|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75247937
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24
1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27
2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37
2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41
2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
-
Формування іміджу компанії
Вступ………………………………………………………………..3
1. Зміст поняття «імідж». Історія виникнення поняття…….4 – 5
2. Процес формування іміджу компанії………………….. .5 – 10
Висновки…………………………………………………….…….11
Література…………………………………………………………12
-
Формування іміджу фірми
Зміст
Вступ 3
1 Формування іміджу фірми 4
2 Прийом повторення реклами 7
3 PR-"Паблік релейшенз" 9
Висновки 19
Використана література 20
-
Формування іміджу фірми
Зміст
Вступ 3
1 Формування іміджу фірми 4
2 Прийом повторення реклами 7
3 PR-"Паблік релейшенз" 9
Висновки 19
Використана література 20
-
Формування позитивного іміджу організації
П Л А Н
ВСТУП
1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8
1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8
1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13
1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30
РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51
2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51
2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 96
ДОДАТКИ 102
-
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОЇ ЕЛІТИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ1. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР – СЕРЕДОВИЩЕ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ 7
1.1 Створення інформаційного простору в інформаційному суспільстві 7
1.2 Характеристика інформаційного простору України 16
РОЗДІЛ 2. ДОКУМЕНТАЛЬНІ ПОТОКИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ 26
2.1. Документ та його роль у формуванні документальних потоків 26
2.2. Основні характеристики документальних потоків 32
2.3 Документальні потоки з питань формування та розкриття поняття «політична еліта» 43
2.4. Документальні потоки з питань формування та розкриття поняття «імідж політичної еліти» 48
РОЗДІЛ 3. ДОКУМЕНТАЛЬНІ ПОТОКИ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОЇ ЕЛІТИ 57
3.1 Аналіз документальних потоків, що відображають імідж представників політичної еліти України 57
3.2 Основні особливості документальних потоків, що відображають імідж представників політичної еліти України. 78
ВИСНОВКИ 80
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84-92
-
Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7
1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7
1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12
1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29
Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49
2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49
2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49
Висновки Література 50
Література 52
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Формування іміджу організації фармацевтичних підприємств
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні засади формування іміджу підприємства 6
1.1. Імідж та його природа 6
1.2. Вплив іміджу на конкурентоспроможність вітчизняних фармацевтичних підприємств 12
1.3. Дослідження ефективності PR-діяльності фармацевтичних підприємств 14
2. Аналіз процесу формування іміджу ВАТ “ХФЗ “Червона зірка” 16
2.1. Хараткеристика підприємства і напрямки в його діяльності.. 16
2.2. Дослідження конкурентоспроможності ВАТ ХФЗ «Червона зірка» 21
2.3. Діагностика проблеми 25
3. Напрямки вдосконалення процесу формування іміджу ВАТ “ХФЗ “Червона зірка” 27
Висновок 33
Література 38
Проблемі вдосконалення політики ринкової діяльності вітчизняних ФП були присвячені дослідження науковців В.М.Толочка, З.М. Мнушко, Д.С. Волоха, А.В. Кабачної, М.С. Пономаренка, О.В. Посилкіної, В.А. Загорія, Б.П. Громовика проте за напрямом формування імджу українського ФП, комплексні дослідження не здійснювалися. Вищевикладене обумовило доцільність та актуальність роботи, визначило її мету, завдання, структуру та логіку.
Мета дослідження - розроблення та впровадження науково-обгрунтованих рекомендацій щодо оптимізації виробничо-комерційної діяльності ФП на основі формування іміджу із використанням методів PR та з урахуванням специфічності ЛЗ як товару.
Для досягнення поставленої мети були визначені такі завдання:
- з’ясувати сучасні тенденції формування іміджу на світовому ринку. Узагальнити зарубіжний досвід застосування PR-методів; виділити перспективні напрямки формування іміджу у фармацевтичній галузі;
- дослідити стан практичного використання формування іміджу та здійснити оцінку рівнів інтеграції маркетингових комунікацій ФП;
- опрацювати комунікативну стратегію оптимізації ринкової діяльності
ФП з використанням формування іміджу на основі PR-концепції.
Об'єктом дослідження є показники діяльності вітчизняних хіміко-фармацевтичних заводів (ХФЗ). Джерелами інформації статистичні та відомчі дані, звіти, інформаційно-аналітичні дані ВАТ „ХФЗ “Червона Зірка”, медичні та фармацевтичні сайти мережі Інтернет.
Предмет дослідження: політика внутрішніх та зовнішніх комунікацій ФП; процес розроблення та впровадження у виробництво нових ЛЗ; етичні аспекти виробничої та комерційної діяльності ФП; стратегія взаємодії ФП з різними групами споживачів ЛЗ; діяльність ФП щодо створення іміджу.
Методи дослідження: у роботі використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, конкурентів, внутрішнього та зовнішнього середовища ФП, чинників, що підвищують їх конкурентоспроможність та обсяги реалізації ЛЗ), контент-аналіз (вивчення аналітичних, текстово-рекламних матеріалів, публікацій).
Робота складається зі вступу, 3-х розділів, Висновків та Списку літератури. В першому розділі розглянуто сучасний стан формування іміджу ФП та його вплив на економічні показники. У другому розділі подано аналіз сучасного стану, проблем та перспектив ВАТ „ХФЗ “Червона Зірка”. Третій розділ присвячено розробці рекомендацій з вдосконалення фінансово-економічних показників ВАТ „ХФЗ “Червона Зірка” на основі формування іміджу підприємства.
Науковою розробкою цієї проблеми займалися як вітчизняні, так і зарубіжні фахівці. Зовнішній аспект формування іміджу досліджували Л. Браун і М. Спіллейн. Вони довели, що зовнішні прояви прототипу іміджу особистості чи організації за певних обставин є вирішальними для створення їх позитивного образу.
Б. Брюс, Б. Джи та Н. Енкельман проаналізували імідж з точки зору його внутрішньої форми. Більшість їх припущень з цієї проблеми відображають теоретичні напрацювання у сфері сучасної іміджології.
Розглянувши питання впливу іміджу на ефективність діяльності організації, П. Берд і Г. Даулінг, обгрунтували, що створення іміджу та репутації є необхідною передумовою виходу окремої установи на якісно новий рівень культурних, соціальних та політичних відносин з громадськістю.
Активні дослідження поняття “імідж” в Україні і Росії припадають на середину 90-х років ХХ ст. Так, російські автори О. Перелигіна і А. Панасюк дійшли висновку, що імідж є формою, яка не може замінити реальну сутність, а лише допомагає в її донесенні до аудиторії.
У ряді робіт, що присвячені проблемі формування іміджу, мають практичну спрямованість, містяться прикладні розробки Г. Почепцова, В. Шепеля та ін.
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
Cгенерировано за 0.221925 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|