|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Основні завдання цінової політики
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Сутність та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 4
Розділ 2. Організаційно-правові засади розробки цінової політики 5
Розділ 3. Основні завдання цінової політики 7
Висновки 13
Список використаної літератури 14
-
Цінова політика фірми або підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6
1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6
1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10
Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Назва” 17
2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Назва” 21
2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Назва” 27
Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Назва” на перспективу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48
-
Цінова політика фірми або підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні і правові засади цінової політики підприємства 6
1.1.Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг 6
1.2. Моделі цінової політики підприємства в ринкових умовах 10
Розділ ІІ. Дослідження цінової політики торговельного підприємства ЗАТ “Корсар” 17
2.1 Характеристика торговельного підприємства ЗАТ “Корсар” 17
2.3. Аналіз підсумків торговельної діяльності ЗАТ “Корсар” 21
2.3. Дослідження цінової політики ЗАТ “Корсар” 27
Розділ ІІІ. Розробка цінової політики ЗАТ “Корсар” на перспективу 39
Висновки 44
Список використаної літератури 48
Метою курсової роботи є вивчення діючої практики розробки цінової політики підприємства.
Для досягнення мети поставлені наступні завдання:
• з’ясувати сутність, склад та роль цінової політики в реалізації товарів і послуг;
• дослідити моделі цінової політики підприємств в ринкових умовах;
• визначити правові засади цінової політики в Україні;
• уяснити проблеми ціноутворення у перехідній економіці;
• дати характеристику торговельного підприємства ЗАТ “Корсар”;
• проаналізувати підсумки торговельної діяльності ЗАТ “Корсар”;
• дослідити цінову політику ЗАТ “Корсар”;
• вибрати тип та модель цінової політики фірми на перспективу;
• обґрунтувати і розробити засади цінової політики ЗАТ “Корсар”;
• внести пропозиції щодо поліпшення розробки і реалізації цінової політики.
Предметом дослідження є комплекс теоретичних та прикладних питань з розробки цінової політики підприємства.
Об’єктом дослідження є ЗАТ “Корсар». Характеристика підприємства дається у наступних розділах роботи
Основними джерелами інформації при написанні роботи були праці видатних економістів, матеріали нормативних документів, науково-популярні статті періодичних видань, а також звітність підприємства.
-
Основи формування цінової політики підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП .......................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти ціноутворення на продукцію, роботи, послуги........................................................................................................4
1.1. Сутність та види цін ........................................................................4
1.2. Основні принципи та фактори ціноутворення ..........................10
РОЗДІЛ 2. Основи формування цінової політики підприємства ...18
2.1. Сутність, склад і роль цінової політики в реалізації товарів і послуг......................................................................................................................18
2.2. Методи ціноутворення ....................................................................24
РОЗДІЛ 3. Практичні аспекти ціноутворення ..................................28
ВИСНОВКИ .............................................................................................31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .......................................32
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
-
Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь”
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування цінової політики підприємства 6
1.1. Сутність цінової політики підприємства та етапи її формування 6
1.2. Методи ціноутворення 10
Розділ 2. Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь” 15
2.1. Особливості формування та реалізації цінової політики 15
2.2. Оцінка ринків збуту підприємства 24
Розділ 3. Удосконалення цінової політики ВАТ “Маріупільавтодеталь” 29
Висновки 33
Література 36
-
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
-
Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ МІСЦЕ У МАРКЕТИНГОВОМУ КОМПЛЕКСІ 6
1.1. Економічна сутність цінової політики та її особливості в туризмі 6
1.2. Фактори ціноутворення в туризмі 10
1.3. Стратегії і методи ціноутворення 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «назва» 22
1.4. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Аналіз маркетингового середовища 26
2.3. Аналіз цінової політики ЗАТ “назва” 35
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 43
3.1. Дослідження рівня конкурентоспроможності ціни 43
3.2. Шляхи удосконалення цінової політики 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63
ДОДАТКИ 66-71
-
Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ВИДІВ ЦІН В УМОВАХ РИНКУ 5
1.1. Економічна сутність ціни та цінової політики 5
1.2. Функції цінової політики 11
1.3. Організація процесу ціноутворення на підприємстві 15
1.4. Методи встановлення ціни на підприємстві 17
ВИСНОВКИ 22
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ „Назва” 23
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз основних факторів впливу цінової політики на продукцію 27
2.3. Аналіз політики і тактики цінової політики підприємста 34
2.4. Розробка цінової стратегії та тактики підприємства 37
ВИСНОВКИ 47
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
ДОДАТКИ 58-69
Звітність
Cгенерировано за 0.015742 секунд
|