Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення» (ID:28809)

| Размер: 449 кб. | Объем: 113 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.06.2009 | Код продавца: 1 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6
1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11
1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37
2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37
2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40
2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62
3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62
3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81
3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91
ВИСНОВКИ 97
ЛІТЕРАТУРА 101
ДОДАТКИ 107

Литература ЛІТЕРАТУРА

1. Алексунин В.А. Международный маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательский Дом "Дашков и Ко", 2000. - 160 с.
2. Алёшина И. Корпоративный имидж//Маркетинг.-2004.-№1.-с.50-53.
3. Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА-м, 2005., 804 с.
4. Бабич К., Лахно И. Оценка имиджа промышленного предприятия //Бизнес-Информ.-2005.-№8.-с.47-58.
5. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
6. Білоус В. С. Зв’язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2005. — 275 с.
7. Блажнов Е. Имидж: секрет воздействия// Журналист, 2004. N 1.
8. Блек С. Паблик Рилейшенз. Что это такое.: Пер. с англ.- М.; Новости, 2004.
9. Блек С. Рublik relations: международная практика. — М.: Издательский дом «Довгань», 1997.
10. Блинов А., Захаров В. Имидж организации как фактор её конкурентоспособности//Менеджмент в России и за рубежом-2003.-№4.-с.35-44.
11. Блинов А., Козырев А. Роль внутреннего имиджа корпорации// Маркетинг.-2006.-№4.-с.100-104.
12. Богданов Е. Н., Зазыкин В. Г. Психологические основы паблик рилейшнз. – Спб.: Питер, 2004.
13. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рілейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – М.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-М, 2001.
14. Борисов А.Б. Большой экономический словарь. - М.: Книжный мир, 1999. - 895 с.
15. Борисов Б. Л. Технология рекламы и паблик рилейшнз. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001.
16. Браун Л. Имидж - путь к успеху. Пер. с англ., - СПб, Питер, 1996.
17. Буари Ф. А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия. – М.: Инфра – М, 2001.
18. Бурцев М. Когда репутация душит//www.4p.ru.
19. Василенко А. Б. ПИАР крупных российских корпораций. – М.: ГУВШ, 2001.
20. Верба В.А., Заґородніх О.А. Проектний аналіз: Підручник. - К.: КНЕУ, 2000. - 322 с.
21. Викент’єв І. Л. Приемы рекламы и public relations: 215 примеров, 130 учебных задач и 15 практических приложений/ система профессиональных разработчиков, консультантов и преподавателей “Триз-Шанс”: 2.изд. — К.: 1997.
22. Викентьев В. И. Приемы рекламы и Public Relations. — СПб., 2006
23. Вишнякова М. Концепция формировании имиджа компании // Маркетинг.-2003.
24. Голубкова Е.Н. Секреты успеха в бизнесе и роль паблик рилейшнз // Маркетинг в России и за рубежом, 2006. №2.
25. Данько Т.П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 2004. С. 280.
26. Джей Э. Эффективная презентация. Пер. с англ., - Минск, 1996.
27. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение.-СПб.:Издательство «Питер», 2000.-224с.
28. Джи Б. Имидж фирмы: планирование, формирование, продвижение. Пер. с англ. - СПб, Питер, 2000.
29. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. // Маркетинг и реклама - 2003. - №5-6. с. 32-37.
30. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз: Пер. с англ. – М.,.Информационно-издательский дом “Филин”, 2005.
31. Дроздова. Г.М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навчальний посібник. - Київ: ЦУЛ, 2002. - 172 с.
32. Жарикова Н.Л. Индикаторная оценка имиджа предприятия// www.bkg.ru.
33. Зайцев Н.Л. Економіка промислового підприємства 3-е изд. перераб. – М.: ІНФРА. – М., 2000. – 358 с.
34. Зверинцев А.Б. Формирование имиджа. Коммуникационный менеджмент.- СПб., 2007.- С. 193.
35. Зозулёв А.В. «Сегментирование рынка»: учебное пособие – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с
36. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. Настольная энциклопедия Public Relations. – М.: Альпина Паблишер, 2002.
37. Кабардинская И. Имидж в системе маркетинга //www.ad.createbrand.ru.
38. Катлип Скотт М. , Сентер Ален Х. , Брум Глен М. . Паблик рилейшнз: теория и практика. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000.
39. Кононенко Н.В. Марабян Г.А. Разработка антикризисной PR-программы как часть стратегической программы развития бизнеса// Маркетинг и маркетинговые исследования в России-, 2004.- № 6.
40. Королько В. Г. Основи паблік рілейшнз. — М.: "Рефл-Бук", К.: "Ваклер", 2000.
41. Королько В. Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика. Підручник. – К.: Вид. дім “Скарби”, 2001.
42. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз: -М.;Киев,2003-528 с.
43. Котлер Ф. «Основы маркетинга»: общ.ред. Н.В. Шуляпиной. – М.;СПб.;К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 944 с.
44. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб: "Питер", 1999. - 896 с.
45. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. Пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.
46. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 152 с.
47. Кузнєцов М., Цыпкунов И. Практическая психология ПР и журналистики. Как позволить другим делать по-Вашему. – М.: РИП-холдинг, 2002.
48. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. СПб.: Наука, 1996. - XV + 589 с.
49. Любашевский Ю.Я., Щербаков А.В. Технология современного спонсорства. - М., 1998.
50. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эрнашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др.; Под ред. Н.Д. Эрнашвили. - 2-е изд., перераб. И доп. - М. ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 623 с.
51. Международный маркетинг / Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. - СПб: Питер, 2001. - 512 с.
52. Менделеев Д. Имидж компании. Использование Интернета для формирования положительного имиджа компании//www. Promo.By.
53. Мифы и реальность табачного бизнеса Газета "Киевский телеграф" 20.февраля. – 2004 г. .
54. Моисеев В. А. Паблик рілейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика). — К.: ДаКор, 2002.
55. Моїсєєва Н., М. Конишева. Маркетингова активність як чинник конкурентоспроможності фірми // Маркетинг. 1999. № 6. 22-34с.
56. Муромкина И. Имидж розничного торгового предприятия:особенности формирования и восприятия // Маркетинг в России и за рубежом.-2001.-№2.-с.72-77.
57. Набутовский Ю. Кризисные репутационные стратегии// www.pressclub.host.ru.
58. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2001. - 560 с.
59. Никитин М.В. Управление имиджем промышленного предприятия как основой его устойчивого развития: Автореферат дис. на соискание канд. экон. наук// Саратов-2002.-21с.
60. Новицький В.Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. - 948 с.
61. Ньюс Д., Торк Д., Крукерберг Д. Все о PR . Теория и практика паблик рилейшнз. – М.: Инфра-М, 2001.
62. Ольшевский А. Антикризисный ПР и консалтинг. – Спб.: Питер, 2003.
63. Орлова Т. Внутренний PR – мобилизуем коллектив на свершения// [email protected].
64. Ортинська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенню стратегії маркетингу // Фінанси України - 1998. - №8. - с. 42-49.
65. Оценка и формирование корпоративного имиджа предприятияМаркетинг в России и за рубежом.-2001.-№3.-с.68-77.
66. Панченко Б. Типичные ошибки постсоветского пиарщика // www.archive.expert.ru.
67. Парамонова Т., Красюк И. Формирование общественного лица фирмы // Маркетинг.-2003.-№6.-с.60-63.
68. Пастухова В. Стратегическое планирование на предприятии // Экономика Украины - 2000. - №11. с. 36-42.
69. Пашенцев Е. Н. Паблик рілейшнз: от бизнеса до политики. – 2-е изд. – М.: Изд-во «Финпресс», 2000.
70. Попова М.В. Социальные механизмы воздействия внутрифирменных коммуникаций на состояние имиджа корпорации// Вестник Московского университета.сер.18,Социология.-2004.-№1.-с.73-88.
71. Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. — К., 2000. — с. 123.
72. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. Киев, 2007.
73. ПР против кризисов: механизмы управления. – М.: РАКО, 1999.
74. Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2006. —176 с.
75. Самохина Л. За имидж организации отвечает каждый// Элитный персонал-№8.-2001.
76. Слободянюк Э. Персональный имидж. Имиджмейкинг в системе PR// Зеркало рекламы.-№5.-2005.
77. Словарь терминов рыночной экономики / А.Ф. Ионова, М.А. Комаров, М.М. Максимов и др.; Под ред. В.М. Питерского. - М.: Недра, 1994. - 336 с.
78. Томилова М. Модель имиджа организации//Маркетинг в России и за рубежом.-2005.-№1.-с.51-58.
79. Управление внешнеэкономической деятельностью: Учеб. пособие для вузов / Под общ. ред. А.И. Кредисова.- 2-е изд., перераб. и доп. - К.: ВІРА-Р, 2001. – 640 с.
80. Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А. Маркетинг для технических вузов. Серия "Учебник для технических вузов". Ростов н/Д: Феникс, 2001. - 480с.
81. Честара Д. Паблик рилейшнз. – М.: ФАИР – Пресс, 2005. – 336с
82. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. - К.: КНЕУ, 1999.
83. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг - 2001. - №3. - с. 79-83.
84. Щербак В.Г., Лозенко А.П. Проблеми проникнення вітчизняних підприємств на зовнішні ринки // Фінанси України - 1999. - № 4. - с. 41- 43.
85. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ. под ред. проф. Ю.А. Цыпкина. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 471 с

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Доповідь до магістерської роботи на тему: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення»
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Імідж підприємства як фактор конкурентноспроможності
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Імідж фірми та заходи PR
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Cгенерировано за 0.071181 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...