Меню

Реклама

TOP реферати

Цікаве

Тема: «Аналіз маркетингової цінової політики підриємства» (ID:52174)

| Размер: 2834 кб. | Объем: 88 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ 3
1. Теоретичні основи формування маркетингової цінової політики підприємства 5
1.1. Сутність цінової політики та фактори ціноутворення 5
1.2. Методи ціноутворення 13
1.3. Кон’юнктура ринку та цінова політика 20
1.4. Стратегії ціноутворення 29
2. Аналіз маркетингової цінової політики ТОВ „Ваш стиль” 33
2.1 Маркетингова характеристика підприємства ТОВ “Ваш стиль” 33
2.2 Аналіз методів ціноутворення на підприємстві ТОВ „Ваш стиль” 45
2.3 Аналіз стратегії ціноутворення підприємства ТОВ „Ваш стиль” 60
3. Шляхи вдосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ „Ваш стиль” 64
3.1 Зниження цін на продукцію підприємства ТОВ „Ваш стиль” як передумова конкурентної боротьби 64
3.2 Впровадження складових концепції маркетингу для покращення економічного стану підприємства ТОВ „Ваш стиль” 70
Висновки 84
Список використаної літератури 87
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг.- К.: ”Знання”, КОО, 2000.– 294с.
2. Артус М.М. Формування механізму ціноутворення в умовах ринкової економіки. – Т. : Економічна думка, 2002. – 354с.
3. Батраева Э.А. Ценообразование: Учеб. пособие для межвузовского пользования / Красноярский гос. торгово-экономический ин-т. – Красноярск : Универс, 2000. — 320с.
4. Белявцев М.И., Иваненко Л.М. Маркетинг: Учеб. пособие для студ., обучающихся по напр. "Экономика и предпринимательство" / Донецкий национальный ун-т. – Донецк, 2003. – 336с.
5. Бойчук І.В. Промисловий маркетинг. / Львівська комерційна академія. – Л., 2002. – 80с.
6. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент.- К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
7. Галочкина Л.Н., Зварыгина С.Б. Ценовой маркетинг в производстве мебели: Учеб. пособие / Костромской гос. технологический ун-т. – Кострома : Издательство КГТУ, 2001. – 36с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К.: Лібра, 1998, – 384с.
9. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика.- К.: Вища шк., 1994. – 327с.: іл.
10. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления: Учеб. пособие / Информационно- внедренческий центр "Маркетинг". – М., 1997. – 195с.
11. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика.- К.: КНЕУ, 1997.– 156с.
12. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. - К.: КНЕУ, 2000. – 124с.
13. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.- М.: “Ростинтэр”, 1996. – 704с.
14. Котлер Ф., Армстронг Гари. Основы маркетинга: Пер. с англ.-2-е европ. изд.- К.; М.; СПб.: Издат. Дом “Вильямс”, 1998. – 1056с.
15. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: Навч. посіб. / Міжрегіональна академія управління персоналом. – К. : МАУП, 2001. – 152с.
16. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг.- К.: КНЕУ, 1999. – 84с.
17. Панкрухин А.П. Маркетинг.-М.: Институт международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999. – 398с.
18. Перерва П.Г. Управление маркетингом на машиностроительном предприятии. – Харьков: Издание “Основа”, 1993. – 285с.
19. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації /Під ред. Старостіной Л.А. - К.: “Іван Федоров”, 1997. – 400с.:іл.
20. Цены и ценообразование /Под ред. В.Е. Есипова. – СПб.: Издательство «Питер», 1999. – 464с.
21. Дані аналітичного відділу інвестиційної компанії “Dragon Capital”.
22. Дані Державного комітету статистики за 2000 рік.
23. Дані інвестиційної компанії “Brunswick UBS Warburg”.
24. Лобатюк В. Цінова ситуація в Україні. // Праця і зарплата №20 (156).-жовтень. - 2000р. - 12с.
25. Новый подход к вопросу о ценообразовании. С. Гришко. //БИЗНЕСИНФОРМ. - №1. - 1998. – 44с.
26. Познякова Л. Рост цен потребительского рынка в Украине. - //БИЗНЕСИНФОРМ. - №6. - 1998.– 29-31с.
27. Про індекс споживчих цін у вересні 1998 р. //Праця і зарплата. - №20 (156).-жовтень. - 1998. - 12с.
28. Смєян Ю. Ціни та ціноутворення.//“Контракти-Аудит”. - Галицькі Контракти. - № 16. - 1998. – С. 125-131.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз маркетингової цінової політики підриємства»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
  • Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
  • Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів
  • Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства
  • Ціноутворення та види цін в умовах ринку (на прикладі підприємства)
  • Формування ефективної цінової політики закладу розміщення
  • Цінова політика фірми або підприємства
  • Механізм формування цінової політики туристичного підприємства (бакалавр)
Cгенерировано за 0.162027 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Від партнерів

Оновлення

Реклама

Від партнерів