Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Суть ціни і аналіз її формування» (ID:55015)

| Размер: 60 кб. | Объем: 49 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………………… 4
Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5
1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5
1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8
Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13
2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13
2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14
2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18
Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21
3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21
3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27
3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28
3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30
4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35
4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35
4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37
4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38
4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40
Висновки………………………………….……………………………………….. 47
Список використаної літератури………………………………………………… 48
Додатки……………………………………………………………………………. 49
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураДодаток 2.

Ціноутворення в різних ринкових структурах

Характері-стіки Вільна конкуренція Монополістична конкуренція Олігополія Монополія
1. Кількість фірм безліч фірм (залежно від галузі) достатньо багато фірм (СК>МК) декілька крупних фірм одна фірма
2. Тип продукту однорідний (стандартний продукт) диференційований продукт, тобто відмінний від конкурентів і стандартний, і диференційований унікальний продукт (ніде ніким іншим не випускається)
3. Контроль над цінами відсутній контроль з боку окремого виробника (ціна рівноваги) існує деякий контроль (але в малому сегменті) обмежений контроль взаємної залежності фірм повний контроль монополіста (він визначає P і Q)
4. Умови входу і виходу досить легко (перешкоди відсутні) порівняно легко істотні обмеження вхід і вихід контролюється монополістом, він перешкоджає появі конкурента на ринку
5. Нецінові чинники конкуренції (реклама і маркетинг) практично відсутні дуже сильні (особливо в роздрібній торгівлі) О<МК, але все таки є, і на рекламу витрачаються великі гроші в основному, чинники не потрібні
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть ціни і аналіз її формування»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.
  • АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
  • Управління цінами і витратами
  • Прибуток та його норма
  • Нормальний прибуток та фактори що його визначають
  • Нормальний прибуток та фактори що його визначають
  • Ціни та ціноутворення в поліграфії
  • Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги
  • Особливості формування ціни на споживчі товари і послуги
  • Ціна та джерела регулювання ціноутворення
Cгенерировано за 0.127822 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів