Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів» (ID:49538)

| Размер: 109 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4
Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11
2.1. Вивчення споживачів 11
2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13
Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19
3.1. Напрямки вивчення споживачів 19
3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20
3.3. Вивчення відношення до підприємства 22
3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24
Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35
Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41
Список використаної літератури 43
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Баркан Д.И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. – Л.: Культ-информ-пресс., 1991. – 256 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. — К.: Лібра, 1998 р., 384 с.
3. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М. – “Дело”. – 1995г. – 188 с.
5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. — М.: Изда¬тельство «Финпресс», 1998. — 416 с.
6. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
7. Еванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг: Скор. пер. з англ. – М.: Економіка, 1993. – 335 с.
8. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: Маркетинг. – М.: Международные отношения, 1991. – 416 с.
9. Котлер Ф. , Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основи маркетингу/ Пер. с англ. - 2 - е европ. изд. - К.; М.; СПб.: Издат. дом. "Вильямс", 1998, - 1056 с.
10. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой. - СПб: Издательство "Питер", 1999. - 896 с.
11. Маркетинг / Упоряд., вступ. ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 1994. – 399 с.
12. Маркетинг: Пер. з фр. / А. Дайан, Ф. Бюкерель, Р. Ланкар та ін.: Наук. ред. А.Г. Худокермов. – М.: Економіка, 1993. – 527 с.
13. Маркетинг: Словарь-справочник / Л.В. Бедрицкая, М.А. Кудревич, В.К. Матюшевская и др. – Минск: Высш. шк., 1993. – 333 с.
14. Маркетинг: Толковый терминологический словарь-справочник. – М.: Инфоконт, 1991. – 224 с.
15. Моррис Р. Маркетинг: Ситуации и примеры. Пер. с англ. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 207 с.
16. Основы предпринимательской деятельности. Экономическая теория. Маркетинг. Инансовый менеджмент / Под ред. В.М. Власовой. – М.: Финансы и статистика, 1995. – 496 с.
17. Томпсон А.А., Стрикленд А. ДЖ. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. - 576с.
18. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент. Учебное пособие. - М., ЗАО "Бизнес-школа", 1997р. - 304с.
19. Шершньова З.Є. Стратегічне управління. - /Навчальний посібник/ - к. , КНЕУ, 1999р. - 348с.
20. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг / Пер. с англ. – М.: Экономика, 1993. – 335 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Закон максимізації корисності споживача та його застосування
  • Психологія споживача
  • Раціональна поведінка споживача та формування попиту
  • Організація та проведення дослідження туристичних послуг
  • Теоретико – методологічні аспекти попиту споживачів на товари (послуги
  • Теорія корисності та поведінки споживачів
  • Теорія корисності та поведінки споживачів
  • Методи ціноутворення і галузі їх застосування
  • Методи дослідження споживачів
  • Експериментальне дослідження пам’яті
Cгенерировано за 0.114147 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...