|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Процесс навчання, його принципи та закономірності
Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Процесс навчання, його принципи та закономірності
Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесс навчання, його принципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Сутність процесу навчання
Вступ 3
Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4
1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4
1.2. Структура процесу навчання 13
1.3. Оптимізація процесу навчання 20
1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21
Розділ 2. Закономірності та принципи навчання 23
2.1. Закономірності навчання 23
2.2. Принципи навчання 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31-32
Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику.
Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу.
Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.
Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
Диференційований підхід в навчанні
ВСТУП 3
Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4
1.1. Принципи процесу навчання 4
1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6
Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9
2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13
2.2. Технологія різнорівневого навчання 10
2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)
-
Обучение детей письму
ПЛАН
Вступ............................................................................................................
Частина 1 . Загальне визначення письма,
як вид мовленнєвої діяльності................................................
1.1 Загальне визначення письма....................................................
1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма.................................
1.3 Цілі та принципи навчання письма........................................
Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма
на початковому етапі..............................................................
2.1. Лінгвістичний матеріал для письма....................................
2.2. Типологія вправ для навчання письма...............................
2.3. Навчання графіки..................................................................
2.4. Навчання орфографії............................................................
Висновки...................................................................................................
Бібліографія..................................................................................................
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання.
1. Вступ
2. Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання.
3. Література
-
Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6
1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6
1.2 Методи періоду реформ 8
1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12
Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20
2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20
2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22
2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32
Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39
Висновки 44
Список використаних джерел 47
Cгенерировано за 0.030201 секунд
|