|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Формування іміджу організації як соціокультурний процес
Вступ 3
1. СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, ВИДИ І ШЛЯХИ ЇХ ПІЗНАННЯ 6
1.1. Поняття соціального процесу 6
1.2. Види соціальних процесів 10
1.3. Параметри і критерії виміру соціальних процесів 18
1.4. Соціокультурні процеси як одін із різновидів соціальних процесів 23
2. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 28
2.1. Поняття соціальних організацій 28
2.1.1. Соціальні організації, їх внутрішня структура 29
2.1.2. Група як основа соціальної організації 37
2.2. Корпоративна культура організації 39
2.2.1. Типи організаційної культури 40
2.2.2. Екологія усередині компанії 41
2.2.3. Формування корпоративної культури 53
2.2.4. Керування корпоративною культурою 57
2.3. Імідж організації як запорука її успішної діяльності 59
2.3.1. Імідж і його природа 62
2.3.2. "Анатомія" іміджу 67
2.3.3. Внутрішня громадськість і імідж організації 73
2.3.4. Керування корпоративним іміджем 79
Висновок 83
Використана література: 86
Додаток 88
-
Імідж фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Імідж фірми як фактор підвищення її конкурентоспроможності 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 21
2.1. Формування зовнішнього іміджу організації 21
2.2. Внутрішній імідж організації 29
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ З ПОКРАЩЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
-
Знання уміння та навички необхідні сучасному керівникові
Вступ 2
1. Знання уміння та навички сучасного керівника. 4
2. Імідж керівника – імідж організації. 8
3. Керівництво і управління. 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Імідж-реклама.
ВСТУП 3
1. Основні питання імідж-реклами 4
1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4
1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5
1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7
2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11
2.1. Організаційна характеристика підприємства 11
2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12
2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
-
Первинні та вторинні інформаційні ресурси
Вступ 3
1. Класифікація інформаційних ресурсів 3
2. Теоретичні засади формування інформаційних ресурсів 6
3. Аналіз процесів формування інформаційних ресурсів підприємства 8
Висновки 13
Література 15
-
Історія та сучасний стан організації інформаційної діяльності в Україні
Вступ 3
1. Інформаційні технології і інформаційні системи в управлінні. 4
1.1. Класифікація інформаційних технологій і систем. 4
1.2. Взаємозв'язок організацій і інформаційних систем 7
1.3. Види інформаційних систем в організації 10
2. Сучасний стан організації інформаційної діяльності в Україні 13
2.1 Характеристика процесу розвитку інформаційних систем 13
2.2 Характеристика національної системи інформаційних ресурсів 17
3. Державне регулювання інформаційної діяльності в Україні 21
Висновки 29
Список літератури 30
-
Організація бухгалтерського обліку контролю і аналізу в бюджетних установах України
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ 5
1.1 Зміст і умови організації бухгалтерського обліку контролю та аналізу 5
1.2.Нормативно-правове забезпечення організації бухгалтерського обліку в бюджетній сфері України 11
РОЗДІЛ ІІ 23
ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО І КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСІВ В КИЇВСЬКОМУ ТЕХНІКУМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТРАНСПОРТНОГО БУДУВАННЯ 23
2.1 Організаційно-економічна харакетиристика базової установи 23
2.2 Загальна організаційна побудова обліково-аналітичного процесу 29
2.3 Організація технології обліково-аналітичного і контрольного процесів 45
2.4 Організація роботи працівників зайнятих обліком і контролем 50
РОЗДІЛ 3 68
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ 68
3.1 Формування положень облікової політики бюджетної установи 68
3.2 Удосконалення технології облікового та контрольного процесів в умовах сучасних інформаційних технологій 82
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
ДОДАТКИ 99
-
Інформаційні системи та технології на підприємстві
Вступ 3
1. Інформаційні технології в сучасній фінансовій установі 4
2. Методологія використання інформаційних технологій 12
3. Оцінка потреб організації в автоматизації управління 15
4. Стратегія розвитку автоматизованих інформаційних систем в організації 21
Висновок 32
Література 34
Додатки 35
-
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................................................3
1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА, СТРУКТУРА І ПРИНЦИПИ
ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ……………………………....5
1.1. Поняття та основні елементи виробничого процесу..................5
1.2. Принципи організації виробничого процесу.............................11
2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”.....................15
2.1. Загальна характеристика підприємства АТ „Радіотон”..........15
2.2. Аналіз організації виробництва на АТ „Радіотон”...................20
3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА
ПІДПРИЄМСТВІ..............................................................................................28
ВИСНОВКИ.......................................................................................................32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...............................................34
ДОДАТКИ
-
Теорії інформації
Вступ 3
Розділ І. Поняття інформації та інформаційних процесів у сучасних наукових дослідженнях 5
1.1. Поняття про інформацію 5
1.2. Класифікація і специфіка інформації. 9
Розділ ІІ. Інформаційна потреба населення у галузі науки та її документальне забезпечення науковою інформацією. 14
2.1. Наукова інформація 14
2.2. Інформаційні послуги і продукти: проблеми класифікації 19
2.3. Формування національного інформаційного ринку 26
Розділ ІІІ. Проблеми організації збереження інформаційних ресурсів 31
Висновок 38
Список використаної літератури 40
Cгенерировано за 0.010956 секунд
|