Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Імідж організації як чинник інформаційних процесів» (ID:52150)

| Размер: 3332 кб. | Объем: 106 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7
1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7
1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8
1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20
Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28
2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28
2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт
діяльності організації 42
Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67
3.1. Імідж-технології в управлінні 67
3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76
Висновки 91
Список використаної літератури 97
Термінологічний словник 102
Додатки 106
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Андреева Г.М. Психология социального познания. - М.: Аспект-пресс, 2000. – 436 с.
2. Анклис М., Белл Дж. Практический маркетинг: книга 4. Общение с Вашими потребителями. - Жуковский: МЦДО ЛИНК, 1995. – 535 с.
3. Анкудинов Ю. Хозяйственный руководитель: Стиль и методы работы. - М., 2004. – 230 с.
4. Багриновский К.А., Бусыгин В.П. Математика плановых решений. - М.: Наука, 1999. - 224 с.
5. Бодалев А.А. Личность и общение. - М.: Международная педагогическая академия, 1995. – 647 с.
6. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха. - М.: Экономика, 2000. – 326 с.
7. Вейл Питор, Искусство менеджмента / Пер. с англ. - М., 1993. – 436 с.
8. Веснин В. Менеджмент для всех. - М., 1994. – 620 с.
9. Викентьев И. Приемы рекламы и Public Relations. – СПб.: ТОО „ТРИЗ-ШАНС”, Изд. дом „Бизнес-пресса”, 1998. – 238 с.
10. Виханский В. Р., Наумов А. И. Менеджмент. - М.: Фирма Гардарика, 1996. – 536 с.
11. Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. - М., 1991. – 284 с.
12. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. - 685 с.
13. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учебник. — М.: Финпресс, 1999. – 420 с.
14. Голубков Е. П., Голубкова Е. Н., Секерин В. Д., Маркетинг: выбор лучшего решения. - М.: Экономика, 2003. – 375 с.
15. Гусев Ю.В. Стратегия развития предприятий. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 2002. – 436 с.
16. Деловое планирование: Методы. Организация. Современная практика. - М.: Финансы и статистика, 1997. - 368 с.
17. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение. — СПб.: Питер, 2000. — С. 37.
18. Джон О Шоннеси. Принципы организации управления фирмой. – М.: владос, 2000. – 528 с.
19. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. — М.: Высшая школа, 1995. — С. 157.
20. Доблаев В.Л. Теория организаций. – М.: Институт молодежи, 1995. – 174 с.
21. Журавлев П.В., Кулапов М.Н., Сухарев С.А. Мировой опыт в управлении персоналом. Обзор зарубежных источников. – М.: Изд-во рос. экон. акад., Екатеринбург: Деловая книга, 1998. – 232 с.
22. Забелин П. Основы корпоративного управления концернами. – М.: «Издательство ПРИОР», 1998. – 176 с.
23. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента. – Минск: Новое знание, 2001. – 400 с.
24. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента. – Минск, 1996. – 318 с.
25. Карпов А.В. Психология менеджмента: Учеб. Пособие. – М.: Гардарики, 1999. – 584 с.
26. Контролинг как инструмент управления предприятием / Е.А. Ананькина, С.В.Данилочкин, Н.Г. Данилочкина и др. /Под ред. Н.Г. Данилочкиной.- М.: Аудит, ЮНИТИ, 1998. – 279 с.
27. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1993. – 620 с.
28. Кузнецов Ю. В., Подлесных В.И. Основы менеджмента. - СПб.: Олбис, 1998. – 340 с.
29. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. — СПб.: Наука, 1996. — 520 с.
30. Леви М., Берту Б. Основы розничной торговли. — СПб.: Питер, 1999. — 630 с.
