|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Імідж-реклама.
ВСТУП 3
1. Основні питання імідж-реклами 4
1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4
1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5
1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7
2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11
2.1. Організаційна характеристика підприємства 11
2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12
2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
-
Геополітика в минулому і сьогодні
Вступ 3 1. Геополітика як наука і вчення 6 2. Геополітичні парадигми. Цивілізаційний та геополітичний типи свідомості 9 3. Геополітичні реалії та перспективи незалежної України 12 Висновки 15 Література 18
-
Імідж організації як чинник інформаційних процесів
Вступ 3
Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7
1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7
1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8
1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20
Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28
2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28
2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт
діяльності організації 42
Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67
3.1. Імідж-технології в управлінні 67
3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76
Висновки 91
Список використаної літератури 97
Термінологічний словник 102
Додатки 106
-
Психологічні аспекти створення іміджу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ІМІДЖ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ 4
2. ІМІДЖ ТА ПРОФЕСІЙНІ ПУБЛІЧНІ ВІДНОСИНИ 8
ВИСНОВКИ 14
ЛІТЕРАТУРА: 15
-
Особливості політичної системи України
Вступ 3
Розділ 1. Історія становлення та розвитку політичної системи України 5
1.1. Особливості політичної системи України в періоди державотворення 5
1.2. Особливості української політичної системи радянського періоду 9
Розділ 2. Сучасна держава та влада в політичній системі 13
2.1. Особливості участі держави України в політичній системі 13
2.2. Місце і роль держави у політичній системі та здійсненні державної влади 16
Розділ 3. Політична реформа в Україні: реалії та перспективи 21
3.1. Особливості участі президентства в політичній системі в Україні 21
3.2. Перспективи розвитку політичної системи України 25
Висновки 32
Література 34
-
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАПІТАЛУ, МЕТОДИ ТА ДЖЕРЕЛА НАГРОМАДЖЕННЯ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАПІТАЛУ, МЕТОДИ
ТА ДЖЕРЕЛА НАГРОМАДЖЕННЯ ..................................................................5
РОЗДІЛ ІІ. СВІТОВИЙ ДОСВІД КОНЦЕНТРАЦІЇ КАПІТАЛУ.....................11
РОЗДІЛ ІІІ. РЕАЛІЇ, СУПЕРЕЧНОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ
НАГРОМАДЖЕННЯ КАПІТАЛУ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ........................21
ВИСНОВКИ ..........................................................................................................31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .....................................................33
-
Знання уміння та навички необхідні сучасному керівникові
Вступ 2
1. Знання уміння та навички сучасного керівника. 4
2. Імідж керівника – імідж організації. 8
3. Керівництво і управління. 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Нафтогазовий комплекс України та в світі
Зміст
Вступ 3
1 Нафтогазовий комплекс України та в світі 5
1.1 Внутрішній ринок вуглеводнів. 6
1.2 Видобуток вуглеводнів. 7
2 Нафтова, нафтопереробна та нафтотранспортна промисловість України 8
2.1 Нафтова промисловість України: загальна характеристика 8
2.2 Розвиток нафтової та нафтопереробної промисловості: реалії та перспективи 10
2.3 Нафтотранспортна система України 12
3 Газова промисловість, газотранспортна система та ринок газу в Україні 16
3.1 Газова промисловість – прогресивне джерело енергії 16
3.2 Газотранспортна система України (ГТС) Розвиток ринку газу в Україні 20
Висновки 25
Використана література 27
-
Нафтогазовий комплекс України та в світі
Зміст
Вступ 3
1 Нафтогазовий комплекс України та в світі 5
1.1 Внутрішній ринок вуглеводнів. 6
1.2 Видобуток вуглеводнів. 7
2 Нафтова, нафтопереробна та нафтотранспортна промисловість України 8
2.1 Нафтова промисловість України: загальна характеристика 8
2.2 Розвиток нафтової та нафтопереробної промисловості: реалії та перспективи 10
2.3 Нафтотранспортна система України 12
3 Газова промисловість, газотранспортна система та ринок газу в Україні 16
3.1 Газова промисловість – прогресивне джерело енергії 16
3.2 Газотранспортна система України (ГТС) Розвиток ринку газу в Україні 20
Висновки 25
Використана література 27
-
Президентське вето і українські реалії
Вступ 3
Розділ 1. Загальні засади президентського вето в Україні 5
1.1. Президент України загальна характеристика статусу 5
1.2. Співвідношення президентського вето з іншими функціями та повноваженнями 7
Розділ 2. Реалії змісту та застосування Президентського вето 15
в Україні 15
2.1. Право вето як складова “системи стримувань і противаг ” у сучасній Україні 15
2.2. Сучасні реалії застосування та подолання президентського вето в Україні 17
Висновки 25
Список джерел 27
Cгенерировано за 0.010814 секунд
|