-
СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
-
Організація маркетингової діяльності підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Стисла характеристика підприємства 16
2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18
2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31
3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41
3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
-
Особливості управління комерційними процесами та маркетинговою діяльністю на сучасному підприємстві
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Комерційна діяльність: сутність, складові елементи, принципи та функції 4
1.2. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ФАРМАК» 17
2.1. Сучасний стан організації маркетингової та комерційної діяльності на підприємстві 17
2.2. Напрямки вдосконалення структури управління службою маркетингу 22
3. МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ТА КОМЕРЦІЙНИМ ВІДДІЛАМИ ПІДПИЄМСТВА 29
3.1. Аналіз функцій та завдань комерційної служби 29
3.2. Модель управління маркетинговою діяльністю 35
ВИСНОВКИ 43
ЛІТЕРАТУРА 44
-
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5
1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5
1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19
1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30
2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30
2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43
2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65
3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65
3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75
ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91
-
Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність маркетингової діяльності 5
1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15
2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15
2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27
3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27
3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
ДОДАТКИ 52
-
Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник”
Зміст:
Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингу ................................................4
1.1. Сутність маркетингу ...............................................................................4
1.2. Інструментарій маркетингу ................................................................8
1.3. Технологія маркетингової діяльності ..............................................14
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ „Молочник” ...19
2.1. Загальна характеристика діяльності .............................................19
2.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві .............27
2.3. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища .....................32
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії ВАТ „Молочник”............41
3.1. Визначення місії та стратегічних цілей ........................................41
3.2. Обґрунтування вибору загальної та конкурентної стратегії підприємства ........................................................................................................42
Висновки та пропозиції............................................................................48
Список використаної літератури .............................................................50
Додатки
-
Поняття, сутність та функції маркетингу
Зміст
Вступ 3
1 Поняття, сутність та функції маркетингу 4
2 Технологія маркетингової діяльності 8
3 Маркетингові дослідження як інструмент маркетингової діяльності 14
Висновок 17
Використана література 18
-
Поняття, сутність та функції маркетингу
Зміст
Вступ 3
1 Поняття, сутність та функції маркетингу 4
2 Технологія маркетингової діяльності 8
3 Маркетингові дослідження як інструмент маркетингової діяльності 14
Висновок 17
Використана література 18
-
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55
-
Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5
1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10
1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21
2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21
2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25
З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31
3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50
-
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4
1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31
Висновки до першого розділу 39
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48
2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55
Висновки до другого розділу 83
РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84
3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85
Висновки до третього розділу 99
ВИСНОВКИ 100
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТОК А 106