|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення .........................................................................................................4
1.1. Сутність та цілі маркетингового ціноутворення ............................4
1.2. Фактори маркетингового ціноутворення ........................................7
1.3. Маркетингові стратегії ціноутворення ............................................9
1.4. Методи встановлення ціни ..............................................................16
Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20
2.2. Аналіз цінової політики підприємства.........................................26
2.3. Аналіз впливу факторів на маркетингове ціноутворення підприємства .........................................................................................................33
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингового ціноутворення на ВАТ „Молочник”...................................................................................................42
3.1. Управління витратами підприємства ..........................................42
3.2. Розробка цінової стратегії підприємства ..................................44
Висновки та пропозиції ........................................................................48
Список використаної літератури ..........................................................50
Додатки
-
Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”
Зміст:
Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4
1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4
1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8
1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19
2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19
2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27
2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42
Висновки та пропозиції............................................................................48
Список використаної літератури .............................................................50
Додатки
-
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
-
Міжнародна маркетингова цінова політика галузі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 6
1.1. Основи маркетингової діяльності на міжнародному ринку 6
1.2. Методи планування ринкової стратегії 12
1.3. Цінова політика на зовнішньому ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «__» 32
2.1. Загальна характеристика підприємства 32
2.2. Дослідження міжнародної діяльності підприємства 43
2.3. Аналіз маркетингового середовища на ринку 49
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства 64
3.2. Оцінка запропонованих заходів вдосконалення маркетингової і цінової політики підприємства 84
ВИСНОВОК 91
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 99
Додатки 112
Дослідження міжнародного маркетингового середовища ринку соків
-
Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь”
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування цінової політики підприємства 6
1.1. Сутність цінової політики підприємства та етапи її формування 6
1.2. Методи ціноутворення 10
Розділ 2. Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь” 15
2.1. Особливості формування та реалізації цінової політики 15
2.2. Оцінка ринків збуту підприємства 24
Розділ 3. Удосконалення цінової політики ВАТ “Маріупільавтодеталь” 29
Висновки 33
Література 36
-
Цінова політика підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи цінової політики підприємства 5
1.1 Економічна сутність цінової політики підприємства 5
1.2 Методи встановлення ціни в умовах ринкових відносин 7
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 17
2. Оцінка ефективності цінової політики
ВАТ “Одеський нафтопереробний завод” 20
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 20
2.2 Оцінка фінансового стану підприємства 23
2.3 Вплив цінової політики підприємства на показники його фінансово –
3. Шляхи вдосконалення цінової політики
ВАТ «Одеський нафтопереробний завод» 31
Висновки 37
Література: 39
Додатки 41
-
Цінова політика підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи цінової політики підприємства 5
1.1 Економічна сутність цінової політики підприємства 5
1.2 Методи встановлення ціни в умовах ринкових відносин 7
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 17
2. Оцінка ефективності цінової політики
ВАТ “Одеський нафтопереробний завод” 20
2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 20
2.2 Оцінка фінансового стану підприємства 23
2.3 Вплив цінової політики підприємства на показники його фінансово –
3. Шляхи вдосконалення цінової політики
ВАТ «Одеський нафтопереробний завод» 31
Висновки 37
Література: 39
Додатки 41
-
Аналіз фінансового стану підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи аналізу фінансового стану підприємства 5
1.1. Аналіз фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством 5
1.2. Методи і прийоми аналізу фінансового стану підприємства 10
1.3. Порівняльна характеристика методики проведення аналізу фінансового стану підприємств в Україні та за кордоном 18
Розділ 2. Аналіз фінансового стану ВАТ „Молочник 25
2.1. Організаційно-виробнича та економічна характеристика ВАТ «Молочник» 25
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ «Молочник» 32
Розділ 3. Напрямки покращання фінансового стану ВАТ «Молочник» 43
3.1. Шляхи вдосконалення фінансового стану ВАТ «Молочник» 43
Висновки 47
Список використаної літератури 50
-
Ціноутворення на продукцію, робот, послуги (на прикладі діяльності ВАТ «Молочник»
ЗМІСТ:
Вступ………………………………………………………………………3
Розділ І. Теоретичні аспекти ціноутворення в системі управління виробництвом
1.1. Економічна сутність і класифікація цін…………………………5
1.2. Основні принципи та фактори ціноутворення ………………...7
1.3. Проблеми ціноутворення в управлінні виробництвом……….15
Розділ ІІ. Аналіз обґрунтування системи цінового стимулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства….….21
2.2. Аналіз системи управління підприємством …………………...26
2.3. Аналіз цінової політики підприємства ……………………....…30
Розділ ІІІ. Обґрунтування системи цінового симулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник”
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства …………………..…..38
3.2. Побудова прогнозної моделі ціноутворення на підприємстві ……………………………………………………………………..39
Висновки та пропозиції ………………………………………….……43
Список використаної літератури…………………………………...…45
Додатки
-
Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи побудови маркетингової і цінової стратегії підприємства
4
1.1. Сутність і роль маркетингу в ринковій
економіці 4
1.2. Стратегії маркетингу і умови їх застосування 8
1.3. Цінова політика підприємства 15
2. Аналіз маркетингової і цінової стратегії
підприємства
2.1. Аналіз традиційних ринкових методів
ціноутворення 21
2.2. Порядок розробки маркетингової стратегії 28
3. Формування маркетингової політики підприємства
3.1. Аналіз споживача 38
3.2. Товарний рух 46
3.3. Збутова політика підприємства 50
3.4. Стимулювання збуту 52
3.5. Показники ефективності маркетингової політики 62
Висновки 66
Список літератури 68
Cгенерировано за 0.011296 секунд
|