Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ» (ID:51385)

| Размер: 1122 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ВСТУП 3
1.ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ ПОТРЕБ 5
1.1.Сутність потреб і особливості їх розвитку 5
1.2. Зростання потреб і соціально-економічна ефективність виробництва 9
1.3.Виробництво і потреби суспільства. 13
1.4.Теорія граничної корисності 19
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ 22
2.1.Культурні фактори 22
2.2.Соціальні фактори 23
2.3.Особистісні фактори 24
2.4. Психологічні фактори 26
ВИСНОВКИ 29
Література 31
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Баранова Л. Я., А. И. Левин, «Потребности. Доходы. Потребление».- М: «ЭКОНОМИКА», 1988.-124 с.
2. Енгельс Ф. Діалектика природи // Маркс К., Енгельс Ф. Твори. — Т. 20. C-60
3. Ермишин П. Г. «Основы экономической теории». Курс лекций. – К: 1996. – 385 с.
4. Камаев В. Д., «Экономическая теория». - М: «ВЛАДОС», 1999.- 426с.
5. Филип Котлер. Маркетинг менеджмент. С-П.,1999.-968с.
6. Макконнелл К.Р Брю С.Л. Экономикс: Принципи, проблемы и политика В 9 т М.. 1992. — Т. 1. —— С. 36.
7. Маргулис А. В., «Диалектика деятельности и потребностей общества». Белгород. 1972. – 116 с.
8. Марченко Т. А. «Потребность как социальное явление». М, 1990 – 97 с.
9. Основи економічної теорії; політекономічний аспект // Г. Н. Климко, В. П. Нестеренко, Л. О. Каніщенко та ін.; За ред. Г. Н. Климка, В. П, Нестеренка, — 2-ге вид.. перероб. і допов, — К: Вища шк. — Знання, 1997. –743 с.
10. Руткевич М.Н., «Общественные потребности, система образования». Москва, 1981. – 218с.
11. Соловьев Б. А. «Потребности. Рынок. Спрос». Москва, 1982.-176с.
12. Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Д. Экономика: Пер. с англ. со 2-го изд. – М.: «Дело ЛТД», 1993. – 864с.
13. Экономика: Учебник / Под ред. А.С. Булатова. – М.: Изд-во БЕК, 1997. – 816с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів

  • Особливості поведінки та діяльності учнів у масових шкільних заходах на прикладі підлітків (10-11 клас)

  • Маркетинг

  • Альтернативні фактори, що визначають попит і пропозицію

  • Психологічні особливості особистості політичного лідера

  • Контрольна з Політекономії

  • Об’єктивні фактори, що визначають форми держави

  • Сучасна політико-економічна ситуація в Узбекистані

  • Сутність та економічна природа попиту та пропозиції

  • Тероризм в сучасному світі. Антитерористична кампанія США


Cгенерировано за 0.008378 секунд

загрузка...