Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт » (ID:31866)

| Размер: 191 кб. | Объем: 72 стр. | Стоимость: 250 грн. | Добавлена: 21.08.2009 | Код продавца: 2 |
Содержаниебакалавр

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН 5
1.1. Сутність, види та функції цін 5
1.2. Особливості ціноутворення туристичного продукту 12
1.3. Сутність маркетингових досліджень цін 19
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ 23
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 23
2.2. Характеристика маркетингового середовища туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 39
2.3. Процес ціноутворення на туристичному підприємстві ВАТ готель „Назва” 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ 48
3.1. Характеристика процесу маркетингового дослідження цін на туристичний продукт 48
3.2. Програма вдосконалення цінової політики туристичного підприємства ВАТ готель „Назва” 53
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Принципи маркетингового аналізу та його особливості на підприємствах різних галузей економіки
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Маркетингове дослідження споживачів
  • Контрольна робота маркетинг, практична робота
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджен на підприємстві
  • Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
  • Аналіз конкурентноспроможності підприємства
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
Cгенерировано за 0.138681 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...