Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.» (ID:30838)

| Размер: 55 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание Зміст
Вступ 3

Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6
1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6
1.2 Методи періоду реформ 8
1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12

Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20
2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20
2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22
2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32

Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39

Висновки 44
Список використаних джерел 47

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаних джерел
1. Акопянц А.М.- Лингвопрагматика и методика обучения иностранным языкам. - Иностранные языки в школе – 2006- № 2 С.15 – 19.
2. Азимов Э.Г. Щукин А.Н. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков). – СПб: «Златоуст» 1999. – 472 с.Бим И.Л. Система обучения иностранным языкам в средней школе и учебник как модель ее реализации. - М.:МГПИ им. В.И. Ленина 1974. – 154 с.
3. Асахова В.М. Нові методи навчання// Освіта України.-1998.-29 квітня.-С.7-8
4. Борисова О.В. Введення додаткової англійської дієслівної форми при перекладі українських речень // Проблеми зіставної семантики: Збірник наукових статей. – К.: Вид.центр КНЛУ. – 2003. – № 6. – С. 411-417.
5. Ващенко А.О. Основні ознаки структур вторинної предикації у сучасній англійській мові // Нова філологія. – 2005. – №3(14). – Запоріжжя: ЗДУ 2002. – С. 65-73.
6. Верба Л.Г. Грамматика современного английского языка (справочник). - Славянский дом 2005. – 366 с.
7. Вихованець І.Р. Граматика української мови. Синтаксис К.: Либідь 2003. – 365с.
8. Гришкова Р. Шляхи впровадження нових методичних принципів навчання іноземних мов // Вересень – 2003. – № 2 (24). С. 74-77.
9. Данилович І.А. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5 класу середньої школи //Іноземні мови. - 1995. - №2. - С.25-28
10. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення викладання оцінювання. – К.: Ленвіт 2003. – 217 с.
11. Иванова И.П. Бурлакова В.В. Почепцов Г.Г. Теоретическая грамматика современного английского языка. – М.: Высшая школа 2003. – 285с.
12. Иванова И. Чахоян Л. Беляева Т. История английского языка. – С.Петербург 2006. - 300с.
13. Иртеньева Н.С. Теоритическая граматика английского язика. – М: Высшая школа 2002. - 327с.
14. Ильиш Б.А. История английского языка. – Л.: Просвещение 1973. - 351с.
15. Казакова Т.А. Практические основы перевода Санкт-Петербург: Союз 2002. – 319с.
16. Коновалова Л.В. Средства повышения зффективности урока.-//Иностр. яз. в школе. - 1990. - № 4. – С.10-14
17. Кроль В.М. Психология и педагогика. – Москва: Высшая школа 2003. –183 с.
18. Мартынова Р.Ю. Дмитриева О.Ю. Контроль сформированности англоязычных навыков и умений у учащихся начальных классов: Методическое пособие для учителя // ИМОИЯ АПН Украины. – Одесса. – 1995. – 30 с.
19. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах // Кол. авторів під кер. С.Ю.Ніколаєвої. - К.: Ленвіт 1999. – 320 с.
20. Миролюбов А.А. – Методика или дидактика ИЯ. – Иностранные языки в школе – 2005- № 2 С.34 – 37.
21. Маслыко Е.А. Настольная книга преподавателя иностранного языка. -Минск 1992.
22. Николаева С.Ю. Индивидуализация процесса обучения иностранным языкам в языковом педагогическом вузе (концепция) // Іноземні мови – 1996. – №1. – С. 9-11.
23. Ніколайчук Л.А. Методика викладання іноземної мови і літератури як критерій добору національно-культурного змісту навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). – 188 с.
24. Ольшанский Д.В.Новая педагогическая психология Академический Проект. 2002. – 232 с.
25. Орбинский Р. В. О преподавании иностранных языков // Журнал Министерства Народного Просвещения. – 1868. – ч. 137. – № 3. – отд. II.
26. Орбинский Р. В. Руководство для преподавателей грамотности: Сост. Р. Орбинским. – Одесса: Тип. А. Брауна и Комп. 1861. – 92 с.
27. Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению: Пос. для учит. иностр. яз. – М.: Просвещение 1985. – 208 с.
28. Плахотник В.М. Мартынова Р.Ю. Лелица Ж.Н. Москалюк Л.В. Практический курс английского языка. Часть 4. – Одесса. – 1997. – 295 с.
29. Рахманов И.В. - Методика и языкознание // Иностранные языки в школе – 1953 -№ 1.Скляренко Н.К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь. // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3-7.
30. Рахманов И.В. - Методика преподавания иностранных языков в освещении акад. Л.В. Щербы //Иностранные языки в школе-1949 -№ 5.
31. Раушенбах В.З. Краткий обзор основных методов преподавания иностранных языков с І по XX век. - М. 1971. – 184 с.
32. Рахманов Й.В. Очерк по истории методики преподавания новых западно-европейских языков. - М. 1947. – 271 с.
33. Скляренко Н.К. Нова серія навчально-методичних комплексів English through Сотггшпісайоп //Іноземні мови. 1995. - № 2. – С.20-24
34. Скляренко H.K. Онищенко Е. Й. й др. Обучение речевой дея-тельности на английском язьіке в школе. - К. 1988. - 150 с.
35. Старков А.П. Книжка для вчителя 10 кл. - К. 1986. – 211 с.
36. Теоретические вопросы методики обучения иностранным языкам в средней школе/под ред. А.Д. Климентенко А.А. Миролюбова. М.: Педагогика 1981. – 199 с.
Дополнительная информация 75538
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вітчизняна психологічна освіта в першій половинні ХХ століття
  • СУЧАСНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
  • Особливість виникнення та становлення соціальної психології як науки
  • Психологічне вивчення особистості в екстремальних умовах
  • Сутність навчання в розумінні методики викладання
  • Психологічна характеристика процесу навчання
  • Становлення вітчизняної інженерної психології
  • Становлення вітчизняної інженерної психології
  • Особливості виникнення та становлення соціальної психології як науки
  • Порівняння методики використання репродуктивних та продуктивних методів навчання
Cгенерировано за 0.181763 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...