|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75246592
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Релевантні витрати і їх роль у прийнятті управлінськіх рішень
ПЛАН
Вступ 2
1. Управлінський облік на підприємстві та його значення для прийняття рішень 4
1.1. Роль управлінського обліку в системі менеджменту 4
1.2. Значення інформації для прийняття управлінських рішень 4
2.Витрати підприємства, як один з основних об’єктів управлінського обліку 9
2.1. Загальні положення 9
2.2. Класифікація витрат 10
2.3. Поняття релевантних витрат 22
3. Вплив релевантних витрат на прийняття управлінських рішень на прикладі ТОВ "Форс-Моторс" 23
3.1. Стислий опис підприємства 23
3.2. Розрахунок релевантних витрат підприємства на транспортні перевезення 26
3.3. Оцінка результатів розрахунку і прийняття управлінського рішення 29
Висновок 31
Список використаної літератури 33
Метою даної роботи є визначення поняття релевантних витрат, їхня характеристика й визначення їхньої значимості при прийнятті управлінських рішень, від яких залежить зниження витрат, підвищення прибутку й, у підсумку, поліпшення фінансово-господарської діяльності підприємства.
Практична частина роботи побудована на розрахунку релевантних витрат ТОВ «Форс-Моторс», м. Київ (об'єкт нашої роботи), а саме витрат на транспортні перевезення (предмет нашої роботи), їх наступній економічній оцінці, і рекомендацій керівництву підприємства про прийняття найбільш доцільного варіанта рішення.
Розрахунки й висновки, зроблені в даній роботі, орієнтовані на часовий проміжок, рівним трьом календарним рокам - з 01 листопада 2005 року до 01 листопада 2008 року.
При створенні дійсної курсової роботи ми викорисовували методичну літературу (Л.В. Нападовська «Управлінський облік» КНТЕУ, 2004р., Энтони А. Аткинсон, Раджив Д. Банкер, Роберт С. Каплан „Управленческий учет”, Ви-дво „Вільямс”, М. 2004р.), авторські публікації по темі нашої роботи (Е. Калашникова „Принятие финансовых решений. Релевантность”, - матеріал з Інтернет-сайту www.gaap.ru), дані, опубліковані в журналі „Автоцентр” і розміщені на Інтернет-сайті www.autocenter.ua), аналітичні дані й дані бухгалтерського обліку, довідкову інформацію, надану партнерами вищевказаного підприємства, а також довідково-аналітичну інформацію технічного характеру.
-
Роль економічного аналізу при прийнятті управлінських рішень
Вступ / Розділ 1. Теоретичні основи економічного аналізу: 1.1. Суть, значення і джерела інформації економічного аналізу, 1.2. Методи економічного аналізу, 1.3. Види і користувачі економічного аналізу / Розділ 2. Організація фінансово-аналітичного процесу на підприємстві / Розділ 3. Прийняття управлінських рішень на основі результатів економічного аналізу / Висновки / Список використаної літератури
-
Релевантні витрати і їх роль у прийнятті управлінських рішень (на прикладі підприємства ТОВ „Назва”)
Вступ 3
1. Управлінський облік на підприємстві та його значення для прийняття рішень 6
1.1. Роль управлінського обліку в системі управління рішень 6
1.2. Значення інформації для прийняття управлінських рішень 12
2. Витрати підприємства, як один з основних об’єктів управлінського обліку 19
2.1. Загальні положення 19
2.2. Класифікація витрат 23
2.3. Поняття релевантних витрат 25
3. Вплив релевантних витрат на прийняття управлінських рішень на прикладі ТОВ „Назва” 28
3.1. Характеристика підприємства ТОВ „Назва” 28
3.2. Розрахунок релевантних витрат підприємства ТОВ „Назва” 30
3.3. Оцінка результатів розрахунку і прийняття управлінського рішення 35
Висновок 38
Список використаної літератури. 40-43
-
Ефективність прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень
Зміст
Вступ 3
1 Оцінка ефективності прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень 3
2 Характеристика зовнішнього середовища підприємства, яке впливає на процес управління підприємством 9
3 Характеристика технічних засобыв, що застосовуються в роботі керівництва.Оцінка їх стану і ролі в організації управлінської діяльності 14
Висновки 15
Використана література 16
-
Ефективність прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень
Зміст
Вступ 3
1 Оцінка ефективності прийняття управлінських рішень. Основні підходи в прийнятті рішень 3
2 Характеристика зовнішнього середовища підприємства, яке впливає на процес управління підприємством 9
3 Характеристика технічних засобыв, що застосовуються в роботі керівництва.Оцінка їх стану і ролі в організації управлінської діяльності 14
Висновки 15
Використана література 16
-
Оптимізаційні моделі та програми в прийнятті рішень
Вступ 3
1. Визначення економіко-математичної моделі 4
2. Загальна постановка задачі календарного планування (детермінований варіант) 14
Висновки 20
Список використаної літератури 22
-
Оцінка ефективності інвестиційних проектів в прийнятті управлінських рішень
Вступ 3
1. Теоретико-методичні аспекти управління інвестиційними проектами 6
1.1. Поняття та сутність інвестиційного проекту 6
1.2. Механізм управління зовнішньоекономічної інвестиційної діяльності 11
1.3. Організація та формування інвестиційних проектів на підприємстві 27
1.4. Методи оцінки ефективності інвестиційних проектів в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 34
2. Дослідження управління інвестиційними проектами на підприємстві ЗАТ «Компанія Інтерлогос» 41
2.1. Організаційна структура та характеристика господарської діяльності підприємства 41
2.2. Напрямки здійснення інвестиційної діяльності на підприємстві 45
2.3. Пошук стратегічних рішень в організації інвестиційної діяльності на підприємстві 52
2.4. Визначення ефективності управління інвестиційними проектами на підприємстві 55
2.5. Шляхи вдосконалення управління інвестиційними проектами на підприємстві 63
Висновки 73
Література 77
-
Системний підхід при прийнятті рішень в логістичній системі туристичного підприємства
Системний підхід при прийнятті рішень в логістичній системі туристичного підприємства 3
Література 8
-
Рішення про спеціальні замовлення як приклад управлінського рішення (теорія систем і системного аналізу в прийнятті управлінських рішень)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 6
1.1. Суть та види управлінських рішень 6
1.2. Процес прийняття управлінських рішень 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РІШЕННЯ ПРО СПЕЦІАЛЬНІ ЗАМОВЛЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23
2.1. Рішення про спеціальне замовлення 23
2.2. Приклади рішення про спеціальне замовлення на підприємстві 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
-
Вдосконалення маркетингової діяльності
Вступ 3
1. Аналіз маркетингового середовища ТОВ "Назва" 5
1.1. Загальна організаційно-економічна характеристика та аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Назва" (SWOT-аналіз, ABS-аналіз) 5
1.2. Маркетингове дослідження ставлення споживачів до діяльності ТОВ "Назва" 20
2. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Назва" 24
Висновки 31
Список використаної літератури 34
-
Сутність маркетингової діяльності
ПЛАН
Вступ 3
1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 4
2. Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 6
3. Стратегічне планування 7
4. Організаційні форми маркетингу 14
Висновки 20
Список використаної літератури: 22
Cгенерировано за 0.344611 секунд
|