Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Імідж-реклама» (ID:7156)

| Размер: 20 кб. | Объем: 17 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 30.05.2002 | Код продавца: 1 |
Содержание Вступ 3
1. Створення іміджу та позиціювання товару 4
2. Створення фірмового стилю 8
3. Використання товарного знака іншої компанії. Вигоди франчайзингу 13
Висновок 15
Література 17

1. Лук'янець Т.І. Рекламний менеджмент. К.:КНЕУ, 1998
2. Ирина Спиридонова. Организация рекламной кампании. К:НТК, 2001
3. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г.
4. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992.
6. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
7. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49.
8. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Імідж-реклама
  • Імідж-реклама.
  • Імідж організації як чинник інформаційних процесів
  • Психологічні аспекти створення іміджу
  • Імідж України: реалії та перспективи
  • Эффективность различных средств рекламы
  • Факторы, определяющие эффективность рекламы
  • Знання уміння та навички необхідні сучасному керівникові
  • Міжнародний імідж української держави
  • Реклама и ее функции
  • АНАЛИЗ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Cгенерировано за 0.049837 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...