Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Імідж України: реалії та перспективи» (ID:48025)

| Размер: 2874 кб. | Объем: 75 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………. 3
I. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУЛЮВАННЯ ТА
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ………………………………….. 5
1.1. Міжнародний імідж країни: термінологічні основи………………. 6
1.2. Імідж в структурі комунікативного простору……………................ 11
1.3. Методологія створення сприятливого іміджу…................................. 16
II. ІМІДЖ УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ………………… 22
2.1. Державно-управлінський аспект формування іміджу
України……………………………………………………………………. 23
2.2. Концепція позиціонування туристичного іміджу України на
міжнародному ринку туристичних послуг……………………………… 30
2.3. Вплив Росії на імідж України ………………………………………. 38
2.4. Передумови створення сприятливого іміджу України…………….. 45
III. ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИСВІТЛЕННЯ АНГЛОМОВНИМИ
ЗМІ ПОДІЙ В УКРАЇНІ (за матеріалами контент-аналізу
преси)………………………………………………………………………
3.1. Зовнішній імідж України в світлі англомовної преси……………..
ВИСНОВОК……………………………………………………….............
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………............
ДОДАТКИ…………………………………………………………………
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Конституція України;
2. Декларація про державний суверенітет України 16.07.1990;
3. Постанова Верховної Ради України "Про основні напрямки зовнішньої політики України" 2.07.93;
4. Данута Сосновська. Стереотип України та українця в польській літературі // „Ї”, № 10, 1997 р.;
5. Дзюба Є., Медіа-імідж країни: українська проблематика в іноземних ЗМІ //2004 р.;
6. Бойко О. ”Зовнішній імідж України”. НАНУ, випуск-16. Київ-2001;
7. Пархоменко Т.С. Туристичний імідж. КІТЕП, випуск 1- Київ-2001;
8. М. Дробноход; І. Бейко. -У майбутнє - в ім’я України // Київ 2001;
9. Габор.Н.Б - Імідж України та геополітичні концепції його становлення в новому світопорядку // Київ 1997;
10. Берд Н.К- Продай себе. Тактика удосконалення вашого іміджу- Мінськ, 1997;
11. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз. – М., 1994;
12. Браун Л.К-Імідж - шлях до успіху-Спб., 2003;
13. Джеймс Дж. - Ефективний самомаркетинг. Мистецтво створення позитивного образу.-М., 1998;
14. Рудич Ф.М. Чи багато влади потрібно владі?- 2-е вид.допрац.і доп.-К., 2003;
15. Англомовна американська преса: Шлях до позитивного іміджу незалежної України. //Збірник праць НДЦ періодики. ип.2., Львів- 2000;
16. Забудьте про Радянський Союз//Українське слово.-1991.- №3;
17. Третя найважливіша подія XX століття//Просвіта.-1993-Вип.26;
18. Якими нас бачить Америка? //Просвіта.-1996.Вип.26;
19. Імідж держави: Україна очима американської преси//Просвіта.-1994.-Вип 20.22;
20. Міжнародний імідж України: міфи і реалії //Нац.безпека і оборона.- 2000.- №3;
21. Пашков М., Чалий В. Міжнародний імідж України: Погляд з Польщі //Нац. Безпека і оборона- 2000.№3;
22. Петрушенко М. Брифінг в Адміністрації Президента: //Уряд. кур’єр.-2004. 16 вересня;
23. Гавгаленко О. Проблеми захисту і формування міжнародного іміджу держави //2000:Єженедельник.- 2002.-16-22 серпня;
24. Бумеранг самоприниження: Імідж України в світі //Уряд.кур”єр.-1994-№53;
25. Вдовенко С. Пріоритети державного управління //Вісник Укр..- 2003. №2;
26. Бжезинський З. – Шахівниця – К. Либідь, 2003;
27. Кучма Л. Вірю в український народ. - К.: Альтернатива, 2000;
28. Барановська Н.Й., Верстюк В.О., Віднянський С.В. - Україна: утвердження незалежної держави (1991-2001) //К.: Альтернати¬ва, 2001;
