-
Фондовий ринок та класифікація учасників ринку цінних паперів
Вступ 3
1. Фондовий ринок 5
1.1. Сутність фондового ринку. 5
1.2 Фондова біржа - невід’ємна складова фондового ринку 9
2. Учасники ринку цінних паперів 12
2.1.Активні учасники ринку цінних паперів. 12
2.2 Пасивні учасникі ринку цінних паперів 23
3.Система взаcмодії суб’cктів ринку цінних паперів 27
Висновок 31
Література 33
-
Ціноутворення на різних типах ринків
Вступ 3
1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 3
2. Види цін і їх характеристика 7
3. Порядок формування цін в сфері виробництва 16
Висновки 23
Література 25
-
Ринкове ціноутворення. Види цін і їх характеристика
Вступ 3
1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і конкуренції 3
2. Види цін і їх характеристика 7
3. Порядок формування конкурентних цін в сфері виробництва 13
Висновки 18
Література 20
-
Види цін. Порядок формування цін в сфері виробництва
Вступ 3
1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 3
2. Види цін і їх характеристика, склад цін 7
3. Порядок формування цін в сфері виробництва 16
Висновки 23
Література 25
-
Цінова стратегія підприємства, держави
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Ринкове ціноутворення як поєднання вільного ціноутворення і державного регулювання 5
1.2. Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. 9
1.3.Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності. 13
1.4. Порядок формування цін в сфері виробництва. Внутрішні ціни 19
2. РЕКОМЕНДАЦІЇ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 28
Література 32
-
Організаційне проектування системи управління персоналом
Вступ 3 1. Загальні питання підбору та оцінки кадрів на прикладі управлінського персоналу 5 2. Відбір персоналу як невід’ємна складова управління людськими ресурсами підприємства 12 Висновки 21 Джерела та література 22
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3
1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4
2. Принцип науковості 5
3. Принцип ґрунтовності навчання 5
4. Принцип свідомості і активності 6
5. Принцип зв’язку навчання з життям 7
6. Принцип наочності в навчанні 7
7. Принцип доступності навчання 8
8. Принцип емоційності навчання 10
9. Принцип індивідуального підходу 11
Висновки 12
Література 13
-
Педагогіка як наука, що підіймає ранг принципу навчання
Вступ 3
1. Принцип систематичності і наступності у навчанні 4
2. Принцип науковості 5
3. Принцип ґрунтовності навчання 5
4. Принцип свідомості і активності 6
5. Принцип зв’язку навчання з життям 7
6. Принцип наочності в навчанні 7
7. Принцип доступності навчання 8
8. Принцип емоційності навчання 10
9. Принцип індивідуального підходу 11
Висновки 12
Література 13
-
Принципи навчання їх характеристика
ПЛАН
ВСТУП 3
1. ПРИНЦИП НАОЧНОСТІ 4
2. ПРИНЦИП ПОСИЛЬНОСТІ, ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ І ВРАХУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ 5
3. ПРИНЦИП МІЦНОСТІ І ҐРУНТОВНОСТІ ЗНАНЬ 6
4. ПРИНЦИП СВІДОМОСТІ 7
5. ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ 9
6. ПРИНЦИП АКТИВНОСТІ І САМОСТІЙНОСТІ НАВЧАННЯ. 10
7. ПРИНЦИП СИСТЕМАТИЧНОСТІ І ПОСЛІДОВНОСТІ 11
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14
-
Ринок праці та заробітна плата
Вступ 3
1. Ринок праці. Поняття та загальна характеристика 4
1.1. Ринок праці як невід’ємна складова частина системи ринкового господарства 4
1.2 Робоча сила як товар на ринку праці 5
1.3 Регулювання та дерегулювання ринку праці 6
1.4. Модель функціонування ринку праці 8
1.5 Сучасні тенденції формування ринку робочої сили 11
1.6 Характеристика етапів формування ринку робочої сили в Україні 13
2. Заробітна плата та її регулювання 16
2.1.Поняття заробітної плати. Номінальна та реальна зарплата 16
2.2 Організація оплати праці 18
2.3 Форми оплати праці 19
2.4 Регулювання заробітної плати 21
Висновки 24
Література 25
Додаток 1. Зареєстрований ринок праці за станом на травень 2002 року 27
Додаток 2. Економічна активність населення за 1999 – 2001 рр. 28
Додаток 3. Заробітна плата по регіонах України за квітень 2002 року 29