-
ВЕЛИКІ КОРПОРАЦІЇ: АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ЗЛИТТЯ ТА ПОГЛИНАННЯ
Вступ. 3 1. Поняття та суть корпорації. 6 1.1. Корпорація – важлива форма організації підприємницької діяльності. 6 1.2. Переваги та недоліки корпорацій. 8 1.3. Роль корпорацій в економічно розвинутих країнах. 9 1.4. Особливості транснаціональних корпорацій. 13 2. Злиття та поглинання як основна форма реструктуризації великих корпорацій. 16 2.1. Поняття злиття та поглинання (M & A) компаній. 16 2.2. Класифікація основних типів злиття та поглинання великих корпорацій. 20 3.3. Історичні аспекти злиття компаній. 23 3.4.Огляд сучасного ринку міжнародних угод щодо злиття і поглинань. 24 3. Створення великих корпорацій в Україні: проблеми та перспективи. 28 3.1. Правове регулювання та особливості процесів злиття та поглинання в Україні. 28 3.1. Створення великих корпорацій як фактор глобалізації економіки України. 29 Висновки. 33 Список використаної літератури. 36 Додаток 1. Коротка характеристика основних угод що до злиття і поглинання великих компаній кінця 90х років. 37 Додаток 2. Коротка характеристика найбільш значних періодів розвитку процесів злиття та поглинань компаній. 39
-
Стимулювання праці з інноваційної діяльності у великих фірмах та корпораціях
Вступ 2
1. Сутність стимулювання праці 4
2. Особливості стимулювання творчої активності персоналу великих фірм та корпорацій 5
3. Організація винахідницької діяльності на великих підприємствах 16
Висновки 28
Література 31
-
Імідж-реклама.
ВСТУП 3
1. Основні питання імідж-реклами 4
1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4
1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5
1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7
2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11
2.1. Організаційна характеристика підприємства 11
2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12
2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
-
Роль і місце корпорацій у системі ринкової економіки
Вступ 3
1.Сутність корпорації та її значення в ринковій економіки 4
1.1. Сутність акціонерного капіталу та акціонерних товариств (корпорацій) 4
1.2 Учасники корпоративних відносин 8
2. Розвиток корпорацій в зарубіжних країнах 10
2.1 Особливості організації та функціонування корпорацій в зарубіжних країнах 10
1.2. Роль корпоративного управління в забезпеченні інтересів акціонерів 13
3. Особливості формування корпорацій в Україні 24
3.1 Становлення та розвиток корпорацій в Україні 24
3.2. Проблеми та перспективи формування і розвитку корпоративних відносин в Україні 29
Висновки 43
Література 46
-
Використання трудових ресурсів західних областей України
ЗМІСТ
ВСТУП 4
1. ЕКОНОМІЧНІ, ДЕМОГРАФІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
2. СКЛАД І СТАТЕВО-ВІКОВА СТРУКТУРА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
3. СТРУКТУРА ЗАЙНЯТОСТІ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ У СІСПІЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ
4. ПРИРОДНИЙ ТА МЕХАНІЧНИЙ РУХ НАСЕЛЕННЯ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
5. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
6. ОСОБЛИВОСТІ МІСЬКОГО ТА СІЛЬСЬКОГО РОЗСЕЛЕННЯ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Використання трудових ресурсів західних областей України
ЗМІСТ
ВСТУП 4
1. ЕКОНОМІЧНІ, ДЕМОГРАФІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
2. СКЛАД І СТАТЕВО-ВІКОВА СТРУКТУРА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
3. СТРУКТУРА ЗАЙНЯТОСТІ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ У СІСПІЛЬНОМУ ВИРОБНИЦТВІ
4. ПРИРОДНИЙ ТА МЕХАНІЧНИЙ РУХ НАСЕЛЕННЯ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
5. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
6. ОСОБЛИВОСТІ МІСЬКОГО ТА СІЛЬСЬКОГО РОЗСЕЛЕННЯ ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
-
Імідж організації як чинник інформаційних процесів
Вступ 3
Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7
1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7
1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8
1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20
Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28
2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28
2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт
діяльності організації 42
Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67
3.1. Імідж-технології в управлінні 67
3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76
Висновки 91
Список використаної літератури 97
Термінологічний словник 102
Додатки 106
-
Психологічні аспекти створення іміджу
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ІМІДЖ ТА ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ 4
2. ІМІДЖ ТА ПРОФЕСІЙНІ ПУБЛІЧНІ ВІДНОСИНИ 8
ВИСНОВКИ 14
ЛІТЕРАТУРА: 15
-
Міжнародний менеджмент
1. Політико-правове середовище міжнародних корпорацій 3
2. Особливості технологічної політики міжнародних корпорацій в Україні 9
Література 15
-
. Дивідендна політика корпорацій
Зміст
Вступ 3
1.Корпоративна організаційна-правова форма підприємств 3
2. Корпоративні цінні папери, їх види 6
3. Особливості акцій українських корпорацій 9
4. Дивідендна політика корпорацій 15
Висновки 19
Перелік літератури 20