29. Національні процеси в Україні: історія і сучасність / За ред. В.Ф. Панібудьласки. - К.: Вища шк., 1997;
30. Мироненко О., Римаренко Ю., Усенко І., Чехович В. - Українське державотворення / - К.: Либідь, 1997;
31. Політика і час. - 1997. - № 7. - С. 87; - 2002. - № 3 - С. 3-21; - 2002. - № 4.-С.10-16;
32. Губерський Л. На чому грунтується міжнародний авторитет // Політика і час. -2002. -№ 4.- С. 10-16;
33. Бебик В.М. - Політичний менеджмент і маркетинг. К.:1996.;
34. Почєпцов Г.Г.: Паблік Рілейшнз. К.:1996;
35. Почєпцов Г.Г.: Імідж і вибори. К.:1997;
36. Почєпцов Г.Г.: "Імідж: від фараона до президента." К.:1997;
37. Бебик В.М. - Основи теоретичної і практичної політології - К.:1994;
38. Слісаренко І. Ю. - Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001;
39. Україна та Росія у системі міжнародних відносин: Стратегічна перспектива: Колективна монографія.— К.: НІПМБ, 2001;
40. Сардачук П. Д., Кулик О.П. Дипломатичне представництво: організація і форми роботи: Навч. посіб. —К.: Україна, 2001;
41. Arab News, 16.01.04;
42. Вебстер Дж. – Тлумачний словник – К.:Україна, 2000;
43. Гуменюк Б. І., Щерба О. В. - Сучасна дипломатична служба: Навч. посіб. — К.: Либідь, 2001;
44. Липинський В. – Зовнішня політика України: перспективи розвитку – Просвіта // 2005р. №7;
45. Михайленко Ю. - Хто і як займається міжнародним іміджем України і скільки це коштує?- «Українська правда» 02.08.2004;
46. Ежи Гофман: «Народ хуже, чем мы о нем говорим, но лучше, чем мы о нем думаем...» // „Зеркало недели”, 13 августа 2004 года;
47. Сем Блек. PR: что это такое?. К.: 1997;
48. Р. Дж. Фельтхэм. Настольная книга дипломата. — Изд. 3-е. — Мн.: Новое знание, 2002;
49. Лебедева Т.А. Паблик рилейшнз. – М., 1999;
50. Ганжин В.Т. Павлик рилейшнз. Что это значит? Введение в средоведческую коммуникацию. – М., 1998;
51. Дейвис Ф. Ваш абсолютный имидж. Книга для политиков и бизнесменов, мужчин и женщин. – М., 1997;
52. Королько В.Г. Основы Паблик рилейшнз. – Киев, 2001;
53. Бернайз Е. – Основы PR науки– Спб. 1997;
54. Ф. Коттлер. Основы маркетинга. М.:1992;
55. Почєпцов Г.Г.: Теория и практика коммуникаций. М.:1997;
56. Э.Иванян.- Белый Дом и пресса - М.:1994;
57. Ключников Б. Ф. - Исламизм, США и Европа: Война объявлена! — М. Изд-во Эксмо, 2003;
58. The Washington Post, 2001-2006;
59. The New York times, 2001-2006;
60. The Washington Times, 2001-2006;
61. The Wall Street Journal, 2001-2006;
62. The Deily Telegraf, 2001-2006;
63. The Gardian, 2001-2006;
64. The Independen, 2001-2006;
65. The Finansial Times, 2001-2006;
66. Міжнародний імідж України: міфи й реалії / Український центр еконономічних і політичних досліджень імені Олександра Разумкова /www.uceps.org/ua/;
67. Яким є міжнародний імідж України сьогодні / Всеукраїнська громадська Місія „Україна-відома” /www.ukrcognita.com.ua.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Імідж України: реалії та перспективи»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Імідж-реклама.

  • Геополітика в минулому і сьогодні

  • Імідж організації як чинник інформаційних процесів

  • Психологічні аспекти створення іміджу

  • Особливості політичної системи України

  • ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ КАПІТАЛУ, МЕТОДИ ТА ДЖЕРЕЛА НАГРОМАДЖЕННЯ

  • Знання уміння та навички необхідні сучасному керівникові

  • Нафтогазовий комплекс України та в світі

  • Нафтогазовий комплекс України та в світі

  • Президентське вето і українські реалії


Cгенерировано за 0.010814 секунд

загрузка...