|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Мікроекономіка контрольна
1. Номінальні та реальні відсоткові ставки. Діапазон їх значень та фактори, що його визначають. 3
2. Поняття "нормальний прибуток", "чистий економічний прибуток". Вплив зміни кількісних значень цих показників на ділову активність підприємців. 7
Задача 1 9
Розгляньте дані таблиці.
Заповніть вільні графи таблиці і побудуйте графік попиту на ресурс в умовах досконалої конкуренції, поясніть характер графіка.
В якій колонці таблиці вихідні дані зміняться в умовах недосконалої конкуренції? Як це вплине на графік?
ЛІТЕРАТУРА
-
Прибуток та його норма
Вступ 3
1.Прибуток, як економічна категорія 4
2. Прибуток та його норма 10
2.1. Суть прибутку 10
2.2. Норма прибутку і фактори, що його визначають 11
2.3. Формування середньої норми прибутку і ціни виробництва 14
2.4. Діалектичне протиріччя ціни вартості і ціни виробництва 16
3.Середня норма прибутку як ринковий орієнтир 19
Література 23
-
Нормальний прибуток та фактори що його визначають
Вступ 3
1. Прибуток, як економічна категорія 6
2. Прибуток та його норма 12
2.1. Суть прибутку 12
2.2. Норма прибутку і фактори, що його визначають 13
2.3. Формування середньої норми прибутку і ціни виробництва 16
2.4. Діалектичне протиріччя ціни вартості і ціни виробництва 18
3.Середня норма прибутку як ринковий орієнтир 21
Висновки 25
Завдання 28
Література 30
-
К/р Мікроекономіка
1. Оцінка функцій попиту та пропозиції................................................3
1.1. Попит і фактори, що визначають його величину............................3
1.2. Пропозиція товару і його крива........................................................5
1.3. Пропозиція та попит: ринкова рівновага.........................................7
2. Сутність функціонування капіталу в невиробничій сфері............9
2.1. Торговий капітал і торговий прибуток............................................9
2.2. Витрати обігу...................................................................................11
2.3. Джерела торгового прибутку.........................................................12
Використані джерела...............................................................................15
-
Торговий капітал і торговий прибуток підприємств та особливості управління його формуванням в економічних умовах
Вступ 3
1. Торговий капітал як економічна категорія 5
2. Економічна сутність і ознаки капіталу у сфері торгівлі 9
3. Прибуток на капітал і фактори, що його визначають. Економічна роль торгового прибутку 15
4. Кругооборот і оборот промислового капіталу. Амортизація і відтворення основного капіталу 19
Висновки 24
Список використаних джерел 26
-
Рівень життя населення та фактори, що його визначають
План
Вступ ....................................................................................................................3
1. Сутність рівня життя населення та фактори, що його визначають ............5
2. Показники, які визначають рівень життя населення ..................................10
3. Стан рівня життя населення в Україні .........................................................16
4. Шляхи підвищення рівня життя населення та його роль у стабілізації
економіки країни ............................................................................................22
Висновки та пропозиції .....................................................................................35
Список використаної літератури ......................................................................38
-
ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ
ВСТУП 3
1.ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ПОТРЕБ 5
1.1.Сутність потреб і особливості їх розвитку 5
1.2. Зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 9
1.3.Виробництво і потреби суспільства. 13
1.4.Теорія граничної корисності 19
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ 22
2.1.Культурні фактори 22
2.2.Соціальні фактори 23
2.3.Особистісні фактори 24
2.4. Психологічні фактори 26
ВИСНОВКИ 29
Література 31
-
Шляхи прискорення кругообігу капіталу українських підприємств
Зміст
Вступ 3
1. Капітал як економічна категорія товарного виробництва 5
1.1 Капітал як матеріальна основа підприємницької діяльності 10
1.2 Структура авансованого капіталу. Витрати виробництва, їхня сутність та класифікація 16
2. Прибуток на капітал і фактори, що його визначають. Економічна роль прибутку 20
3. Кругооборот і оборот промислового капіталу. Амортизація і відтворення основного капіталу 24
3.1. Шляхи прискорення кругообігу капіталу українських підприємств 31
Висновок 36
Література 38
-
Шляхи прискорення кругообігу капіталу українських підприємств
Зміст
Вступ 3
1. Капітал як економічна категорія товарного виробництва 5
1.1 Капітал як матеріальна основа підприємницької діяльності 10
1.2 Структура авансованого капіталу. Витрати виробництва, їхня сутність та класифікація 16
2. Прибуток на капітал і фактори, що його визначають. Економічна роль прибутку 20
3. Кругооборот і оборот промислового капіталу. Амортизація і відтворення основного капіталу 24
3.1. Шляхи прискорення кругообігу капіталу українських підприємств 31
Висновок 36
Література 38
-
Формування культури мовленнєвого етикету
Вступ
Розділ 1. Мовленнєвий етикет: історія, фактори, основи, що визначають його формування 3
1.1. Історія виникнення мовленнєвого етикету 3
1.2.Основа мовленнєвого етикету і фактори, що визначають його формування 5
1.3. Національні відмінності мовленнєвих етикетів у різних країнах 8
1.4. Функції мовленнєвого етикету та формування навичок етикетного мовлення в школі 10
Розділ 2. Правила і норми мовленнєвого етикету 14
2.1. Правила та норми мовленнєвого етикету на початку спілкування: звертання, привітання 14
2.2. Правила та норми мовленнєвого етикету в процесі спілкування 15
2.3. Правила та норми мовленнєвого етикета в кінці спілкування 22
2.4. Особливості мовленнєвого етикету при дистантному спілкуванні 23
Висновок
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.016113 секунд
|