|
-
Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах
Вступ 3
Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5
1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5
1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9
1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11
Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16
2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16
2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30
Висновки 37
Список використаної літератури 38
-
Філософська основа педагогіки
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с.
2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с.
3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с.
4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993.
5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997.
6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с.
7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.
-
Філософська основа педагогіки
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с.
2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с.
3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с.
4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993.
5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997.
6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с.
7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.
8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с.
9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с.
-
Основні етапи розвитку педагогіки та освіти
Вступ 3
1. Народна педагогіка 4
2. Духовна педагогіка 5
3. Світська педагогіка 6
4. Розвиток педагогіки і освіти в Україні 8
Висновок 11
Список використаної література 12
-
Принцип змагальності в кримінальному процесі
Вступ 3
1.Поняття і значення принципу змагальності 6
2. Прояв принципу змагальності в стадії досудового розслідування. 13
3. Прояв принципу змагальності в судових стадіях процесу. 20
3.1.Прояв принципу змагальності в стадії судового розгляду. 20
3.2. Прояв принципу змагальності в стадіях апеляційного і касаційного провадження. 26
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
Принцип публічності в кримінальному процесі
Вступ 2
1. Поняття і значення принципу публічності в кримінальному процесі. 2
2. Співвідношення принципу публічності з принципом диспозитивності. 2
3. Співвідношення принципу публічності з принципом змагальності. 2
4. Правові гарантії реалізації принципу публічності в практиці кримінально-процесуальної діяльності. 2
Висновки 2
Література 2
-
Змагальність у цивільному процесі
План
1. Історія розвитку законодавства щодо змагальності сторін у цивільному процесі.
2. Поняття та зміст принципу змагальності.
3. Процесуальні засоби реалізації принципу змагальності у стадії судового розгляду цивільної справи.
4. Особливості реалізації принципу змагальності в стадіях апеляційного та касаційного оскарження судових рішень, ухвал.
5. Співвідношення принципу змагальності із принципом об’єктивної (юридичної) істини у цивільному процесі.
-
Розбудова незалежної Української держави
Вступ 3
1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5
2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7
3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9
4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Розбудова незалежної Української держави
Вступ 3
1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5
2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7
3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9
4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Педагогіка і психологія
План
Вступ………………………………………………………………………2
1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3
2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6
3. Методологія педагогіки…………………………………………..8
4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками.
Завдання педагогіки………………………………………………..9
5. Предмет психологічної науки……………………………………11
Висновок………………………………………………………………….15
Використана література………………………………………………..16
-
Принцип диспозитивності в кримінальному процесі
Вступ 3
1. Поняття і значення принципу диспозитивності в кримінальному процесі. 5
2.Співвідношення принципу диспозитивності із принципом змагальності в кримінальному процесі. 10
3.Співвідношення принципу диспозитивності із принципом публічності в кримінальному процесі. 16
4. Правові гарантії реалізації принципу диспозитивності в кримінальному процесі. 25
Висновки 35
Список використаної літератури 37
Cгенерировано за 0.141217 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|