Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ» (ID:47379)

| Размер: 1830 кб. | Объем: 54 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 5
1.1. Сутність, види та властивості іміджу організації 5
1.2. Особливості функціонування некомерційних організацій 12
1.3. Особливості PR-діяльності в некомерційних організаціях 24
1.4. Правові аспекти відносин у сфері PR-діяльності некомерційних організацій 27
2. АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО ІМІДЖУ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 37
2.1. Загальна характеристика некомерційної організації 37
2.2. Характеристика поточного іміджу організації 41
2.3. Механізм формування бажаного іміджу Спілки малих підприємств України 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Блэк С. Паблик Рилейшинз. Москва: Сирин.-2002. - 202 с.
2. Богомолов М. PR для громадянського сектору / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
3. Все вирішують стандарти. Професійні та етичні стандарти діяльності громадських організацій.: Посібник для громадських організацій. - К., 2001. - 59 с.
4. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз.- М.: Информационно-издательский дом "Филинъ",1996 –237с.
5. З людьми і для людей...: Приклади успішних соціальних проектів в Україні / Ресурсн. центр розвитку громад. орг. "Гурт"; Упор. О. Чередайко. - К.: Вид. дім "КМ Академія", 2002. - 68 с.
6. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
7. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
8. Луцишин Г. Третій сектор в Україні потребує вивчення і аналізу / Добра воля. – 2001. - №6.- с.6-7
9. Настільна книга неприбуткових організацій / За ред. А.Ткачука. - К.: Інститут громадянського суспільства, 2000. - 274 с.
10. Сидоренко О.І. Зв’язки з громадськістю: Як їх встановлювати і підтримувати?: Навч. - метод. посіб. - 2-е вид. / О.І. Сидоренко, Н.М. Сидоренко. - К.: Центр інновацій та розвитку, 1998. - 100с.
11. Ткачук А. Неприбутковий некомерційний сектор в Україні: законодавче забезпечення. - К.: Інститут громадянського суспільства,1997. -51 с.
12. Пастухова М. Моніторинг й аналіз ситуації в регіоні/ Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
13. Почепцов Г.Г. Типы имиджей // A&pR Digest. – 1996. – № 5. – С.95, 31.
14. Прауде В.Р. , Білий О.Б. Маркетинг: Навч.Посібник. – К.: Вища шк.., 1994. – 256 с.
15. Радишевский Д. Том Кленси – литературный Пентагон // Моск. новости. – 1995. – № 1. – С.21
16. Рожков И.Я. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – С.95.
17. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга: Учеб.пособие/ Харьк.гос.академия и орг.питания. – Харьков, 1995. – 229 с.
18. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю для організацій третього сектору: методичний посібник / За ред. В.Г.Королька. – К.: 2003 - 315 с.
19. Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Мысль, 1974. – С.144.
20. Феофанов О.А. Реклама и общество // Вопр. философии. – 1980. – № 6.
21. Формування іміджу органів місцевого самоврядування та громадських організацій за допомогою засобів масової інформації: Матеріали тренінгу / Упор. К. Рубель, Л.Черняк, О.Сидоренко. - К.: Центр інновацій та розвитку, 1998. - 94 с.
22. Ханашвілі Н. Основи партнерства НДО з державним сектором. Форми фінансування соціальних програм в суспільстві / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
23. Шевченко О. Партнерство з іншими НДО / Енциклопедія Доброчинності. Інформаційний портал благодійних організацій України
24. Public relations: для громадських (недержавних організацій): Практичні поради на щодень / Укл. А.Куліш; Українська освітня програма ринкових реформ. - К., 2001. - 80 с.
25. Український сайт законодавчих ініціатив http://www.parliament.org.ua
26. Український сайт політичних новин. http://politicon.iatp.org.ua
27. Український сайт менеджменту.http://www.management.lviv.ua
28. Інформаційний сайт благодійних організацій України. http://charity.org.ua
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Процес становлення іміджу компанії "Світоч
  • Формування позитивного іміджу організації
  • Імідж фірми
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
Cгенерировано за 0.152473 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...