Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Ціноутворення на продукцію, робот, послуги (на прикладі діяльності ВАТ «Молочник»» (ID:47954)

| Размер: 2017 кб. | Объем: 54 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ:


Вступ………………………………………………………………………3
Розділ І. Теоретичні аспекти ціноутворення в системі управління виробництвом
1.1. Економічна сутність і класифікація цін…………………………5
1.2. Основні принципи та фактори ціноутворення ………………...7
1.3. Проблеми ціноутворення в управлінні виробництвом……….15
Розділ ІІ. Аналіз обґрунтування системи цінового стимулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства….….21
2.2. Аналіз системи управління підприємством …………………...26
2.3. Аналіз цінової політики підприємства ……………………....…30
Розділ ІІІ. Обґрунтування системи цінового симулювання збуту готової продукції та управління виробництвом на ВАТ „Молочник”
3.1. Розробка цінової стратегії підприємства …………………..…..38
3.2. Побудова прогнозної моделі ціноутворення на підприємстві ……………………………………………………………………..39
Висновки та пропозиції ………………………………………….……43
Список використаної літератури…………………………………...…45
Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Закон України "Про ціни і ціноутворення" від 3 грудня 1990 р.
2. Білобловський С.В. Ціноутворення як складовий елемент управління підприємством / Економіка.Фінанси.Право. – 2003. - №9.-с.13-18
3. Бутнік-Сіверський О., Шматкова Т. Планування ціни та рентабельності / Харчова та переробна промисловість. – 2002. - №7.-с.8-9
4. Герасименко В.В. Ценовая политика фирмы.- М.: Финстатпром,1995. - 192 с.
5. Ерухимович И.Л.Ценообразование. Уч.пособие. – К.: МАУП, 1999. – 106 с.
6. Иващенко Н.Г. Ценовая политика: технология разработки / Текстильная промышленность.- 2003.-№4. – с.70-72
7. Калита Н.С. Цены и ценообразование: состояние,проблемы, перспективы / Под ред. Калитна Н.С., Спицина Т.Ю. Кожуховского И.С.- К.: Вища школа, 1998. - 220 с.
8. Кириленко В., Кириленко Л. Теорія ціни та сучасне ціноутворення в Україні / Економіка України .-2002.-№8.-с.56-63
9. Маркетинг: принципи і функції/За ред.О.М.Азарян. – Київ: НМУВО, НВФ «Студцентр», 2001. – 320 с.
10. Основи економічної теорії: політ економічний аспект: Підручник / Г. Н. Климко, В. П. Нестеренко, Л. О. Каніщенко та інші.; За редакцією. Г. Н. Климка, В. П. Нестеренка. – 2 – ге вид., перероблений. І доповнений. – К.: Вища школа – Знання, 1997. – 743 с.
11. Попов Е., Крючкова О. Ценообразование: методы установления цен и их классификация/ Маркетинг. – 2002. №5-6.- с.102-114
12. Примак Т.О. Маркетинг: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
13. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 438 с.
14. Уткин З.А. Цены, ценообразование, ценовая политики.- М.: 1997. - 224 с.
15. Цал-Цалко Ю.С. Фінансова звітність підприємства та її аналіз: Навч.посібник. – Житомир: ЖІТІ, 2001. – 300 с.
16. Ценообразование и рынок: пер. с англ./ Под ред. Е.И. Пунина, С.Б. Бычкова.- М.: Прог¬рес, 1992. – 315 с.
17. Ценообразование/ Под ред.И.М.Салимжанова: Уч.пособие. – М.: Финстатинформ, 1996. – 160 с.
18. Ценообразование. Под ред.В.А.Питетелев, А.Ю.Давыдов, А.В.Молчанов.- М.: Дека, 1994. – 52 с.
19. Економіка виробничого підприємства: Навч.посіб. за ред.. Й.М.Петровича.- К.: Т-во «Знання», КОО, 2001. – 405 с.
20. Экономическая энциклопедия / Научн.-ред. совет изд-ва "Экономика"; Инст.экон. РАН; Гл. ред. Абалкин. - М.: ОАО Издательство "Эко¬номика", 1999. - 1055 с.
21. Юрчук В.В. До методики визначення реагування споживача на зміну цін/ Фінанси України. – 1998. - №4.- с.22-26
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Ціноутворення на продукцію, робот, послуги (на прикладі діяльності ВАТ «Молочник»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Теоретичні аспекти проблеми маркетингового ціноутворення
  • Ціни і ціноутворення в поліграфії
  • Основи формування цінової політики підприємства
  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”
  • Проблема платності послуг СКС в Україні
  • Аналіз фінансового стану підприємства
  • Інноваційний менеджмент
  • Контрольна робота з курсу «Інноваційний менеджмент»
  • Ціни на продукцію (послуги) - види, методи встановлення та регулювання
  • Економічні ризики в підприємницькій діяльності
Cгенерировано за 0.126179 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...