31. Лыскин Е.А. и др. Контроллинг как инструмент управления предприятием. - М., 1998. – 200 с.
32. Маркова В. Д. Маркетинг услуг. - М.: Финансы и статистика, 1996. – 400 с.
33. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: Дело, 2000. – 704 с.
34. Мильнер Б.З. Теория организации. - М.: ИНФРА-М., 1999. - 480 с.
35. Мирзоев Р.Г. Методология эффективности в менеджменте и маркетинге: Учебное пособие. - СПб, 1997. – 300 с.
36. Мухин Ю.И. Наука управлять людьми: изложение для каждого. - М.: Фолиум, 2000. - 368 с.
37. Основы управления персоналом / Под ред. Б.М.Генкина. – М.: Высшая школа, 1996. – 383 с.
38. Перелыгина Е.Б. Психология имиджа: Учебное пособие /Е.Б.Перелыгина. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 223 с.
39. Питер Ф.Друкер. Практика менеджмента. – М.: Дело, 2001. – 428 с.
40. Предприятие: стратегия, структура, положения об отделах и службах, должностные инструкции/ Казакова К.А. и др. – М.: Экономика, НОРМА, 2001. – 526 с.
41. Пригожин А.И. Организации: системы и люди. – М.: Политиздат, 2000. – 150 с.
42. Психология бизнеса: Хрестоматия/ Сост. К.В. Сельченок. – Мн.: Харвест, 1998. – 496 с.
43. Радченко Я.В. Теория организации. Ч.1 (конспект лекций) – М.: Изд-во ГАУ, 1998. – 140 с.
44. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. – 204 с.
45. Рой О.М. Современный менеджмент. Основные функции и методы. Курс лекций. - Омск, 1996. – 351 с.
46. Румянцева З. П., Саломатина Н. А. Менеджмент организации. Учебное пособие. - М.: Инфра-М, 1996. – 200 с.
47. Семенов А.К., Маслова Е.Л. Психология и этика менеджмента. - 2-е изд. - М., 2000. – 243 с.
48. Смирнов С.Р. Основы теории организации. - М.: Наука, 1999. - 295 с.
49. Спивак В.А. Корпоративная культура. - СПб: Питер, 2001. - 352 с.
50. Справочник директора предприятия / Под ред. М.Г. Лапусты. - М: ИНФРА-М, 1998. - 784 с.
51. Стадник В.В., Йохна М.А. Менеджмент: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. - 464 с.
52. Уткин Э. А. Курс менеджмента. - М.: Зеркало, 2001. – 320 с.
53. Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России. — СПб.: Питер, 2000. — 200 с.
54. Франчук В.И. Основы построения организационных систем. – М.: Экономика, 1991. – 290 с.
55. Хейвуд Д. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002. – 160 с.
56. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: Підручник. – К.: Академвидав, 2003. – 608 с.
57. Шегда А.В. Основы менеджмента: Учебное пособие. – К.: Товариство «Знання», КОО, 1998. – 512 с.
58. Экономическая стратегия фирмы /Под ред. проф. Градова А.П. Учебное пособие. - С-Пб.: Специальная литература, 1995. – 300 с.
59. Энджел Д., Блэкуэлл Р. Поведение потребителей. — СПб.: Питер, 1999.
— 860 с.
Статті та інші джерела
60. Вачугов Д., Веснин В. Менеджер и стиль руководства // Соц. политич. журнал. - 2003. - №7. – с. 45-47.
61. Почепцов Г.Г. Типы имиджей // A&pR Digest. – 1996. – № 5. – С.95, 31.
62. Ховен фон У. Стратегия развития организационных структур фирм// Проблемы теории и практики управления. – 1990. – № 2. – С. 67-69.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Імідж організації як чинник інформаційних процесів»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування іміджу організації як соціокультурний процес

  • Імідж фірми

  • Знання уміння та навички необхідні сучасному керівникові

  • Імідж-реклама.

  • Первинні та вторинні інформаційні ресурси

  • Історія та сучасний стан організації інформаційної діяльності в Україні

  • Організація бухгалтерського обліку контролю і аналізу в бюджетних установах України

  • Інформаційні системи та технології на підприємстві

  • АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”

  • Теорії інформації


Cгенерировано за 0.010956 секунд

загрузка...