-
Зміст та організація науково-інформаційної діяльності установи
1. Повна назва установи, форма власності, відомче підпорядкування, входження у мережу інших інформаційних органів, місцезнаходження 2
2. Організаційна структура установи, інформаційні зв’язки між різними підрозділами 3
3. Функції і штатний розпис інформаційних підрозділів установи, основні посади обов’язки працівників інформаційних підрозділів 4
4. Склад споживачів інформаційних продуктів і послуг установи 7
5. Документно-інформаційний фонд установи 7
6. Перелік та загальна характеристика інформаційних продуктів установи 13
7. Форми, методи та умови інформаційного обслуговування споживачів 14
8. Комп’ютерне (технічне) та програмне забезпечення науково-інформаційної діяльності установи 17
Література 20
-
Ринок програмних продуктів і послуг
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ 5
1.1. Інформація як загальнонаукова та економічна категорія 5
1.2. Сутність електронного бізнесу 7
1.3. Основні характеристики структури і динаміки світового ринку програмних продуктів і послуг 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКІВ І ПОСЛУГ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ 17
2.1. Тенденції розвитку міжнародної електронної комерції в світі 17
2.2. Передумови формування та механізм функціонування сучасного національного інформаційного ринку продуктів та послуг 19
2.3. Тенденції розвитку електронної комерції в Україні 26
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ УКРАЇНИ 32
3.1. Шляхи активізації розвитку інформаційного ринку України 32
3.2. Стратегічні та тактичні напрями розвитку ринку програмних продуктів та послуг 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
ДОДАТКИ 42
-
Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
1. Маркетинг у сфері некомерційної діяльності. Маркетинг послуг, місць, ідей. Маркетинг організацій, маркетинг окремих осіб. Самомаркетинг.
2. Аналіз організації служби маркетингу та маркетингової діяльності ВАТ „Полісянка”
3. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Список використаної літератури
-
ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛІ
Вступ 5
1. Аспекти та особливості сфери послуг 9
1.1. Готель як складова галузі послуг 9
1.2. Стан готельного ринку в Україні. 19
1.3. Роль інформаційних технологій в готельному бізнесі. 24
2. Аналіз ВАТ «....» та стану автоматизації його діяльності. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних технологій. 33
2.1. Загальна характеристика ВАТ «...». 33
2.2. Аналіз основних показників діяльності готелю. 38
2.3. Аналіз управління та організаційної структури готелю. 48
2.4. Обґрунтування необхідності впровадження інформаційних 66
технологій в готелі. 66
3. Ефективність використання інформаційних технологій в ВАТ «...» 75
3.1. Автоматизовані інформаційні технології в управлінні діяльністю готелю. 75
3.1.1. Аналіз інформаційних потоків та зв’язків. 75
3.1.2. Автоматизація систем бронювання. 83
3.1.3. Автоматизація документообігу. 89
3.1.4. Автоматизація системи знижок та обліку корпоративних клієнтів. 93
3.2. Використання глобальної мережі Іnternet в діяльності готелю. 95
3.3. Шляхи оптимізації використання інформаційних технологій в готелі. 99
Висновки 111
Список літератури 115
Додатки………………………………………………………………………….123
-
Сутність послуги в сучасних ринкових умовах
Вступ 3
1. Сутність послуги в сучасних ринкових умовах 5
1.1. Визначення поняття послуга 5
1.2. Типи послуг 6
2. Характеристики послуг 7
2.1. Невідчутність 7
2.2. Невіддільність 9
2.3. Мінливість якості 10
2.4. Недовговічність 12
2.5. Відсутність володіння 13
3. Маркетингові стратегії для організацій сфери послуг 15
3.1. Керування диференціацією 18
3.2. Контроль якості обслуговування 20
3.3. Контроль продуктивності 26
4. Маркетинг міжнародних послуг 29
Висновок 32
Список використаної літератури 34
-
Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.
ПЛАН
с
ВСТУП 4
1. Маркетинг в системі ринкової діяльності підприємства 5
1.1 Суть і функції маркетингу. 9
1.2 Маркетинг як методологія ведення конкурентної політики 9
1.3 Теоретичні аспекти сегментації ринку 9
2. Маркетинг в діяльності фірми “Корифей +” 1
2.1 Характеристика фірми “Корифей +”
2.2 Стратегія охоплення ринку 1
2.3 Сегментування ринку 1
2.4 Складання профілів ринкових сегментів
3. Позиціювання товарів і послуг фірми
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 1
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
1. Форми і зміст рекламних звернень, що використовуються для стимулювання продажу продуктів гостинності 3
2. Паблік рілейшнз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 8
3. Особливості комерційної пропаганди. Її роль в стимулюванні продажу продуктів готельно-ресторанного бізнесу 11
Список використаних джерел 16
-
Маркетинговий план АКБ "Київ"
План
Вступ 3
1. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг 4
2. Вивчення ринку банківських продуктів та впровадження нових послуг в практиці АКБ "Київ" 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Системи продажу страхових послуг
Вступ...3
1. Сутність страхової послуги .................................................................4
2. Маркетинг у просуванні страхових послуг.........................................9
3. Розвиток страхового посередництва у наданні
страхових послуг..................................................................................17
Висновки....................................................................................................21
Використана література............................................................................22
-
Роль розвитку компьютерних та інформаційних технологій у підвищенні ефективності управлінської діяльності
Вступ 3
1. Формування ринку інформаційних послуг в Україні 4
2. Формування і відтворення електронних інформаційних ресурсів підприємства 6
3. Інформаційний потенціал підприємства і його використання в системі менеджменту 9
Висновки 13
Література 15
-
Правові основи екологічної безпеки продуктів харчування
Вступ 3
1. Загальна характеристика якості продуктів харчування 4
2. Вимоги до виробництва харчових продуктів 8
3. Державне регулювання якості та безпеки харчових продуктів 13
4. Ветеринарно-санітарний контроль та захист населення 19
Висновок 24
Список використаної літератури 25