Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування іміджу як PR-діяльність» (ID:47937)

| Размер: 1833 кб. | Объем: 53 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП ……………………………………………………………….…..3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5
1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5
1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9
1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18
2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24
2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24
2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28
2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32
2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50
ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Алешина И. Паблик рилейшинз для менеджеров и маркетологов. – М., 1997. – 248 с.
2. Бехтерев В. М. Объективная психология: М. :"Наука". – 1991. – 532 с.
3. Блэк С. Паблик Рилейшинз. Москва: Сирин.-2002. - 202 с.
4. Бодуан Ж. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Инфра –М. – 2001. – 240 с.
5. Викентьев И. Л. Приемы рекламы и Public Relations, Триз-шанс. – 1995. – 417 с.
6. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации)// Практический маркетинг. – 2001. - №5
7. Гуревич П. С. Приключения имиджа: технология создания телевизионного образа и парадоксы его восприятия: М. :"Искусство". – 2001. – 327 с.
8. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз.- М.: Информационно-издательский дом "Филинъ",1996 –237с.
9. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
10. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
11. Лилиан Б. Имидж - путь к успеху : „Питер”. – 2001.- 192 с.
12. Ожегов Сергей Иванович (б/а) // Краткий энциклопедический словарь: В 2-х томах. Т. 2. М., 2000.
13. Почепцов Г.Г. Типы имиджей // A&pR Digest. – 1996. – № 5. – С.95, 31.
14. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. – Киев. 1998. – 327 с.
15. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
16. Сидоренко О.І. Зв’язки з громадськістю: Як їх встановлювати і підтримувати?: Навч. - метод. посіб. - 2-е вид. / О.І. Сидоренко, Н.М. Сидоренко. - К.: Центр інновацій та розвитку, 1998. - 100с.
17. Современная реклама /Перевод с англ., общая ред. проф. Феофанова: Издательский дом Довгань.- 1995.- 618 с.
18. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю для організацій третього сектору: методичний посібник / За ред. В.Г.Королька. – К.: 2003 - 315 с.
19. Флетчер М. Из чего сделан имидж компании // Электро-info. – 2004. - №8
20. Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Мысль, 1974. – С.144.
21. Феофанов О.А. Реклама и общество // Вопр. философии. – 1980. – № 6.
22. Російський сайт по PR. http://www. sovetnik.ru.
23. Інформаційний сайт благодійних організацій України. http://charity.org.ua
24. Український сайт менеджменту. http://www.management.com.ua
25. Російський сайт по PR. http://www.mtu-net.ru
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Формування іміджу як PR-діяльність»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Процес становлення іміджу компанії "Світоч
  • Формування позитивного іміджу організації
  • Імідж фірми
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
Cгенерировано за 0.312963 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...