Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Контрольная

Тема: «На чому грунтується імідж великих західних корпорацій» (ID:24097)

| Размер: 20 кб. | Объем: 13 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 3
1. СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ. 4
2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗАХІДНИХ КОРПОРАЦІЙ. 6
3. РЕЙТИНГ МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЙ. 11
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 13
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «На чому грунтується імідж великих західних корпорацій»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ВЕЛИКІ КОРПОРАЦІЇ: АКТИВІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ЗЛИТТЯ ТА ПОГЛИНАННЯ

  • Стимулювання праці з інноваційної діяльності у великих фірмах та корпораціях

  • Імідж-реклама.

  • Роль і місце корпорацій у системі ринкової економіки

  • Використання трудових ресурсів західних областей України

  • Використання трудових ресурсів західних областей України

  • Імідж організації як чинник інформаційних процесів

  • Психологічні аспекти створення іміджу

  • Міжнародний менеджмент

  • . Дивідендна політика корпорацій


Cгенерировано за 0.014780 секунд

загрузка...