Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Процес становлення іміджу компанії "Світоч» (ID:30928)

| Размер: 29 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
Содержание
Вступ 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ФІРМИ "СВІТОЧ"
2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ "СВІТОЧА"
2.1. Вивчення споживчого ринку
2.2. Розробка концепції іміджу "Світоча"
2.3. Формування, впровадження і закріплення іміджу у свідомості споживача
Післямова
Література

Литература Література

1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – 2.изд., стер. – К., Знання, 2001. – 294с.
2. Дэвис Филипп. Создай себе имидж. – М., 1998. – 235с.
3. Жигалов В.Т., Шимановська Л.М. Основи менеджменту і управлінської діяльності. – К., Вища школа, 1994. – 223с.
4. Завадський Й.С. Менеджмент. Т. 1. – К., УФІМБ, 1997. – 542с.
5. Зовнішні інвестиції – як ресурс для місцевого розвитку: збірник статей/ упор. М.Дацишин. – К., НАЦ ІР, 2005. – С.74
6. Паркинсон С. Н., Рустомджи М. К. Искусство управления. – М.. Фаир, 1997. – 272с.
7. Рафел М., Рафел Р. Как завоевать клиента. – СПб., Питер Пресс, 1996. – 352с.
8. Ромат Е.В. Реклама: Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / Харьковская академия питания. Высшая школа предпринимательства. – К., Студцентр, 1996. – 224с.
9. Словник основних рекламних і маркетингових термінів / Національна академія держ. управління при Президентові України. – К.; Х., Студцентр, 2003. – 54с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Формування іміджу компанії
  • На чому грунтується імідж великих західних корпорацій
  • Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
  • Формування позитивного іміджу організації
  • Імідж фірми та заходи PR
Cгенерировано за 0.162675 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...