Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
4

Тема: «Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства» (ID:14920)

| Размер: 62 кб. | Объем: 47 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. 6 2. ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНОВОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НВО «ПРОДУКТИ» 18 2.1. Характеристика НВО «ПРОДУКТИ» та формування і управління його ціновою стратегією з метою підвищення конкурентноздатності. 18 2.2. Аналіз системи управління НВО «ПРОДУКТИ» з метою підвищення його конкурентноздатності на ринку. 21 3. ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НВО «ПРОДУКТИ» 26 3.1. Аналіз впровадження змін обсягу і структури виробництва товарної продукції НВО «ПРОДУКТИ» на його цінову стратегію. 26 3.2. Управління впровадженням нової цінової стратегії та маркетингової політики НВО «ПРОДУКТИ» 33 ВИСНОВОК 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39 ДОДАТОК №1 42 ДОДАТОК №2 45 ДОДАТОК №3 47 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы. – М.: Финансы и статистика, 1997. – 248 с. 2. Амблер Тим. Практический маркетинг. – СПб: Питер, 1999. – 393 с. 3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 1999. – 413 с. 4. Балабанова Л.В. Маркетинг. – Донецьк: РВЦ ДонДУЕТ, 2002. – 599 с. 5. Буров В.П., Морошкин В.А., Новиков О.К. Бизнес-план. Методика составления. Реальный пример. – М.: Изд-во ЦИПКК АП, 1995. – 111 с. 6. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с. 7. Гантер Б. Фернхам. Типы потребителей: введение в психографику /Пер. с англ. под ред. И.В. Андреевой. – СПб: Питер, 2001. – 304 с. – (Серия „Маркетинг для профессионалов”). 8. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с. 9. Герасимчук В.Г. Маркетинг: графічне моделювання. – К.: Вид-во КНЕУ, 1997. – 298 с. 10. Глушенко В.В., Глушенко РГ.И. Исследование систем управления: социологические и экономические исследования: прогнозные, плановые, экспериментальные исследования. – Железнодорожный: 000 НПЦ „Крылья”, 2000. – 416 с. 11. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. – М.: Дело, 1995. – 405с. 12. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Издательство „Финпресс”, 1998. – 416 с. 13. Голубков Е.П. Основы маркетинга. – М.: Финпресс, 1999. – 650 с. 14. Економіка підприємства. Підручник., за загальною. ред. д.е.н., профессора С.Ф.Покропивного. Київ. 2001 15. Економічний аналіз господарської діяльності. Ред. Іващенко В. К: ЗАТ “Нічлава” – 1999-204 с. 16. Економічний аналіз. Ред. Чумаченко К. К: КНЕУ – 2003 – 556 с. 17. Закон України “Про підприємництво” // Відомості Верховної Ради. – 1991, № 14. – с.168. 18. Закон України “Про підприємства в Україні” // Відомості Верховної Ради. – 1991, № 24. – с.272. 19. Закон України “Про рекламу” - Постанова Кабінету Міністрів // Урядовий кур’єр. - №4 3 липня 1996 року. 20. Закон України „Про захист від недобросовісної конкуренції” від 7.06.96 //Урядовий кур'єр, 29.06.96. 21. Закон України „Про рекламу” від 3.07.96. Постанова №271/96-ВР //Урядовий кур'єр, 25.07.96. 22. Івахненко В. Курс економічного аналізу. К: КНЕУ – 2000 – 263 с. 23. Кацадзе Н. Здоровый формализм //Компаньон. 2002 – № 1 – 2. – cc. 13 – 18 24. Климко Г.Н., Нестеренко В.П., Каніщенко Л.О. та ін. Основи економічної теорії. К.: “Вища школа” – “Знання”, 1997. – 642 С. 25. Колот А.М., Мотивація персоналу: Підручник. –К.: КНЕУ, 2002. — 224 с. 26. Котлер Ф. и др. Основы маркетинга. – М.: Вильямс, 1999. – 1056 с. 27. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. – К.: Вид-во КНЕУ, 1998. – 151 с. 28. Маджаро С. Международный маркетинг. – М.: Международные отношения, 1999. – 263 с. 29. МакДональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – СПб.: Питер, 2000. – 709 с. 30. Мельник В. Основи економічного аналізу. Ірнінь – 2001 – 236 с. 31. Мидблтон Д. Бухгалтерский учет и принятие управленческих решений / Пер. с англ. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1997. - 408 с. 32. Моссаковський В. Система контролю витрат виробництва за сучасних умов // Бухгалтерський облік і аудит. – 2002. - №9. –С.29-34. 33. Одинцова Т., Козінкіна А. Аналіз діяльності фінансових посередників. // Фінанси України – 2001 - №3 – С.61. 34. Олексюк О.С. Системи підтримки прийняття фінансових рішень на мікрорівні. - К.: Наукова думка, 1998.- 508 с. 35. Орлов О., Рясных Е. Всегда ли цель оправдывает средства? Как распределять условно-постоянные издержки.// Економіст. - № 5. - 2001.- С. 45-49. 36. Орлов О.О. Планування діяльності промислового підприємства. Підручник. – К.: Скарби, 2002.- 336 с. 37. Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: Навч. посібник. —К.: КНЕУ, 2001 38. Поліщук Н. Метода аналізу діяльності підприємства – Фінанси України – 2001 - №1 - С.54. 39. Ревенко В. Славов Н. “Экономический анализ и прогноз работы АСК «Укрречфлот» // Економіст – 2002 - №3 – С.34. 40. Рижиков В.С., Ровенська В.В., Підгора Є.О. Економіка підприємства. Практикум. Навчальний посібник. Слово, 2004 41. Теорія економічного аналізу. Ред. Серединська В. Т: Укрмедкнига – 2002 – 320 с. 42. Уткин З.А. Управление фирмой. — М.: Интерэксперт, 2000 43. Циглик І., Кропельницька С. Економічний аналіз в системі підприємництва // Економіка, фінанси, право – 2002 - №4 – С.7. 44. Шегда О. Економіка підприємства. Знання, 2002. 45. Шиян Д., Строченко Н. Фінансовий аналіз. К: Видавництво А.С.К. – 2003 – 240 с. 46. Экономический анализ. Ред. Баканов М. М: Финансы и статистика – 2002 – 656 с.
Дополнительная информация 1598
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Обгрунтування маркетингової та цінової політики підприємства»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

  • ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ВАТ „МОЛОЧНИК”

  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства

  • Міжнародна маркетингова цінова політика галузі

  • Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів

  • Аналіз маркетингової цінової політики підриємства

  • Формування ефективної цінової політики закладу розміщення

  • Аналіз цінової політики підприємства ВАТ “Маріупільавтодеталь”

  • Цінова політика фірми або підприємства

  • Економічне обґрунтування товарної та цінової політики фірми за умови сильної конкуренції на ринку


Cгенерировано за 0.013521 секунд

загрузка...