Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій» (ID:47383)

| Размер: 101 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Зміст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях
Розділ 2. Аналіз поточного іміджу некомерційної організації (на прикладі Спілки малих підприємств України)
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації
2.2. Характеристика поточного іміджу організації
Розділ 3. Формування позитивного іміджу організації
3.1. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України
3.2. Моніторинг і аналіз зовнішнього середовища організації
3.3. Ефективна взаємодія з іншими організаціями та ЗМІ
Список використаної літератури
Висновки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаних джерел :


1. Богомолов М. PR для громадянського сектору / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
2. Все вирішують стандарти. Професійні та етичні стандарти діяльності громадських організацій.: Посібник для громадських організацій. - К., 2001. - 59 с.
3. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз.- М.: Информационно-издательский дом "Филинъ",1996 –237с.
4. З людьми і для людей...: Приклади успішних соціальних проектів в Україні / Ресурсн. центр розвитку громад. орг. "Гурт"; Упор. О. Чередайко. - К.: Вид. дім "КМ Академія", 2002. - 68 с.
5. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
6. Луцишин Г. Третій сектор в Україні потребує вивчення і аналізу / Добра воля. – 2001. - №6.- с.6-7
7. Настільна книга неприбуткових організацій / За ред. А.Ткачука. - К.: Інститут громадянського суспільства, 2000. - 274 с.
8. Сидоренко О.І. Зв’язки з громадськістю: Як їх встановлювати і підтримувати?: Навч. - метод. посіб. - 2-е вид. / О.І. Сидоренко, Н.М. Сидоренко. - К.: Центр інновацій та розвитку, 1998. - 100с.
9. Ткачук А. Неприбутковий некомерційний сектор в Україні: законодавче забезпечення. - К.: Інститут громадянського суспільства,1997. -51 с.
10. Пастухова М. Моніторинг й аналіз ситуації в регіоні/ Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
11. Почепцов Г.Г. Типы имиджей // A&pR Digest. – 1996. – № 5. – С.95, 31.
12. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
13. Радишевский Д. Том Кленси – литературный Пентагон // Моск. новости. – 1995. – № 1. – С.21
14. Рожков И.Я. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – С.95.
15. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга: Учеб.пособие/ Харьк.гос.академия и орг.питания. – Харьков, 1995. – 229 с.
16. Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Мысль, 1974. – С.144.
17. Феофанов О.А. Реклама и общество // Вопр. философии. – 1980. – № 6.
18. Формування іміджу органів місцевого самоврядування та громадських організацій за допомогою засобів масової інформації: Матеріали тренінгу / Упор. К. Рубель, Л.Черняк, О.Сидоренко. - К.: Центр інновацій та розвитку, 1998. - 94 с.
19. Ханашвілі Н. Основи партнерства НДО з державним сектором. Форми фінансування соціальних програм в суспільстві / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
20. Шевченко О. Партнерство з іншими НДО / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
21. Public relations: для громадських (недержавних організацій): Практичні поради на щодень / Укл. А.Куліш; Українська освітня програма ринкових реформ. - К., 2001. - 80 с.
22. http://www.parliament.org.ua
23. http://politicon.iatp.org.ua
24. http://www.management.lviv.ua
25. http://charity.org.ua
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • ВИМОГИ ДО ІМІДЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Імідж фірми
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
Cгенерировано за 0.146015 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...