Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Формування позитивного іміджу організації» (ID:54029)

| Размер: 57 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание П Л А Н
ВСТУП
1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Беттджер Френк. Удачливый торговец. - М., 1998.
2. Бизнес - Ревю "Каталог товаров". - М., 1998.
3. Быков Г. Н. Этикет международных переговоров // Капитал. - 1996. - № 8.
4. Вчера неудачник - сегодня преуспевающий коммерсант. - М., 1998.
5. Гестара Дж. Деловой этикет. - М., 1998.
6. Дайновский Ю. А. 505 примеров бизнеса (Реклама). - М., 1997.
7. Дэвис Филипп. Создай себе имидж. - М., 1998.
8. Жигалов В.Т., Шимановська Л.М. Основи менеджменту і управлінської діяльності. - К.: Вища шк., 1994. - 223с.
9. Завадський Й.С. Менеджмент. Т. 1. К.: УФІМБ, 1997. - 542с.
10. Картер Гарри. Эффективная реклама. - М., 1998.
11. Панкратов Ф. Рекламная деятельность. - М., 2000.
12. Паркинсон С. Н. Искусство управления. - М., 1997.
13. Рафел М., Рафел Р. Как завоевать клиента. - СПб: Питер Пресс, 1996. - 352с.
14. Реклама: искусство слова. - М., 1998.
15. Ромат Е. Реклама. - Киев; Харьков, 2000.
16. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга. - Харьков, 1996.
17. Сухарев В. Этика и психология делового человека. М., 1998.
18. Хилл Наполеон. Думай и богатей. - М., 1998.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Формування позитивного іміджу організації»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій
  • Імідж фірми
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Створення іміджу
Cгенерировано за 0.147086 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів