Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Дослідження конкурентів підприємства ТОВ банк Фінанси та кредит КРУ» (ID:18652)

| Размер: 170 кб. | Объем: 109 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3 Розділ 1.Теоретико- методологічні аспекти дослідження конкурентів підприємства 6 1.1.Пріоритетна роль маркетингу на підприємствах ринкової орієнтації 6 1.2.Система маркетингових досліджень в ефективному розвитку підприємства 16 1.3. Комплексне дослідження конкурентів підприємства 26 Розділ 2.Аналіз системи маркетингових досліджень ТОВ „Фінанси та кредит” 41 2.1.Маркетингові характеристики господарської діяльності 41 2.2.Діагностика аналітичної системи маркетингу на підприємстві 56 2.3.Оцінювання існуючої на підприємстві організації її і проведення дослідження конкурентів 67 Розділ 3.Шляхи удосконалення маркетингової діяльності 78 3.1.Напрямки удосконалення маркетингової діяльності 78 3.2.Програма удосконалення аналітичної системи маркетингу 85 3.3.Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 97 Висновки 101 Список літератури 105 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга. 2002. 2. Азоев Г.Л., Челноков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО “Типография НОВОСТИ”, 2001. 3. Ансофф Игорь. Новая корпоративная стратегия.- СПб.: Питер Ком, 2000.- 416 с. 4. Белошапка В.А., Загородний Г.В. Стратегическое управление: принципи международной практики: Учебник.-К.:Абсолют-В,2001.-352 с. 5. Гаркавенко С. Маркетинг: підручник. Лібра , 2006. 720 c. 6. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления.-М.:ИВЦ маркетинг , 2000. 7. Кононенко І. Метод експрес – аналізу рівня конкурентоспроможності подукції // Економіка України. – 2005. - №3 . 8. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учебник для вузов.-М.: Русская деловая литература,2000.-768 с. 9. Малаева Т. Оценка конкурентоспособности фирм. (Методический подход) // Бизнес Информ. 2003. №17- 18 10. Лиходій В.Г. Маркетинг: Навчально-методичний посібник/ В.Г. Лиходій, М.М. Єрмошенко. - Київ: Національна академія управління, 2002. - 404 с 11. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров. Модуль 4. – М.: Инфра-М, 2000. 12. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. – К: Основи, 2001. 13. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай. - Львів: Інтелект-Захід, 2002. - 244 с 14. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. — К. М. СПб: Вільямс, 2003. 15. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. — Издательский Дом «Вильямс», 2001. 16. Киреев И. Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №5. 17. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. — К.: КНЕУ, 2001. 18. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2000. 19. В.Я.Кардаш. Маркетингова товарна політика Підр. КНЕУ, 2001. 20. Ламбен Жан-Жак. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива. Пер. с французького. - Спб.: Наука, 2003.-589 с. 21. Маркетинг: Підручник. В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін. Видавництво: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні , — 2005.-450 с. 22. Маркетинг / Під ред. проф. Уткіна Э.А.- М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Видавництво ЭКМОС, 2000.- 320 с. 23. Маркетинг: Підручник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников і ін. Під ред. А. Н. Романова. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 2001.- 560 с. 24. Маркетинг в зовнішньоекономічній діяльності підприємства.: М.: Внешторгиздат, 2002.- 152 с. 25. Молчанов Н.Н. Инновационный процесс: организация и маркетинг . — СпбГУ,2001. 26. Основи маркетингу : Учеб. Посібник/ Р.А. Крыжановский, И.П. Продиус.- К.: УМК У, 2000.- 164 с. 27. Основи менеджменту і маркетингу : Навчальний посібник/ В. Б. Зубик, А.И. Ільїн, Г.Я. Кожекин і ін. Під общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 2002.- 382 с. 28. Онищенко В. П. Проблеми довгострокової зовнішньоекономічної політики України // Економіка України.- 2001. - №2. - С.24-36. 29. Портер М. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/Пер. з англ. - К.: Основи, 2000 - 390 с. 30. Прокушев Е. Ф. Внешнеэкономическая деятельность-Учеб.-практ. пособие. - М., 2002. 31. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: методи та технології. - Дніпропетровськ: Арт-Прес, 2005. - 136 с. 32. Скибінський С.В. Маркетинг.: Підручник. - Л., 2000. - 640 с. 33. Саати Т., Кернис К. Аналитическое планирование организации систем / Пер. с англ. - М., 2000. 34. Самостоятельность и управление производственным профилем предприятия / А. П. Градов и др. - М 2000. 35. Турбан Г. В. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие. - Минск, 2001. 36. Тюрин Ю.Н., Макаров А.А. Анализ данных на компьютере . — М.: Финансы и статистика,2003. 37. www.fc.kiev.ua
Дополнительная информация2192
Заказ Заказать Купить «Дослідження конкурентів підприємства ТОВ банк Фінанси та кредит КРУ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Дослідження конкурентів підприємства ТОВ банк Фінанси та кредит КРУ
  • Управління проблемними кредитами в банку
  • ВИКОРИСТАННЯ ПЛАСТИКОВИХ БАНКІВСЬКИХ КАРТОК У РОЗРАХУНКАХ З КЛІЄНТАМИ
  • Розробка комплексу маркетингової діяльності АКБ “Індекс-банк”
  • Аналіз банку „Фінанси і кредит”
  • Сучасні форми кредиту в Україні
  • Звіт з практики
  • Необхідність і економічна сутність кредиту
  • Маркетингове дослідження практика
  • Фінанси державних підприємств і організацій
Cгенерировано за 0.125704 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...