|
-
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24
1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27
2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37
2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41
2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
-
Формування іміджу як PR-діяльність
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………….…..3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5
1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5
1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9
1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18
2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24
2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24
2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28
2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32
2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50
ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52
-
Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
Вступ 2
Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7
1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7
1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12
1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29
Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49
2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49
2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49
Висновки Література 50
Література 52
-
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8
1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8
1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13
1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30
РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51
2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51
2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 96
ДОДАТКИ 102
-
ВИМОГИ ДО ІМІДЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КЕРІВНИКА ТА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ) 14
ВИСНОВКИ 20
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
-
Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 12
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 22
2.1. Загальна характеристика підприємства 22
2.2. Стратегія компанії по формуванню іміджу 25
2.3. Оцінка маркетингового дослідження іміджу ТОВ „Назва” 28
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 32
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 32
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 51
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Імідж фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Імідж фірми як фактор підвищення її конкурентоспроможності 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 21
2.1. Формування зовнішнього іміджу організації 21
2.2. Внутрішній імідж організації 29
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ З ПОКРАЩЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40
-
Імідж підприємства та перспективи його розвитку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6
1.1. Сучасна концепція іміджу організації 6
1.2. Формування зовнішнього й внутрішнього іміджу організації 20
1.3. Імідж організації як фактор підвищення її конкурентоспроможності 30
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 39
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ НА БАЗІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ „Назва” 40
2.1. Економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз іміджу організації ТОВ „Назва” 49
2.3. Тактика компанії по формуванню іміджу 55
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 64
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТОВ „Назва” 66
3.1. Шляхи і засоби розвитку іміджу сучасної організації 66
3.2. Оцінка ефективності технологій створення іміджу сучасної організації на перспективу 85
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 90
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 103
Cгенерировано за 0.146015 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|