Вступ 3
Розділ І. Принципи та закономірності процесу виховання 5
1.1 Процес виховання, його структура і рушійні сили 5
1.2 Закономірності та принципи виховання 8
Розділ ІІ. Процесснавчання, йогопринципи та закономірності 15
2.1 Сутність та особливості процесу навчання 15
2.2 Закономірності навчання 16
2.3 Принципи навчання 18
Висновки 24
Список використаної літератури 25
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Вступ 3
Розділ 1. Структура та організація процесу навчання 4
1.1. Основні функції та компоненти процесу навчання 4
1.2. Структура процесу навчання 13
1.3. Оптимізація процесу навчання 20
1.4. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі 21
Розділ 2. Закономірності та принципинавчання 23
2.1. Закономірності навчання 23
2.2. Принципи навчання 25
Висновки 30
Список використаної літератури 31-32
Мета роботи: дослідити методи та сутність навчання шкільним дисциплінам, дати загальну характеристику.
Предметом дослідження є типологія методів навчання шкільним дисциплінам в школі та структура навчального процесу.
Практичне значення - найголовніше завдання вчителя в будь-якій ситуації - створити в класі творчу атмосферу, більше того, педагог повинен розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини.
Завершується робота висновками, в яких висвітлюються головні особливості процесу навчання та специфіка методів навчання, узагальнюється все вище зазначене, а також подається список використаної літератури.
Вступ 3
1. Закономірності навчання. 4
2. Принципи навчання. 10
Висновки 15
Література 16
Вступ
На розвиток національної системи освіти й виховання впливають небачені в минулому обсяги освітніх обмінів, гуманізація, демократизація і гуманітаризація системи освіти й виховання. Педагогіка має стати теоретико-методологічною і методичною основою національної системи освіти.
Вивчення законів, закономірностей, цілей, принципів, змісту, методів і форм навчання й виховання як підростаючих поколінь, так і дорослих, дослідження найбільш стійких сутнісних зв’язків, відношень між навчанням, вихованням, розвитком та самовдосконаленням особистості – основні завдання педагогіки.
В даній роботі будуть висвітлені теоретичні основи таких важливих понять педагогіки як закономірності й принципинавчання, розглянуті погляди різних науковців на їх сутність, зміст та види.
Висновки
Закони, закономірності та принципинавчання перебувають у діалектичному, змістовному й різноманітному взаємозв’язку і безпосередньо впливають на їх формування, перебіг і виявлення в дидактичному процесі.
Закони навчального процесу, що віддзеркалюють об’єктивні, внутрішні, суттєві й відносно стійкі зв’язки дидактичних явищ, виявляються в його закономірностях.
Конкретні рекомендації дидактичних закономірностей відбиваються в принципах навчання, що визначають стратегію і тактику практичних дій суб’єктів дидактичного процесу.
ВСТУП 3
Розділ 1. Реалізація процесу навчання на сучасному етапі 4
1.1. Принципи процесу навчання 4
1.2. Поняття диференційованого навчання, види диференціації 6
Розділ 2. Організація навчання на основі диференціації 9
2.1. Врахування особливостей учнів при диференційному навчанні.13
2.2. Технологія різнорівневого навчання 10
2.3. Оцінювання при диференційованому навчанні 12
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 (20 джерел)
Вступ............................................................................................................
Частина 1 . Загальне визначення письма,
як вид мовленнєвої діяльності................................................
1.1 Загальне визначення письма....................................................
1.2 Лінгвопсихологічні особливості письма.................................
1.3 Цілі та принципинавчання письма........................................
Частина 2 . Методи та прийоми навчання письма
на початковому етапі..............................................................
2.1. Лінгвістичний матеріал для письма....................................
2.2. Типологія вправ для навчання письма...............................
2.3. Навчання графіки..................................................................
2.4. Навчання орфографії............................................................
Висновки...................................................................................................
Бібліографія..................................................................................................
Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6
1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6
1.2 Методи періоду реформ 8
1.3 Загально-дидактичні принципинавчання іноземної мови 12
Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20
2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20
2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22
2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32
Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39
1. Вступ
2. Зміст навчання дітей дошкільного віку. Принципи і типи навчання.
3. Література
Cгенерировано за 0.123457 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.