-
Загальна психологія
Варіант 21 2
1. Складіть словник термінів за темою Здібності : здібності задатки знання уміння навички структура здібностей загальні здібності спеціальні здібності обдарованість талан геніальність. 2
2. Когнітивістські теорії емоцій 5
3. Співвідношення характеру та темпераменту 11
Список використаної літератури 16
-
Виховання навичок професійної уваги педагога
Вступ 3
Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6
1.1.Сутність педагогічних умінь 6
1.2.Педагогічна майстерність 9
Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15
2.1.Аналітичні уміння 15
2.2.Прогностичні уміння 16
2.3.Проективні уміння 17
2.4.Рефлексивні уміння 19
Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21
3.1.Мобілізаційні уміння 21
3.2.Інформаційні уміння 21
3.3.Розвиваючі уміння 22
3.4.Орієнтаційні уміння 22
3.5.Перцептивні уміння 23
3.6.Уміння власне спілкування 24
Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27
4.1.Сутність творчості педагога 28
4.2.Творча особистість 30
Висновки 32
Список використаних джерел 35
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст
Вступ 3
1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4
2. Поведінка та обрис соціального педагога 6
3. Сфери діяльності соціального педагога 8
4. Функції діяльності соціального педагога 10
5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12
Висновки 16
Використана література 17
-
Специфіка професійної діяльності соціального педагога
Зміст
Вступ 3
1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4
2. Поведінка та обрис соціального педагога 6
3. Сфери діяльності соціального педагога 8
4. Функції діяльності соціального педагога 10
5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12
Висновки 16
Використана література 17
-
Природа соціологічного знання, основні етапи його становлення
Вступ 3
1. Природа соціологічного знання 4
2. Основні етапи становлення соціологічного знання 7
2.1. Протосоціологія: виникнення і розвиток соціального знання 7
2.2. Класична соціологія кінця ХІХ – початку ХХ сторіччя 9
2.3. Емпірична соціологія 10
3. Роль та значення соціологічного знання на сучасному етапі 12
Висновок 15
Список літератури 16
-
Визначення та етапи розвитку риторики
ПЛАН
Вступ
1. Визначення та етапи розвитку риторики
2. Інститут Живого Слова і сучасна риторика
3. Риторичні навички й уміння:
а.) Культура суперечка та її різновиди
б.) Психологічні хитрощі
Висновок
Використана література
-
Психологічні основи розв’язання проблемної ситуації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ НА РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 6
1.1. Сутність проблемної ситуації 6
1.2. Проблемна ситуація як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів 7
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ІМЕННИКА 15
2.1. Знання, уміння, навички, формовані при вивченні іменника в 2ому класі 15
2.2. Прийоми й методи введення проблемної ситуації при вивченні граматики 16
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33-36
-
Особливості навчання у фізичному вихованні
План
Вступ 3
1. Особливості навчання у фізичному вихованні 4
2. Рухові уміння і навички 7
3. Механізми формування рухових дій 10
4. Основи методики визначення рівня розвитку рухових навичок у дітей 13
Висновки 14
Література 15
-
Особливості навчання у фізичному вихованні
План
Вступ 3
1. Особливості навчання у фізичному вихованні 4
2. Рухові уміння і навички 7
3. Механізми формування рухових дій 10
4. Основи методики визначення рівня розвитку рухових навичок у дітей 13
Висновки 14
Література 15
-
Емпіричні та теоретичні знання і їх роль у соціальному управлінні
Вступ 2
1. Знання як загальнофілософська категорія 3
2. Теоретичні та емпіричні знання в філософії 6
3. Місце і роль емпіричного та теоретичного знання у соціальному управлінні 11
Висновки 21
Список використаних джерел 22