Вступ 3
Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4
Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11
2.1. Вивчення споживачів 11
2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13
Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19
3.1. Напрямки вивчення споживачів 19
3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20
3.3. Вивчення відношення до підприємства 22
3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24
Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35
Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41
Список використаної літератури 43
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ 5
1.1. Поняття масових заходів. 5
1.2. Педагогічні умови виховної ефективності масових шкільних заходів 10
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ,
ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ У МАСОВИХ ЗАХОДАХ 12
РОЗДІЛ 3. ПОВЕДІНКА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
ПІД ЧАС МАСОВИХ ШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ 18
ВИСНОВКИ 27
ЛІТЕРАТУРА 30-31
Мета нашого дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей проведення масових заходів у школі та проаналізувати поведінку та діяльність учнів старших класів у підготовці та проведенні масових заходів.
Об’єктом дослідження є вивчення впливу масових заходів у школі на поведінку та діяльність учнів.
Предметом дослідження є психологічні особливості учнів, механізми, які забезпечують найбільш ефективний вплив масових заходів на поведінку та діяльність учнів.
План:
1. Загальний огляд проблеми 3
2. Історичний аналіз проблеми 9
3. Поточна ситуація. Позиції сторін 12
4. Позитивні фактори для розвитку подій 15
5. Негативні фактори для розвитку подій 18
6. Аналогічні ситуації у світі (порівняльний аналіз) 20
7. Ключові фактори, які визначають розвиток подій на перспективу 22
8. Прогнози на перспективу 23
Література 23
1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ. 3
2. ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. 4
3. ПОТОЧНА СИТУАЦІЯ. ПОЗИЦІЇ СТОРІН. 6
4. ПОЗИТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 8
5. НЕГАТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОДІЙ. 10
6. АНАЛОГІЧНІ СИТУАЦІЇ У СВІТІ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ) 12
7. КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ РОЗВИТОК ПОДІЙ НА ПЕРСПЕКТИВУ. 14
8. ПРОГНОЗИ НА ПЕРСПЕКТИВУ 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 18
Зміст
Вступ 3
1. Я - концепція політичного лідера 4
2. Потреби й мотиви лідерів, що впливають на політичну поведінку 7
3. Переконання, що впливають на політичну поведінку 13
Висновок 17
Список використаної літератури 18
1. Попит та фактори, що його визначають 2
1.1 Сутність попиту та пропозиції 2
1.2 Цінова еластичність попиту 5
1.3. Нецінові фактори, які впливають на попит 6
2. Інфляція та її різновиди 9
2.1 Інфляція як економічне явище 9
2.2 Види інфляції 12
Література 15
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ МАКРОЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ 5
1.1. Економічна природа попиту. Фактори, що його визначають 5
1.2. Економічна природа пропозиції. Фактори, що її визначають 9
1.3. Ринкова рівновага на ринку 14
2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 19
2.1. Взаємодія попиту і пропозиції в міжнародній економіці 19
2.2. Формування попиту і пропозиції в міжнародній торгівлі 24
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ 30
3.1. Позиції окремих країн світу у рейтингу глобальної конкурентоспроможності 30
3.2. Структура попиту та пропозиції в Україні та механізми їх регулювання 35
3.3. Напрямки вдосконалення збалансованості попиту та пропозиції в Україні 41
ВИСНОВКИ 49
ЛІТЕРАТУРА 51
ДОДАТКИ 53
Cгенерировано за 0.135853 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.