ВСТУП 3
1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 7
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 7
1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 15
1.3. Розробка цінової стратегії 21
2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 28
2.1. Загальна характеристика підприємства 28
2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 39
2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 44
3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 56
ВИСНОВКИ 68
ЛІТЕРАТУРА 73
ДОДАТКИ 77
ПЛАН
1. Сутність ціни та цінова політика 3
2. Фактори, що впливають на ціну 4
3. Ціна як складова ринкової стратегії 5
4. Ціноваполітика уряду незалежної України 6
Висновок 9
Список використаної літератури 10
ВСТУП 6
1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 10
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 10
1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 18
1.3. Розробка цінової стратегії 24
2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 31
2.1. Загальна характеристика підприємства 31
2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 42
2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 47
3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 59
ВИСНОВКИ 71
ЛІТЕРАТУРА 76
ДОДАТОК 1. Інформація про майновий стан та фінансово-господарську діяльність ВАТ „Укрімпекс” 80
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика. 4
1.2. Цілі цінової політики. 11
1.3. Методи ціноутворення. 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПОТОЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА 23
2.1. Загальна характеристика підприємства. 23
2.2. Аналіз системи цін підприємства. 25
2.3. Аналіз цінової політики підприємства. 29
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Сегментація ринку споживачів продукції підприємства. 31
3.2. Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку. 33
Висновок. 37
Список використаної літератури. 39
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2
2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6
3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8
4. Товарна політикапідприємства 18
5. Маркетингова цінова політикапідприємства 22
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24
7. Маркетингова комунікаційна політикапідприємства 26
8. Планування маркетингової діяльності 31
9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Ціноутворення та його загальні принципи 6
1.1. Поняття ціноутворення. 6
1.2. Принципи ціноутворення 9
1.3. Методи ціноутворення 10
РОЗДІЛ 2. Ціноутворення на різних типах ринків. 16
2.1.Чиста конкуренція. 16
2.2. Монополістична конкуренція. 16
2.3.Олігополістична конкуренція. 17
2.4.Чиста монополія. 17
РОЗДІЛ 3. Державна цінова політика в Україні , сучасний стан та перспективи розвитку. 20
3.1. Ціноваполітика держави та її вплив на економічні процеси. 20
3.2. Сучасна цінова ситуація на Україні. 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5
1.1 Сутність, види та функції цін 5
1.2 Методи ціноутворення 10
1.3 Ціноваполітика та цінова стратегія підприємства 16
1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21
2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25
2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27
3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42
Висновки 47
Додатки 51
1. Загальна характеристика підприємства 3
2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4
3. Маркетингова цінова політика 6
4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7
5. Здійснення стратегічного маркетингового планування 8
6. Зміст і заходи стимулювання збуту 10
7. Марочна політикапідприємства 12
Література 14
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.