-
Формування іміджу як PR-діяльність
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………….…..3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5
1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5
1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9
1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18
2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24
2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24
2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28
2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32
2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50
ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52
-
Процес становлення іміджу компанії "Світоч
Вступ 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ "СВІТОЧ"
2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ "СВІТОЧА"
2.1. Вивчення споживчого ринку
2.2. Розробка концепції іміджу "Світоча"
2.3. Формування, впровадження і закріплення іміджу у свідомості споживача
Післямова
Література
-
Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6
1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11
1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37
2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37
2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40
2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62
3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62
3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81
3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91
ВИСНОВКИ 97
ЛІТЕРАТУРА 101
ДОДАТКИ 107
-
ВИМОГИ ДО ІМІДЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КЕРІВНИКА ТА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ) 14
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
-
Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22
2.1. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25
2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 51
-
Імідж фірми та заходи PR
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи іміджу фірми та заходів PR 5
1.1 Імідж фірми: поняття та етапи створення 5
1.2 Public Relations: сутність та значення для іміджу фірми 11
Розділ 2. Оцінка практики застосування іміджу фірми та заходів PR 18
2.1 Аналіз основних складових іміджу фірми 18
2.2 Інформаційне забезпечення планування іміджу 20
2.3 Ситуація PR - послуг на Україні. 22
Розділ 3. Шляхи вдосконалення функціонування іміджу фірми та системи PR 24
3.1 Вплив іміджу на ріст продаж 24
3.2 Public Relations як засіб забезпечення економічного благополуччя 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Створення іміджу
План
Створення іміджу 3
1. Формування позитивного іміджу - важливий чинник ефективної діяльності 3
2. Основні складові службового етикету 5
3. Ділове спілкування 5
4. Етикет телефонного спілкування як елемент іміджу 5
5. Зовнішній вигляд та одяг службовця 12
Список використаної літератури 15
-
Імідж підприємства та перспективи його розвитку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 20
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 30
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 39
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 40
2.1. Економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз іміджу організації ТОВ „Назва” 49
2.3. Тактика компанії по формуванню іміджу 55
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 64
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 66
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 66
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 85
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 90
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 103
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Політична реклама як засіб формування іміджу політичного лідера (на прикладах ЗМІ)
Розділ І. Загальні положення про та феномен медіавпливу 5 1.1 Феномен медіа впливу 5 1.2 Психологічні особливості діяльності засобів масової інформації 8 Розділ ІІ. Психологія лідерства та політичного впливу 12 2.1 Політична психологія як наука 12 2.2 Імідж політичного лідера 14 2.2.1 Закономірності формування іміджу політичного лідера 16 2.2.2 Структура та компоненти політичного іміджу 17 2.3 Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера 20 Розділ ІІІ. Політична реклама як засіб формування іміджу лідера 26 3.1 Роль новин та реклами в перемозі на виборах 2006 26 3.2 Роль ЗМІ у творенні політичних міфів (на прикладі президентської передвиборчої кампанії 2004) 30 Висновки 35 Література 37