрузка...